Thel Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 (редакция) Аксиалния лагер шуми когато се натисне съединителя,иначе не шуми.А когато има шум и при натискане на съединителя изчезва,това е лагер на първичен вал. ;) Това второто, можеш ли да го твърдиш със сигурност? Защото според показанията на колегите, въпросната вибрация се появява при определени условия, а не е постоянен фактор. Нека някой който е имал проблем (доказан) с лагера на първичния вал да сподели, дали шума е постоянен и дали се влияе от нещо. Редактирано 13 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Това второто, можеш ли да го твърдиш със сигурност? Защото според показанията на колегите, въпросната вибрация се появява при определени условия, а не е постоянен фактор. Нека някой който е имал проблем (доказан) с лагера на първичния вал да сподели, дали шума е постоянен и дали се влияе от нещо.Нищо не смея да твърдя,но първичния вал е постоянно зацепен за двигателя(посредством съединителя)и само при натискане на съединителя се отцепва...Следователно,след като е зацепен,върти се и е разбит-би трябвало да вие.Но за това кога и колко ще вие,може да му влиаят и други фактори. Ако нещо бъркам,нека някой ме поправи. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Нищо не смея да твърдя,но първичния вал е постоянно зацепен за двигателя(посредством съединителя)и само при натискане на съединителя се отцепва...Следователно,след като е зацепен,върти се и е разбит-би трябвало да вие.Но за това кога и колко ще вие,може да му влиаят и други фактори. Ако нещо бъркам,нека някой ме поправи. :icon_hmm:Прав си, но с уточнението, че не вие, а ромоли, къркори... Но стига интернет диагностика, че стават бели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Абе въобще, омръзна ми. Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Тъпо е, а нямам никаква идея на какво може да се дължи.Ами от помпите е. Виж обаче и захващането на долната, както и наистина смени ремонтните комплекти. Друго много важно, след като смениш ремонтните комплекти е да смениш хидравличната течност - купи проверена и всичко ще заспи. От менте течност стават чудеса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Ами от помпите е. Виж обаче и захващането на долната, както и наистина смени ремонтните комплекти. Друго много важно, след като смениш ремонтните комплекти е да смениш хидравличната течност - купи проверена и всичко ще заспи. От менте течност стават чудеса... Ами Роска да си призная и аз освен помпите на съединителя не намирам друго обяснение. Тревожи ме обаче не друго, а факта, че долната помпа е изцяло нова (ти ми помогна за доставката от САЩ), а на горната ремонтният комплект е сменян още при покупката на автомобила. Остава да е некачествена спирачната течност. А какво имаш предвид за захващането на долната помпа, има някакъв пиниз ли? Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Абе въобще, омръзна ми.Съединител сменял ли си скоро? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Съединител сменял ли си скоро? Да, съвсем скоро - има няма 3-4 хил. км. Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Да, съвсем скоро - има няма 3-4 хил. км.Ами там ти е проблема, в него.........може би си сложил Валео сигурно.............И по принцип след слагането на нов съединител комплект, в началото по ниско отделя ,но после се вдига малко ,това се получава така защото уляга към маховика......... Редактирано 27 август 2009 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Ами там ти е проблема, в него.........може би си сложил Валео сигурно.............И по принцип след слагането на нов съединител комплект, в началото по ниско отделя ,но после се вдига малко ,това се получава така защото уляга към маховика......... Да, наистина е Валео. Значи да очаквам да се оправи? Но да си призная поне на мен ми се струва, че промяната на позицията на отделяне на педала е значителна и затова се чудех дали е нормално. П.П. Да разбирам ли че Валео е неудачен избор? Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Да, наистина е Валео. Значи да очаквам да се оправи? Но да си призная поне на мен ми се струва, че промяната на позицията на отделяне на педала е значителна и затова се чудех дали е нормално.Не, няма да се оправи ,тъй като в началото отделя по ниско, понякога значително по ниско и клиента иска да го вдигна малко, след време той вече уляга към маховика и леко се вдига, и тъй като вече съм го вдигнал ръчно педала, после става доста висок и клиента пак идва да пита какво става, после му го смъквам малко по надолу и готово.............така че ако сте пипали педала на съединителя, вече ще чустваш дисконфортност........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 П.П. Да разбирам ли че Валео е неудачен избор?По принцип не е лош съединител,но на някои модификации мотори не е много удачен избор...............това се отнася за дизела и за 2.4 GDI-тата или там където систтемата е PullType ...........Най добре е оригинален, след това е Дайкина............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 август 2009 Admin Сподели Публикувано 27 август 2009 Валео е добър избор. Просто трябва да се регулира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Валео е добър избор. Просто трябва да се регулира.Да, след като вече е улегнал.............по принцип ние сменяме комплект съединител, който вкл. следното: притискател,феродов и аксиален лагер, но........никой не си задава въпроса че от другата странаа на феродовия диск седи именно маховика и той също може да се износва...........виждал съм много такива случая на износени и/или прегрявани маховици ,вкл. и напукани от греене...............така че не е лошо да се смени и маховика ако той е тръгнал или си е зле..........н новите автомобили комплекта вкл. и маховика, че чак и долната помпа ,която е неразделна част от акс. лагер....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Да, след като вече е улегнал.............по принцип ние сменяме комплект съединител, който вкл. следното: притискател,феродов и аксиален лагер, но........никой не си задава въпроса че от другата странаа на феродовия диск седи именно маховика и той също може да се износва...........виждал съм много такива случая на износени и/или прегрявани маховици ,вкл. и напукани от греене...............така че не е лошо да се смени и маховика ако той е тръгнал или си е зле..........н новите автомобили комплекта вкл. и маховика, че чак и долната помпа ,която е неразделна част от акс. лагер....... Все пак до колкото разбирам има възможност за донастрийване от педала или да не се захващам с глупости, а направо да търся оригинален съединител? И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал. Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Все пак до колкото разбирам има възможност за донастрийване от педала или да не се захващам с глупости, а направо да търся оригинален съединител? И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.Ами на първия въпрос - не ,карай го така.........все пак обаче не съм го гледал наживо и не знам какъв съвет да ти дам...........ако искаш, дръпни седалката назад и вземи две ключета с номер 12 и 14............легни отдолу и виж педала на съединителя, на него е закрепен с щифт шпиндела ( оста ) на помпата ............Ето тук на 5-тата снимка се вижда тази ос...........на нея има гайка ,която се води контра и е 12 номер, разхлабваш нея и после въртиш оста наляво, ако искаш да вдигнеш педала, и надясно, ако иксаш да го пуснеш малко, после пробваш и ако те кефи, стягаш отново гайката ,защото тя държи контрата ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.Изпуснах го този въпрос .............Възможно е и това става когато не си зателгнал винтовете на притискателя към маховика, те са 8 на брой и за с номер 12 ключе...........силата на затягане е 20 нютона всеки един от тях.............възможно е и да е наистина лагер на първичния вал както колегите предположиха, но според мен щом имаш вибрации в самия педал ,значи че по вероятно е да не са ти стегнали притискателя към маховика.........той работи ,защото се държи и на шпонките ,но така ако се кара ще ги счупиш и става лошо...........Възможно е и друг проблем да имаш ,за който сега не се сещам............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 (редакция) Благодаря много за отговорите. Бяха много полезни. Редактирано 27 август 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.