Премини към съдържание

Долно каре на кормилен лост


minus273

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги. От няколко дни ми се появи едно тракане долу вляво, което след преглед се установи, че идва от долно каре на кормилен лост. Аз съм с Галант 1997, V6-24.

Днес-утре ще ида до Ниппартс във Варна, но ме интересува ако някой знае дали такова каре може да се намери отделно, или трябва да се купува целия кормилен лост? Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм, що не дадеш да ти го рециклират...или втора ръка. В Нипартс ако изобщо го имат ще ти отрежат главата. Няма смисъл от ново, отделно, че може да се пригоди и друго някакво. Това не е задължително да е същото или оригинално със сигурност. Говориш за карето което се завива за рейката предполагам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм, що не дадеш да ти го рециклират...или втора ръка. В Нипартс ако изобщо го имат ще ти отрежат главата. Няма смисъл от ново, отделно, че може да се пригоди и друго някакво. Това не е задължително да е същото или оригинално със сигурност. Говориш за карето което се завива за рейката предполагам.

 

Да, точно за него става въпрос. Майсторът ми каза същото - че цената на "официално" внесена част ще ми отреже главата, та да търся втора ръка. Каква би била евентуално цена на такова каре втора употреба? А на монтажа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа е точно 10 минути и мисля, че и ти можеш да си го смениш. А това мисля,че ще стане и от друг автомобил ако го свалиш и потърсиш по магазините. За втора ръка Алекс е твоя човек. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12742&hl=

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монтажа е точно 10 минути и мисля, че и ти можеш да си го смениш. А това мисля,че ще стане и от друг автомобил ако го свалиш и потърсиш по магазините. За втора ръка Алекс е твоя човек. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12742&hl=

 

Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време.

 

Ми че то каренцето е достъпно с голи ръце, само се надупваш малко под волана, хващаш го и с другата ръка въртиш волана в празния му ход с отривисти къси движения. Чука ли карето - смяна или рециклаж...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми че то каренцето е достъпно с голи ръце, само се надупваш малко под волана, хващаш го и с другата ръка въртиш волана в празния му ход с отривисти къси движения. Чука ли карето - смяна или рециклаж...

 

Благодаря, ще пробвам малко по-късно и ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време.

Не ти трябва майстор на Мицубиши, а добър стендаджия или диагностик по окачвания. Това е едно най- просто каре или по-скоро карданна връзка, което е по-правилното наименование на това в случая. Там няма усилие или натоварване ,което да налага незабавна смяна и ако не те дразни много може и така да си караш колата, стига проблема да е в него. На кормилния прът са 2 броя . Има вариант чукането и да идва от едни шлици.

Това , за което говорим представлява нещо такова :

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Universal_joint_transparant.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва майстор на Мицубиши, а добър стендаджия или диагностик по окачвания. Това е едно най- просто каре или по-скоро карданна връзка, което е по-правилното наименование на това в случая. Там няма усилие или натоварване ,което да налага незабавна смяна и ако не те дразни много може и така да си караш колата, стига проблема да е в него. На кормилния прът са 2 броя . Има вариант чукането и да идва от едни шлици.

 

Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля.

Сега трябва да прегледаш външните кормилни накрайници и самата рейка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля.

Може да не е каре ,а втулката в рейката, която седи и притиска гребена към червяка ...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е каре ,а втулката в рейката, която седи и притиска гребена към червяка ...............

Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.

А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега трябва да прегледаш външните кормилни накрайници и самата рейка...

В интерес на истината на мен (колкото и нищо да не разбирам) ми звучеше точно като някоя рейка ниско долу. Един такъв кух звук, като похлопване, и то се чува не всеки път (т.е. не при всяко преминаване през дупка).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.

А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. :)

 

Колега , задавам ти малко странен въпрос ,но как си със музиката във колата ? добра уретба ли имаш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.

А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. :)

Бе то и аз разбирах от мрежи и компютри ,ма нещо ги зарязох тия неща..............освен това Варна е на 470 км. от тук ,я виж колко хора от Варна са минали през мен,ехееййй.............. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добре се хваща по следния начин, хващаш някой твой чосек да влезе в колата и да ти върти волана рязко и не повече от 40-45 градуса от единия оборот на волана, а ти с пръсти напипваш кожуха на рейката и то се усеща, там където бие и го усещаш най много ,значи там е проблема .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , задавам ти малко странен въпрос ,но как си със музиката във колата ? добра уретба ли имаш?

 

Добра не, ама става и често я усилвам сериозно. :)

Ама понякога карам без музика.

 

Още повече за мен щом нещо трака, значи не е наред, а това е потенциален проблем. Не разбирам достатъчно от коли, за да преценя доколко е сериозен даден проблем, обаче в тая кола возя и детето си, затова не мога с лека ръка да махна, и да кажа: "Абе майната му, нека си трака!", и да усиля музиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе то и аз разбирах от мрежи и компютри ,ма нещо ги зарязох тия неща..............освен това Варна е на 470 км. от тук ,я виж колко хора от Варна са минали през мен,ехееййй.............. :icon_thumbup:

 

Това само говори добре за теб. :)

Ще опитам пак теста с раздвижването на волана, но... малко ме съмнява дали ще хвана нещо необичайно. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добра не, ама става и често я усилвам сериозно. :)

Ама понякога карам без музика.

 

Още повече за мен щом нещо трака, значи не е наред, а това е потенциален проблем. Не разбирам достатъчно от коли, за да преценя доколко е сериозен даден проблем, обаче в тая кола возя и детето си, затова не мога с лека ръка да махна, и да кажа: "Абе майната му, нека си трака!", и да усиля музиката.

 

 

Колега разбирам ,че си разбрал шегата ми :icon_thumbup: ,но на 95 % съм сигурен ,че не ти е от това каре което са ти казали проблема :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега разбирам ,че си разбрал шегата ми :icon_thumbup: ,но на 95 % съм сигурен ,че не ти е от това каре което са ти казали проблема :mitsu-smiley:

 

Точно така echik , по телефона като си говорихме казах че е най лесната работа да му взема парите , но съм 99% сигурен че каренцето не му е проблем !

 

п.с. Това каренце е най не търсената част. На всички мои Галанти не съм срещнал разбито каренце ( всъщност те са 2 както по горе беше писано )

Редактирано от alex2511
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така echik , по телефона като си говорихме казах че е най лесната работа да му взема парите , но съм 99% сигурен че каренцето не му е проблем !

 

п.с. Това каренце е най не търсената част. На всички мои Галанти не съм срещнал разбито каренце ( всъщност те са 2 както по горе беше писано )

Абе проблема си му е в тази втулка за която споделих по горе.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

46181 или под парт номер е: MB949342

 

Мерси, и моята рейкa е като неговата, ще я свалям някой ден ама кога нали само :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, и моята рейкa е като неговата, ще я свалям някой ден ама кога нали само :drive:
Няма смисъл да я сваляш...Развий контрагайката и натегни болта който притиска пружината на тази втулка, но гледай да не натегнеш много а колкото да изчезне тропането..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...