Премини към съдържание

Pajero 3.2 проблеми


Препоръчано мнение

Автомобила ми отново изпада в авариен режим, от сервиза ми чистят някаква тръбичка и така до следващият път, само че след като вече не е гаранционен взе да го прави с по-голяма честота и по 3-4 пъти на 100 км. Трябва да спра, да рестартирам автомобила и пак така, доста е изнервящо.

От сервиза на Балкан стар не могат да го отстранят вече 10 пъти им я карам. Какво да направя, има ли подобни проблеми и при други колеги със същия автомобил.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила ми отново изпада в авариен режим, от сервиза ми чистят някаква тръбичка и така до следващият път, само че след като вече не е гаранционен взе да го прави с по-голяма честота и по 3-4 пъти на 100 км. Трябва да спра, да рестартирам автомобила и пак така, доста е изнервящо.

От сервиза на Балкан стар не могат да го отстранят вече 10 пъти им я карам. Какво да направя, има ли подобни проблеми и при други колеги със същия автомобил.

А какъв по точно е двигателя ? Бензин или дизел...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какъв по точно е двигателя ? Бензин или дизел...

 

Човека си го е написал в заглавието, ама ти като не четеш както трябва... Освен ако не знаеш да има бензиново Паджеро с 3.2 двигател....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека си го е написал в заглавието, ама ти като не четеш както трябва... Освен ако не знаеш да има бензиново Паджеро с 3.2 двигател....
Ами Слави, аз чета още 10 форума и не мога да помня , кой джип с какъв двигател е ...

Пък и не е моя работа, да ровя в нета за да търся кое Паджеро , с кой мотор е ...

Колегата има проблем, и е редно да уточни за какъв мотор иде реч...Моята кола си върви перфектно.. :P

Никъде в заглавието не пише, какъв е мотора, освен че е 3.2...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Използвам темата на колегата, за да посъбира малко информация за паджерото с 3,2 дизеловия мотор. Най-вероятно проблемът е в ЕГР - системата, която се задръства. Решенията са няколко, едно от което е пълното й затапване... Мен обаче ме интересуват общи впечатления от такова паджеро, че нещо ми хареса. Гледам има на пазара в Германия добре екземпляри с кожа, типтроник и дълга база за прилични бюджети. Изкушава ме идеята за такова паджеро. Знам, че проблемът с ЕГР клапана е сравнително типичен, но не знам други мнения от експлоатацията на такава кола, препоръчително с типтроник - динамика (разходът е към 12,13 градско и около 10 извън), поведение на пътя и извън него, комфорт, серийни проблеми. Питам за поколението 2002- 2003 г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че проблемът с ЕГР клапана е сравнително типичен, но не знам други мнения от експлоатацията на такава кола, препоръчително с типтроник - динамика (разходът е към 12,13 градско и около 10 извън), поведение на пътя и извън него, комфорт, серийни проблеми. Питам за поколението 2002- 2003 г.

Ами аз имам Паджеро 2001г, но е с другия мотор - 2.8TDI и с ръчни скорости. Мога да ти дам каквато искаш информация, но дали ще ти е от полза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с ЕГР клапана не е особенно голям или трудно разрешим, но автомобилите с ръчни скорости са с двумасов маховик, който обикновенно се прецаква заедно със съединителя, та при смяна на съединител олекваш с доста сериозна сума, така че по-добре се орентирай към автомат. Други нехарактерни проблеми нямат, искат добра подръжка, смяна на веригата заедно с обтегача и водачите на около 150 000км, често се случва да спукат някое бутало (обикновенно след прецакване на някоя дюза и експлоатация на автомобила в такова състояние), също така изкривяват спирачни дискове, а автомобилите които покажат проблем със спирачните дискове скоро опират и до смяна главини - и двете са следствие на прегряването на спирачната система и си зависи от карането.

Дотук добре, само пукането на буталата малко озадачаващо...от какъв зор си отиват дюзите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-съвременните (комън-рейл и дюза-помпа) са и по-зле, там производителя дава живот на дюзите около 150 000км (при качествени горива).

 

Добре де, Миро, би ли оценил паджерото по шестобалната система. Основно ме интересула техническата му надеждност. А и нямам намерение много много да го жаля по магистралата. Надали ще карам извън пътя, но мисля да му давам жега...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо търсиш джип за магистрала? Голям просвет и стабилност на висока скорост са две противоположности...

Мисля че Outlander, Grandis, X5, X6, Cayene, Outback са повече за тази работа...

Редактирано от BAlexandrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо търсиш джип за магистрала? Голям просвет и стабилност на висока скорост са две противоположности...

Мисля че Outlander, Grandis, X5, X6, Cayene, Outback са повече за тази работа...

 

 

Оценявам мнението ти за мен :icon_clap: Ма като да си ме надценил сериозно :icon_dance: Търся да има бая място и да е силничък автоматичен дизел. Аутландерите ме загубиха като клиент- доста кусури имат тези от 2002-2003. А мицарата има уж авторитет на много здрава и надежна машина. Естествено, ще се качим 6,7 пъти на ски с него, но нищо повече. За момента всичко това са размисли, първо трябва да продам двата галанта, но преди това ще си избистря какво точно да си взема...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си знаеш... наистина проучи добре. Това, което аз съм чул е че имат проблем със стабилност при висока скорост и шум. Струва ми се, че търсиш спортна голяма кола, което всъщност е нещо от рода на Грандис-а или едно високо комби или кросовър не знам как се води като Аутбек :) :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...