az_sum_bre_ombre Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Здравейте, както някои от вас аз съм един от щастливците с еклипс 2g 4G63 но за жялост колкото и да са добри тия коли също правят проблеми. Точно това е и причината да пиша. Проблема който ми се появи вчера е на пръв поглед е ясен. Симптомите са следните - колата работи като трактор а именно издава звук на трактор при спряло положение поддържа много ниски обороти 4-500 и има силни въбрации. Когато подам повече гас 3-4000 оборота звука се променя към нормален но пак се усеща че е различен и също така мощността я няма никаква.Нивото на маслото е на 1/3 от разстоянието м/у минимума и максимума а аз знам че трябва да е някъде около средата налях още малко но е за смяна може би още 2-3 хл. км. Също така преди известно време имаше странен шум, свистене вероятно от някоя ролка но не вярвам това да е проблема сега. От всичко това и няколко проведени разговора по телефона стигнах до заключението че проблемите идват от загуба на вакуум или в искрата. Реших че е дорба идея да поверя свещите но понеже не искам да рискувам да се движа с нея при тия обстоятества се заех аз. След като ги видях забелязах че имат малък нагар в горната част махнах го но проблема остана. Не съм махал свещите защото това е нещо което не бих направил сам за да не окъкам нещо после при поставянето. И понеже положениео тука в България е такова че като имаш проблем с колата или отиваш някъде при доверен човек или си правиш сам нещата а аз в София /където съм в момента/ нямам доверен човек за сега.И за това приемам всякакви съвети, предложения, напътствия или каквато и да е помощ. Също така понеже колата явно не и е приятно да я карам точно сега мисля да отидя до евентуалния доверен човек в Княжево с превоз тип пътна помощ или каско асистънс. До колкото разбрах този тип превоз излиза някъде около 2лв на километър и следователно въпроса ми е дали някой има идея аз такъв транспорт от къде мога да си намеря и колко ще ми вземе за транспортиране от бул. Ситняково до Княжево. Защото имам само 400лв налични и ако се наложи да дам повече ще трябва да изчакам до понеделник. Мерси предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Като спомена за ролка,я твоя доверен човек първо да ти погледне ангренажа да не е прехвърлил някой друг зъб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 27 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2009 (редакция) Моя довечер човек за жялост не е сигурен т.е. още не знам дали ми е доверен. Но добре, макар че като ми сменяха последния път ремъка беше точно така с един зъб не беше нагласен и знам какво е там нямаше изобщо проблем с оборотите само си представи тоя еклипс с 100 к.с. така се държеше колата. пак си беше мн добра. Сега няма прсто никаква мощност различно е. Но прав си и сега се замислям дали не мога да махна капака на ремъка и сам... но дори да е прескочил не мисля че е от това :icon_crying: :offtopic: http://www.vbox7.com/play:0992d053 :offtopic: клипчето е много добро! Редактирано 27 юни 2009 от az_sum_bre_ombre Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Моя довечер човек за жялост не е сигурен т.е. още не знам дали ми е доверен. Но добре, макар че като ми сменяха последния път ремъка беше точно така с един зъб не беше нагласен и знам какво е И аз залагам на ремък, и то на не само един зъб... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 О-о-о и аз залагам на ремък! Може и с леки елементи на клапан(и). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 28 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2009 Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи.То не е само да махнеш горният капак, и да погледнеш самият ремък... Те всички ремъци, преди да се скъсат, изглеждат еднакво... :D Трябва да свалиш всички капаци, да докараш коляновият вал на ГМТ и да видиш дали всички белези съвпадат...Колянов вал, разпределителни валове, маслена помпа и също белега на вторият балансиращ вал, който е на малкият ремък...Освен това, ролките се проверяват за луфтове и шумове, хидравличният обтегач също...Като провериш всичките тези неща, тогава можеш да кажеш че ремъците са ОК.. А не само да видиш дали има ремък под капака :P Това и без да сваляш капака се разбира, щом колата пали, значи има ремък... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Колега,като гледам нищо не разбираш от коли,така че иди си на майстор,за да не стане белята :D Втора генерация е трудна за разгадаване.