Премини към съдържание

Въпрос за климатика на Каризма 1.8 Gdi


Препоръчано мнение

Помня, че някъде из форума бях чел, но не мога да намеря сега къде... каква е разликата между ECO и * (и има ли разлика в разхода на гориво)? Кое кога може да се използва?

 

Извинете ако въпроса е много глупав, но ми е много интересна разликата между двете състояния за климатика

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На ECO компресора върти само когато е нужно. Без ECO върти постоянно, така че се отразява и на разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я гледай ти......И как се разбира кога е нужно, след като е натиснато копчето за включване???

Какво още му трябва да разбере че трябва да работи, какво по сигурно от това???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според @Milen_z тук климатика никога не е включен постоянно...

 

едит: вече и в тази тема е изразил това си мнение... :)

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато е на ECO и външната температура е по-ниска изключва компресора, това са ми наблюденията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Климатика няма връзка с датчика за външна температура. Има само датчици за температурата на фреона,и за налягането.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм вещ в занаята си мисля, че климатичната система трябва да взима под внимание поне:

-датчик за външна температура

-датчик за вътрешна температура

-датчик за осветеност

-датчик за температура на фреона

-датчик за налягането на фреона

-датчик за оборотите на двигателя (?) (евентуално да не се пуска, когато оборотите на двигателя са много високи, но това на дълъг магистрален път означава да не се включва с часове...)

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм вещ в занаята си мисля, че климатичната система трябва да взима под внимание поне:

-датчик за външна температура

-датчик за вътрешна температура

-датчик за осветеност

-датчик за температура на фреона

-датчик за налягането на фреона

-датчик за оборотите на двигателя (?) (евентуално да не се пуска, когато оборотите на двигателя са много високи, но това на дълъг магистрален път означава да не се включва с часове...)

Ц

При "ЕСО" следи температурата на АНТИФРИЗА! Като пуснете климата не се пускат перките за охлаждане. Управлението се състои в ел. магнитен "съединител" между компресора и ремъчната му шайба. Без да претендирам за изчерпателност, следи се предимно температурата на антифриза, като при повишаването преди завъртане на охлаждащите перки, въпросния компресор се "отцепва".

Карам на ЕСО само извън града като съм дигнал 90 км/ч и ако не е много жега. Иначе производителя препоръчва да се ползва дебелия край :) . Тая клима е като М16 и не достига висини в автоматиката - хладилника ми има повече, но е уникална!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника следи почти всичко от това което сте описали по-горе. Но климатика не........Следи си само температурата и налягането на фреона, и температурата на въздуха след изпарителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хъм, климатика има ли ЕСО? Аз мислех, че само климатроника има ЕСО... и през цялото време си мисля, че говорим/пишем за климатроник...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...