Премини към съдържание

Галант 98 2.0 Дизел


Sashy

Препоръчано мнение

Аксиалния лагер шуми когато се натисне съединителя,иначе не шуми.А когато има шум и при натискане на съединителя изчезва,това е лагер на първичен вал. ;)

 

Това второто, можеш ли да го твърдиш със сигурност? Защото според показанията на колегите, въпросната вибрация се появява при определени условия, а не е постоянен фактор. Нека някой който е имал проблем (доказан) с лагера на първичния вал да сподели, дали шума е постоянен и дали се влияе от нещо.

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Това второто, можеш ли да го твърдиш със сигурност? Защото според показанията на колегите, въпросната вибрация се появява при определени условия, а не е постоянен фактор. Нека някой който е имал проблем (доказан) с лагера на първичния вал да сподели, дали шума е постоянен и дали се влияе от нещо.

Нищо не смея да твърдя,но първичния вал е постоянно зацепен за двигателя(посредством съединителя)и само при натискане на съединителя се отцепва...Следователно,след като е зацепен,върти се и е разбит-би трябвало да вие.Но за това кога и колко ще вие,може да му влиаят и други фактори. Ако нещо бъркам,нека някой ме поправи. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не смея да твърдя,но първичния вал е постоянно зацепен за двигателя(посредством съединителя)и само при натискане на съединителя се отцепва...Следователно,след като е зацепен,върти се и е разбит-би трябвало да вие.Но за това кога и колко ще вие,може да му влиаят и други фактори. Ако нещо бъркам,нека някой ме поправи. :icon_hmm:

Прав си, но с уточнението, че не вие, а ромоли, къркори... Но стига интернет диагностика, че стават бели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Абе въобще, омръзна ми.

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Тъпо е, а нямам никаква идея на какво може да се дължи.

Ами от помпите е. Виж обаче и захващането на долната, както и наистина смени ремонтните комплекти. Друго много важно, след като смениш ремонтните комплекти е да смениш хидравличната течност - купи проверена и всичко ще заспи. От менте течност стават чудеса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами от помпите е. Виж обаче и захващането на долната, както и наистина смени ремонтните комплекти. Друго много важно, след като смениш ремонтните комплекти е да смениш хидравличната течност - купи проверена и всичко ще заспи. От менте течност стават чудеса...

Ами Роска да си призная и аз освен помпите на съединителя не намирам друго обяснение. Тревожи ме обаче не друго, а факта, че долната помпа е изцяло нова (ти ми помогна за доставката от САЩ), а на горната ремонтният комплект е сменян още при покупката на автомобила. Остава да е некачествена спирачната течност. А какво имаш предвид за захващането на долната помпа, има някакъв пиниз ли?

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Абе въобще, омръзна ми.

Съединител сменял ли си скоро?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, съвсем скоро - има няма 3-4 хил. км.

Ами там ти е проблема, в него.........може би си сложил Валео сигурно.............

И по принцип след слагането на нов съединител комплект, в началото по ниско отделя ,но после се вдига малко ,това се получава така защото уляга към маховика.........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами там ти е проблема, в него.........може би си сложил Валео сигурно.............

И по принцип след слагането на нов съединител комплект, в началото по ниско отделя ,но после се вдига малко ,това се получава така защото уляга към маховика.........

Да, наистина е Валео. Значи да очаквам да се оправи? Но да си призная поне на мен ми се струва, че промяната на позицията на отделяне на педала е значителна и затова се чудех дали е нормално.

 

П.П. Да разбирам ли че Валео е неудачен избор?

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина е Валео. Значи да очаквам да се оправи? Но да си призная поне на мен ми се струва, че промяната на позицията на отделяне на педала е значителна и затова се чудех дали е нормално.

Не, няма да се оправи ,тъй като в началото отделя по ниско, понякога значително по ниско и клиента иска да го вдигна малко, след време той вече уляга към маховика и леко се вдига, и тъй като вече съм го вдигнал ръчно педала, после става доста висок и клиента пак идва да пита какво става, после му го смъквам малко по надолу и готово.............така че ако сте пипали педала на съединителя, вече ще чустваш дисконфортност...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Да разбирам ли че Валео е неудачен избор?

По принцип не е лош съединител,но на някои модификации мотори не е много удачен избор...............това се отнася за дизела и за 2.4 GDI-тата или там където систтемата е PullType ...........

Най добре е оригинален, след това е Дайкина.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Валео е добър избор. Просто трябва да се регулира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Валео е добър избор. Просто трябва да се регулира.

Да, след като вече е улегнал.............

по принцип ние сменяме комплект съединител, който вкл. следното: притискател,феродов и аксиален лагер, но........никой не си задава въпроса че от другата странаа на феродовия диск седи именно маховика и той също може да се износва...........виждал съм много такива случая на износени и/или прегрявани маховици ,вкл. и напукани от греене...............така че не е лошо да се смени и маховика ако той е тръгнал или си е зле..........н новите автомобили комплекта вкл. и маховика, че чак и долната помпа ,която е неразделна част от акс. лагер.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, след като вече е улегнал.............

по принцип ние сменяме комплект съединител, който вкл. следното: притискател,феродов и аксиален лагер, но........никой не си задава въпроса че от другата странаа на феродовия диск седи именно маховика и той също може да се износва...........виждал съм много такива случая на износени и/или прегрявани маховици ,вкл. и напукани от греене...............така че не е лошо да се смени и маховика ако той е тръгнал или си е зле..........н новите автомобили комплекта вкл. и маховика, че чак и долната помпа ,която е неразделна част от акс. лагер.......

 

Все пак до колкото разбирам има възможност за донастрийване от педала или да не се захващам с глупости, а направо да търся оригинален съединител? И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак до колкото разбирам има възможност за донастрийване от педала или да не се захващам с глупости, а направо да търся оригинален съединител? И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.

Ами на първия въпрос - не ,карай го така.........все пак обаче не съм го гледал наживо и не знам какъв съвет да ти дам...........ако искаш, дръпни седалката назад и вземи две ключета с номер 12 и 14............легни отдолу и виж педала на съединителя, на него е закрепен с щифт шпиндела ( оста ) на помпата ............Ето тук на 5-тата снимка се вижда тази ос...........на нея има гайка ,която се води контра и е 12 номер, разхлабваш нея и после въртиш оста наляво, ако искаш да вдигнеш педала, и надясно, ако иксаш да го пуснеш малко, после пробваш и ако те кефи, стягаш отново гайката ,защото тя държи контрата ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.

Изпуснах го този въпрос .............

Възможно е и това става когато не си зателгнал винтовете на притискателя към маховика, те са 8 на брой и за с номер 12 ключе...........силата на затягане е 20 нютона всеки един от тях.............възможно е и да е наистина лагер на първичния вал както колегите предположиха, но според мен щом имаш вибрации в самия педал ,значи че по вероятно е да не са ти стегнали притискателя към маховика.........той работи ,защото се държи и на шпонките ,но така ако се кара ще ги счупиш и става лошо...........

Възможно е и друг проблем да имаш ,за който сега не се сещам............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...