Аз съм бил при много добри майстори с мойта,и отворят капака гледат,пипат и накрая нищо!-Не и разбирам на тая кола трqбва да четем малко и тогава пак ше дойдеш.Тук във форума е описано много пъти при кой трябва да отидеш,за да ти се оправи количката :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Щом 3ма човека ми казват едно нещо /ремък/ съм длъжен да проверя. Проверих, махнах капака на ремъка и гледам отдолу - ремък, напълно нормално изглеждащ ремък. Въпреки че не знам точно как изглежда нормалния но пък такъв ми се стори. Другото което получих е ясна представа за силата на вибрациите. Огромни вибрации имах чувството че двигателя ще изфърчи.Може и да е ремък, може и да е и неработещ цилиндър , вероятно от запалването ...........при това положение също тресе мотора .........ако изчакаш още някой ден ,може да я погледна и аз........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 28 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2009 (редакция) Да, за това казах че не знам как изглежда един нормален ремък. Както и да е продължавам да съм убеден че не е от ремъка. Ако ще е нещо такова по-скоро няко ролка съвсм да е излязла от строя. Не знам ще се уверя че майстора ще огледа ремъка. Да, за колите знам че имт 4 гуми и волан за това и пиша тука защото има хора които разбират повече от мене тия работи. Да гледах теми на тема "при кой да отидем" но в крайна сметка майстора се отказа на линия утре. DJ Tymbi мерси много за предлаганата помощ!, но понеже имам възможност още утре да почна да се занимава с нея мисля да се възползвам защото и без туй тая седмица имам 10000 неща на главата и искам максималко бързо да се оттърва от пролема с колата за да я използвам. Сега то май остана само един проблем. Утре като трябва да мина през половината град дали да е на собствен ход или да не рискувам повече влошаване на нещата и да я се обадя на някой да ми я транспортира до там? Редактирано 28 юни 2009 от az_sum_bre_ombre Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Колега, наистина внимавай на кого си поверяваш колата. Особено ако ти е прехвърлил ремъка или нещо от сорта. Гледай този който ти я прави, да не му е за първи път да прави Еклипс, защото "гадатели" има много И успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 29 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2009 (редакция) Здравейте пак. Днес дойде "доверения човек" махна капака който покрива свещите и при запалено състояние почна да проверява един по един кабелите и установи че въпреки че има искра 2 цилиндъра /погледнато отгоре 3тия и 4тия от ляво на дясно/ не работят. Не искаше да дава прибързани коментари за това и нямам още точно диагноза. Спомена че мрази японските коли заради многото тръбички вакууми и тем подобни и си тръгна. Разбрахме се петък събота най-рано да я погледне :icon_crying: Drive-Maniac ае май ще му е за първи път инак мерси DJ Tymbi да определено искам да погледнеш колата. Примерно след ремонта да я чуе някой с отракано ухо. Аз принципно винаги съм с 2те ръце за някой който отбира да пипа по колата. Имаше един пич от форума мисля кара червен еклипс специално издание, веднъж мн ме впечетли като чу двигателя и веднага ае туй и туй им има това бях впечетлен тъй че да, определено ако имаш време и желание ела виж я покарай я кажи експертно мнение. Редактирано 29 юни 2009 от az_sum_bre_ombre Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 29 юни 2009 Сподели Публикувано 29 юни 2009 И ти ще дадеш колата си на човек, който мрази японски коли...? Още повече, че добрите майстори не се плашат от работа и вакууми така. Човекът с червения еклипс спешъл едишън е Марин (dosev4eto). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 1 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2009 e да верно каза че ги мрази ама и той каза японка Да е да досевчето верно аз осъзнах че му имам и телефона ама пък късно зацепих... Нищо де то петък почти дойде ще видим тоя weekend какво точно и има на колата според мене са зацапани свещи ама нещо ме съмнява да се отърва толкова лесно. Както и да е веднага щом разбера какво и е ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 19 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2009 И правилния отговор се оказа гарнитура! Спраскана м/у 2 и 3тия цилиндър. 135 за нея шлайфане на глава още 50 работа 200 и транспорт 40 и всичко е наред! Отново имам супер яка бегачка Мерси на всички отзовали се !!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.