minus273 Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Здравейте, колеги. От няколко дни ми се появи едно тракане долу вляво, което след преглед се установи, че идва от долно каре на кормилен лост. Аз съм с Галант 1997, V6-24.Днес-утре ще ида до Ниппартс във Варна, но ме интересува ако някой знае дали такова каре може да се намери отделно, или трябва да се купува целия кормилен лост? Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Хмммм, що не дадеш да ти го рециклират...или втора ръка. В Нипартс ако изобщо го имат ще ти отрежат главата. Няма смисъл от ново, отделно, че може да се пригоди и друго някакво. Това не е задължително да е същото или оригинално със сигурност. Говориш за карето което се завива за рейката предполагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 8 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2009 Хмммм, що не дадеш да ти го рециклират...или втора ръка. В Нипартс ако изобщо го имат ще ти отрежат главата. Няма смисъл от ново, отделно, че може да се пригоди и друго някакво. Това не е задължително да е същото или оригинално със сигурност. Говориш за карето което се завива за рейката предполагам. Да, точно за него става въпрос. Майсторът ми каза същото - че цената на "официално" внесена част ще ми отреже главата, та да търся втора ръка. Каква би била евентуално цена на такова каре втора употреба? А на монтажа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 (редакция) Монтажа е точно 10 минути и мисля, че и ти можеш да си го смениш. А това мисля,че ще стане и от друг автомобил ако го свалиш и потърсиш по магазините. За втора ръка Алекс е твоя човек. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12742&hl= Редактирано 8 септември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Монтажа е точно 10 минути и мисля, че и ти можеш да си го смениш. А това мисля,че ще стане и от друг автомобил ако го свалиш и потърсиш по магазините. За втора ръка Алекс е твоя човек. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12742&hl= Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време. Ми че то каренцето е достъпно с голи ръце, само се надупваш малко под волана, хващаш го и с другата ръка въртиш волана в празния му ход с отривисти къси движения. Чука ли карето - смяна или рециклаж... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Ми че то каренцето е достъпно с голи ръце, само се надупваш малко под волана, хващаш го и с другата ръка въртиш волана в празния му ход с отривисти къси движения. Чука ли карето - смяна или рециклаж... Благодаря, ще пробвам малко по-късно и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Да, чухме се с Алекс - получих оферта от него, както и от още един колега. За момента обаче ще изчакам, поне докато хипотезата за повредено (?) каре на кормилен лост не се потвърди. Някой може ли да препоръча добър Мицубиши майстор във Варна? Става въпроса за диагностика на първо време.Не ти трябва майстор на Мицубиши, а добър стендаджия или диагностик по окачвания. Това е едно най- просто каре или по-скоро карданна връзка, което е по-правилното наименование на това в случая. Там няма усилие или натоварване ,което да налага незабавна смяна и ако не те дразни много може и така да си караш колата, стига проблема да е в него. На кормилния прът са 2 броя . Има вариант чукането и да идва от едни шлици.Това , за което говорим представлява нещо такова :http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Universal_joint_transparant.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Не ти трябва майстор на Мицубиши, а добър стендаджия или диагностик по окачвания. Това е едно най- просто каре или по-скоро карданна връзка, което е по-правилното наименование на това в случая. Там няма усилие или натоварване ,което да налага незабавна смяна и ако не те дразни много може и така да си караш колата, стига проблема да е в него. На кормилния прът са 2 броя . Има вариант чукането и да идва от едни шлици. Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля.Сега трябва да прегледаш външните кормилни накрайници и самата рейка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Да, разгледах го отблизо и опитах да поразвъртя, като едновременно с това държах с ръка близо до карданната връзка. Честно казано, не усещам там никакво тракане, или поне не това, което се чува понякога при движение. Нейсе, ще намеря още някой на стенд да я погледне, пък тогава ще му мисля.Може да не е каре ,а втулката в рейката, която седи и притиска гребена към червяка ............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Може да не е каре ,а втулката в рейката, която седи и притиска гребена към червяка ...............Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Сега трябва да прегледаш външните кормилни накрайници и самата рейка...В интерес на истината на мен (колкото и нищо да не разбирам) ми звучеше точно като някоя рейка ниско долу. Един такъв кух звук, като похлопване, и то се чува не всеки път (т.е. не при всяко преминаване през дупка). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. Колега , задавам ти малко странен въпрос ,но как си със музиката във колата ? добра уретба ли имаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Могат да са доста неща, но за съжаление нямам път към теб, та да погледнеш.А аз колкото и да я гледам и да проверявам - файда няма, 'щото разбирам от компютри и мрежи, но не и от автомобили. Бе то и аз разбирах от мрежи и компютри ,ма нещо ги зарязох тия неща..............освен това Варна е на 470 км. от тук ,я виж колко хора от Варна са минали през мен,ехееййй.............. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Най добре се хваща по следния начин, хващаш някой твой чосек да влезе в колата и да ти върти волана рязко и не повече от 40-45 градуса от единия оборот на волана, а ти с пръсти напипваш кожуха на рейката и то се усеща, там където бие и го усещаш най много ,значи там е проблема ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Колега , задавам ти малко странен въпрос ,но как си със музиката във колата ? добра уретба ли имаш? Добра не, ама става и често я усилвам сериозно. Ама понякога карам без музика. Още повече за мен щом нещо трака, значи не е наред, а това е потенциален проблем. Не разбирам достатъчно от коли, за да преценя доколко е сериозен даден проблем, обаче в тая кола возя и детето си, затова не мога с лека ръка да махна, и да кажа: "Абе майната му, нека си трака!", и да усиля музиката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 10 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2009 Бе то и аз разбирах от мрежи и компютри ,ма нещо ги зарязох тия неща..............освен това Варна е на 470 км. от тук ,я виж колко хора от Варна са минали през мен,ехееййй.............. :icon_thumbup: Това само говори добре за теб. Ще опитам пак теста с раздвижването на волана, но... малко ме съмнява дали ще хвана нещо необичайно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
echik Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Добра не, ама става и често я усилвам сериозно. Ама понякога карам без музика. Още повече за мен щом нещо трака, значи не е наред, а това е потенциален проблем. Не разбирам достатъчно от коли, за да преценя доколко е сериозен даден проблем, обаче в тая кола возя и детето си, затова не мога с лека ръка да махна, и да кажа: "Абе майната му, нека си трака!", и да усиля музиката. Колега разбирам ,че си разбрал шегата ми :icon_thumbup: ,но на 95 % съм сигурен ,че не ти е от това каре което са ти казали проблема :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 (редакция) Колега разбирам ,че си разбрал шегата ми :icon_thumbup: ,но на 95 % съм сигурен ,че не ти е от това каре което са ти казали проблема :mitsu-smiley: Точно така echik , по телефона като си говорихме казах че е най лесната работа да му взема парите , но съм 99% сигурен че каренцето не му е проблем ! п.с. Това каренце е най не търсената част. На всички мои Галанти не съм срещнал разбито каренце ( всъщност те са 2 както по горе беше писано ) Редактирано 11 септември 2009 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Точно така echik , по телефона като си говорихме казах че е най лесната работа да му взема парите , но съм 99% сигурен че каренцето не му е проблем ! п.с. Това каренце е най не търсената част. На всички мои Галанти не съм срещнал разбито каренце ( всъщност те са 2 както по горе беше писано )Абе проблема си му е в тази втулка за която споделих по горе......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 (редакция) Пламене коя втулка мислиш че е : Редактирано 11 септември 2009 от alex2511 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Пламене коя втулка мислиш че е :46181 или под парт номер е: MB949342 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 46181 или под парт номер е: MB949342 Мерси, и моята рейкa е като неговата, ще я свалям някой ден ама кога нали само Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Мерси, и моята рейкa е като неговата, ще я свалям някой ден ама кога нали само Няма смисъл да я сваляш...Развий контрагайката и натегни болта който притиска пружината на тази втулка, но гледай да не натегнеш много а колкото да изчезне тропането.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.