Премини към съдържание

Свещи или вакуум... или ?


Препоръчано мнение

Здравейте, както някои от вас аз съм един от щастливците с еклипс 2g 4G63 но за жялост колкото и да са добри тия коли също правят проблеми. Точно това е и причината да пиша. Проблема който ми се появи вчера е на пръв поглед е ясен. Симптомите са следните - колата работи като трактор а именно издава звук на трактор при спряло положение поддържа много ниски обороти 4-500 и има силни въбрации. Когато подам повече гас 3-4000 оборота звука се променя към нормален но пак се усеща че е различен и също така мощността я няма никаква.Нивото на маслото е на 1/3 от разстоянието м/у минимума и максимума а аз знам че трябва да е някъде около средата налях още малко но е за смяна може би още 2-3 хл. км. Също така преди известно време имаше странен шум, свистене вероятно от някоя ролка но не вярвам това да е проблема сега. От всичко това и няколко проведени разговора по телефона стигнах до заключението че проблемите идват от загуба на вакуум или в искрата. Реших че е дорба идея да поверя свещите но понеже не искам да рискувам да се движа с нея при тия обстоятества се заех аз. След като ги видях забелязах че имат малък нагар в горната част махнах го но проблема остана. Не съм махал свещите защото това е нещо което не бих направил сам за да не окъкам нещо после при поставянето. И понеже положениео тука в България е такова че като имаш проблем с колата или отиваш някъде при доверен човек или си правиш сам нещата а аз в София

/където съм в момента/ нямам доверен човек за сега.И за това приемам всякакви съвети, предложения, напътствия или каквато и да е помощ.

Също така понеже колата явно не и е приятно да я карам точно сега мисля да отидя до евентуалния доверен човек в Княжево с превоз тип пътна помощ или каско асистънс. До колкото разбрах този тип превоз излиза някъде около 2лв на километър и следователно въпроса ми е дали някой има идея аз такъв транспорт от къде мога да си намеря и колко ще ми вземе за транспортиране от бул. Ситняково до Княжево. Защото имам само 400лв налични и ако се наложи да дам повече ще трябва да изчакам до понеделник.

Мерси предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като спомена за ролка,я твоя доверен човек първо да ти погледне ангренажа да не е прехвърлил някой друг зъб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя довечер човек за жялост не е сигурен т.е. още не знам дали ми е доверен. Но добре, макар че като ми сменяха последния път ремъка беше точно така с един зъб не беше нагласен и знам какво е :) там нямаше изобщо проблем с оборотите само си представи тоя еклипс с 100 к.с. така се държеше колата. пак си беше мн добра. Сега няма прсто никаква мощност различно е. Но прав си и сега се замислям дали не мога да махна капака на ремъка и сам... но дори да е прескочил не мисля че е от това :icon_crying:

 

:offtopic: http://www.vbox7.com/play:0992d053 :offtopic: клипчето е много добро!

Редактирано от az_sum_bre_ombre
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя довечер човек за жялост не е сигурен т.е. още не знам дали ми е доверен. Но добре, макар че като ми сменяха последния път ремъка беше точно така с един зъб не беше нагласен и знам какво е :)
И аз залагам на ремък, и то на не само един зъб...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи.

То не е само да махнеш горният капак, и да погледнеш самият ремък... Те всички ремъци, преди да се скъсат, изглеждат еднакво... :D

Трябва да свалиш всички капаци, да докараш коляновият вал на ГМТ и да видиш дали всички белези съвпадат...Колянов вал, разпределителни валове, маслена помпа и също белега на вторият балансиращ вал, който е на малкият ремък...

Освен това, ролките се проверяват за луфтове и шумове, хидравличният обтегач също...

Като провериш всичките тези неща, тогава можеш да кажеш че ремъците са ОК.. А не само да видиш дали има ремък под капака :P

Това и без да сваляш капака се разбира, щом колата пали, значи има ремък... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като гледам нищо не разбираш от коли,така че иди си на майстор,за да не стане белята :D

Втора генерация е трудна за разгадаване.Аз съм бил при много добри майстори с мойта,и отворят капака гледат,пипат и накрая нищо!

-Не и разбирам на тая кола трqбва да четем малко и тогава пак ше дойдеш.

Тук във форума е описано много пъти при кой трябва да отидеш,за да ти се оправи количката :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи.

Може и да е ремък, може и да е и неработещ цилиндър , вероятно от запалването ...........при това положение също тресе мотора .........ако изчакаш още някой ден ,може да я погледна и аз........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това казах че не знам как изглежда един нормален ремък. Както и да е продължавам да съм убеден че не е от ремъка. Ако ще е нещо такова по-скоро няко ролка съвсм да е излязла от строя. Не знам ще се уверя че майстора ще огледа ремъка.

 

Да, за колите знам че имт 4 гуми и волан за това и пиша тука защото има хора които разбират повече от мене тия работи. Да гледах теми на тема "при кой да отидем" но в крайна сметка майстора се отказа на линия утре.

 

DJ Tymbi мерси много за предлаганата помощ!, но понеже имам възможност още утре да почна да се занимава с нея мисля да се възползвам защото и без туй тая седмица имам 10000 неща на главата и искам максималко бързо да се оттърва от пролема с колата за да я използвам.

 

Сега то май остана само един проблем. Утре като трябва да мина през половината град дали да е на собствен ход или да не рискувам повече влошаване на нещата и да я се обадя на някой да ми я транспортира до там?

Редактирано от az_sum_bre_ombre
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наистина внимавай на кого си поверяваш колата. Особено ако ти е прехвърлил ремъка или нещо от сорта. Гледай този който ти я прави, да не му е за първи път да прави Еклипс, защото "гадатели" има много :)

И успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак. Днес дойде "доверения човек" махна капака който покрива свещите и при запалено състояние почна да проверява един по един кабелите и установи че въпреки че има искра 2 цилиндъра /погледнато отгоре 3тия и 4тия от ляво на дясно/ не работят. Не искаше да дава прибързани коментари за това и нямам още точно диагноза. Спомена че мрази японските коли заради многото тръбички вакууми и тем подобни и си тръгна. Разбрахме се петък събота най-рано да я погледне :icon_crying:

 

Drive-Maniac ае май ще му е за първи път :) инак мерси :)

 

DJ Tymbi да определено искам да погледнеш колата. Примерно след ремонта да я чуе някой с отракано ухо. Аз принципно винаги съм с 2те ръце за някой който отбира да пипа по колата. Имаше един пич от форума мисля кара червен еклипс специално издание, веднъж мн ме впечетли като чу двигателя и веднага ае туй и туй им има това :) бях впечетлен :) тъй че да, определено ако имаш време и желание ела виж я покарай я кажи експертно мнение.

Редактирано от az_sum_bre_ombre
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ти ще дадеш колата си на човек, който мрази японски коли...? Още повече, че добрите майстори не се плашат от работа и вакууми така.

 

Човекът с червения еклипс спешъл едишън е Марин (dosev4eto).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

e да верно каза че ги мрази ама и той каза японка :) Да е да досевчето верно аз осъзнах че му имам и телефона ама пък късно зацепих... Нищо де то петък почти дойде :) ще видим тоя weekend какво точно и има на колата според мене са зацапани свещи ама нещо ме съмнява да се отърва толкова лесно. Както и да е веднага щом разбера какво и е ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И правилния отговор се оказа гарнитура! Спраскана м/у 2 и 3тия цилиндър. 135 за нея шлайфане на глава още 50 работа 200 и транспорт 40 и всичко е наред! Отново имам супер яка бегачка :) Мерси на всички отзовали се !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...