Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Автомобила е 2003год 2000куб.След като загрее около 70град. се включват перките и няма спиране!Моля за ЖОКЕР че е много дразнещо а може и да стопи релето и връзките.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И поддържа ли стабилно температурата или пада под тези 70 градуса?

П.С. Не вярвам да се стопи нещо.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако термостата стои затворен, нормалное да стоят перките включени, тъй като те се управляват от ЕКУ-то , а то пък взима сигнала от датчика на главата а не от термодвойката ,която седи на радиатора като на други коли.............така че имаш проблем с термостата и на йдобре е да се оправи първо него а след това ще умуваш за други неща...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата седи отворен, защото течноста в радиатора е много студена, и не е нужно да се отваря за повече от няколко секунди. За потвърждение карам същия аутлендър и при мен перките работят като луди ( с нов термостат).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен термостата си е добре,като изключа перките си отваря съвсем нормално.

Системата за включване на перките да не би да е на принципа на Пежо-Ситроен включване с Битрон.

Някой колега ако има схемата на включването,ще бъда благодарен да я пусне във форума за да може и другите колеги да се възползват.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми се струва, че вариантите са два - единият е датчика на главата да дава фира , или модула който седи пред перките. В ратола София ми казаха, че било нормално да работят така, защото колата била настроена за горещ климат, ама вообще не им вярвам.

 

 

п.с. в горния пост изках да напиша че си седи затворен термостата.

Редактирано от Mr^Brownstone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми се струва, че вариантите са два - единият е датчика на главата да дава фира , или модула който седи пред перките. В ратола София ми казаха, че било нормално да работят така, защото колата била настроена за горещ климат, ама вообще не им вярвам.

 

 

п.с. в горния пост изках да напиша че си седи затворен термостата.

Точно щях да те поправя за термостата............

Според мен е датчика ,но трябва да се включи в МУТ-а и да се види какви стойности дава той........тогава ще се разбере дали е от него или не...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно щях да те поправя за термостата............

Според мен е датчика ,но трябва да се включи в МУТ-а и да се види какви стойности дава той........тогава ще се разбере дали е от него или не...........

 

Незнам точно каква е системата при митсубиши, на главата има два датчика, кой на какво дава информация незнам. Като ми търсиха проблема описан в съседната тема, закачихме дигностичната апаратура и информацията за температурата беше 92-93 и си седи така постоянно, поне половин час закачена кола от който перките работих сигурно в 95% от времето.

 

п.с. В интернет намерих различни теми, че в първите аутлендъри( 2003 и 2004), модула който е до перките дефектирал и бил често срещан проблем, дефекта се изразявал в това, че перките спирали на цяло(кофти вариант), но никаде не срещнах проблем за постоянно работещи.

Редактирано от Mr^Brownstone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,как да намерим схемата на модула?

Умишлено споменах за системата на Пежо/Ситроен,там като изчезне една от масите или един от плюсовете перките те побъркват.Смених автомобила,пак попаднах на същия проблем-кисметлия :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,

Аз сам с Outlander 2003, 2.4l AWD

 

Доста форуми изчетох по темата. Резултатът е следния:

 

През 2004 година този модел е бил на RECALL в целия свят и са сменяли безплатно модула пред двете перки тъй като е бил с фабричен дефект.

За съжаление много от първите собственици не са обърнали внимание на писмата, които са получили от дилърите си.

Карали са си колите с постоянно включени перки (може да си включват и с прекъсвания, но като цяло си работят NONSTOP).

Зимата се включваха на -15 още при паленето на колата.

Решението е да си поръчате този модул с трите букси отгоре на перките. Балканстар го доставят за около 2 седмици на цена 170-180 лв.

Аз смених моя модул с внесен от Япония такъв още зимата. Всичко се оправи. Перките не се включват без нужда и като че ли колата започна да загрява до нормални градуси за първи път от 5 г. (когато двигателя загрее се усеща лека миризма на позагрели нов метал и пластмаса).

 

Всичко беше ОК до около преди седмица. Перките полудяха наново. Веднага след паленето на колата започват да въртят на максимум на интервали от около 5-10 секунди. Е за това вече нямам решение и търся лек. Може би новия модул се е прецакал. Ако е така значи има нещо друго фабрично, което не работи и разваля този модул.

 

Е това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сичко беше ОК до около преди седмица. Перките полудяха наново. Веднага след паленето на колата започват да въртят на максимум на интервали от около 5-10 секунди. Е за това вече нямам решение и търся лек. Може би новия модул се е прецакал. Ако е така значи има нещо друго фабрично, което не работи и разваля този модул.

 

А климатика пуснат ли е? Защото дори и двигателя да не е загрял, трябва да се охлажда радиатора на климатика. В този ред на мисли може да пробеаш без климатик. Също така въпросния модул, ако стои стария може да му се направи "дисекция", да се види дали подлежи на някакъв ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е.

Вчера се усетих, че е от климатика. Като не работи всичко си е наред.

Значи предния ми пост важи с пълна сила. Проблемната част е този модул, ако не е сменян при RECALL-а преди 5 години.

Аз лично си го поръчах в едно малко магазинче за японски части до Сточна гара в София.

Много са добри там. Бързи са, не слагат огромни надценки и предлагат алтернативи.

Фирмата е Миматонихо, София, ул. Силистра 13 (под моста Чавдар), тел./факс 02/843 52 58, 0888 81 36 34, 0888 92 60 57.

Не им правя реклама просто те ми вършат работа.

Стария модул съм го дал на моя майстор да му прави дисекция, но не знам докаде е стигнал.

 

Та да обобщим. Проблема с перките се решава с подмяната този модул.

 

Хубав ден на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е.

Вчера се усетих, че е от климатика. Като не работи всичко си е наред.

Значи предния ми пост важи с пълна сила. Проблемната част е този модул, ако не е сменян при RECALL-а преди 5 години.

Аз лично си го поръчах в едно малко магазинче за японски части до Сточна гара в София.

Много са добри там. Бързи са, не слагат огромни надценки и предлагат алтернативи.

Фирмата е Миматонихо, София, ул. Силистра 13 (под моста Чавдар), тел./факс 02/843 52 58, 0888 81 36 34, 0888 92 60 57.

Не им правя реклама просто те ми вършат работа.

Стария модул съм го дал на моя майстор да му прави дисекция, но не знам докаде е стигнал.

 

Та да обобщим. Проблема с перките се решава с подмяната този модул.

 

Хубав ден на всички

 

Благодаря за информацията колега! Предполагах, че е от него проблема, но друго си е някой да потвърди :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...