garo Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 (редакция) Автомобила ми отново изпада в авариен режим, от сервиза ми чистят някаква тръбичка и така до следващият път, само че след като вече не е гаранционен взе да го прави с по-голяма честота и по 3-4 пъти на 100 км. Трябва да спра, да рестартирам автомобила и пак така, доста е изнервящо.От сервиза на Балкан стар не могат да го отстранят вече 10 пъти им я карам. Какво да направя, има ли подобни проблеми и при други колеги със същия автомобил. Редактирано 7 август 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Автомобила ми отново изпада в авариен режим, от сервиза ми чистят някаква тръбичка и така до следващият път, само че след като вече не е гаранционен взе да го прави с по-голяма честота и по 3-4 пъти на 100 км. Трябва да спра, да рестартирам автомобила и пак така, доста е изнервящо.От сервиза на Балкан стар не могат да го отстранят вече 10 пъти им я карам. Какво да направя, има ли подобни проблеми и при други колеги със същия автомобил.А какъв по точно е двигателя ? Бензин или дизел... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 А какъв по точно е двигателя ? Бензин или дизел... Човека си го е написал в заглавието, ама ти като не четеш както трябва... Освен ако не знаеш да има бензиново Паджеро с 3.2 двигател.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 август 2009 Сподели Публикувано 7 август 2009 Човека си го е написал в заглавието, ама ти като не четеш както трябва... Освен ако не знаеш да има бензиново Паджеро с 3.2 двигател....Ами Слави, аз чета още 10 форума и не мога да помня , кой джип с какъв двигател е ...Пък и не е моя работа, да ровя в нета за да търся кое Паджеро , с кой мотор е ...Колегата има проблем, и е редно да уточни за какъв мотор иде реч...Моята кола си върви перфектно.. :P Никъде в заглавието не пише, какъв е мотора, освен че е 3.2... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Използвам темата на колегата, за да посъбира малко информация за паджерото с 3,2 дизеловия мотор. Най-вероятно проблемът е в ЕГР - системата, която се задръства. Решенията са няколко, едно от което е пълното й затапване... Мен обаче ме интересуват общи впечатления от такова паджеро, че нещо ми хареса. Гледам има на пазара в Германия добре екземпляри с кожа, типтроник и дълга база за прилични бюджети. Изкушава ме идеята за такова паджеро. Знам, че проблемът с ЕГР клапана е сравнително типичен, но не знам други мнения от експлоатацията на такава кола, препоръчително с типтроник - динамика (разходът е към 12,13 градско и около 10 извън), поведение на пътя и извън него, комфорт, серийни проблеми. Питам за поколението 2002- 2003 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 август 2009 Сподели Публикувано 10 август 2009 Знам, че проблемът с ЕГР клапана е сравнително типичен, но не знам други мнения от експлоатацията на такава кола, препоръчително с типтроник - динамика (разходът е към 12,13 градско и около 10 извън), поведение на пътя и извън него, комфорт, серийни проблеми. Питам за поколението 2002- 2003 г. Ами аз имам Паджеро 2001г, но е с другия мотор - 2.8TDI и с ръчни скорости. Мога да ти дам каквато искаш информация, но дали ще ти е от полза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 Проблема с ЕГР клапана не е особенно голям или трудно разрешим, но автомобилите с ръчни скорости са с двумасов маховик, който обикновенно се прецаква заедно със съединителя, та при смяна на съединител олекваш с доста сериозна сума, така че по-добре се орентирай към автомат. Други нехарактерни проблеми нямат, искат добра подръжка, смяна на веригата заедно с обтегача и водачите на около 150 000км, често се случва да спукат някое бутало (обикновенно след прецакване на някоя дюза и експлоатация на автомобила в такова състояние), също така изкривяват спирачни дискове, а автомобилите които покажат проблем със спирачните дискове скоро опират и до смяна главини - и двете са следствие на прегряването на спирачната система и си зависи от карането.Дотук добре, само пукането на буталата малко озадачаващо...от какъв зор си отиват дюзите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 август 2009 Сподели Публикувано 11 август 2009 ... на всички по-съвременни дизели май Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 По-съвременните (комън-рейл и дюза-помпа) са и по-зле, там производителя дава живот на дюзите около 150 000км (при качествени горива). Добре де, Миро, би ли оценил паджерото по шестобалната система. Основно ме интересула техническата му надеждност. А и нямам намерение много много да го жаля по магистралата. Надали ще карам извън пътя, но мисля да му давам жега... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) А защо търсиш джип за магистрала? Голям просвет и стабилност на висока скорост са две противоположности...Мисля че Outlander, Grandis, X5, X6, Cayene, Outback са повече за тази работа... Редактирано 12 август 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 А защо търсиш джип за магистрала? Голям просвет и стабилност на висока скорост са две противоположности...Мисля че Outlander, Grandis, X5, X6, Cayene, Outback са повече за тази работа... Оценявам мнението ти за мен :icon_clap: Ма като да си ме надценил сериозно :icon_dance: Търся да има бая място и да е силничък автоматичен дизел. Аутландерите ме загубиха като клиент- доста кусури имат тези от 2002-2003. А мицарата има уж авторитет на много здрава и надежна машина. Естествено, ще се качим 6,7 пъти на ски с него, но нищо повече. За момента всичко това са размисли, първо трябва да продам двата галанта, но преди това ще си избистря какво точно да си взема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 Ти си знаеш... наистина проучи добре. Това, което аз съм чул е че имат проблем със стабилност при висока скорост и шум. Струва ми се, че търсиш спортна голяма кола, което всъщност е нещо от рода на Грандис-а или едно високо комби или кросовър не знам как се води като Аутбек :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.