arabiata Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 Автомобила е 2003год 2000куб.След като загрее около 70град. се включват перките и няма спиране!Моля за ЖОКЕР че е много дразнещо а може и да стопи релето и връзките.Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2009 Сподели Публикувано 13 юни 2009 (редакция) И поддържа ли стабилно температурата или пада под тези 70 градуса?П.С. Не вярвам да се стопи нещо. Редактирано 13 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 14 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2009 Подържа ги,термостата стой затворен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2009 Сподели Публикувано 16 юни 2009 Ами ако термостата стои затворен, нормалное да стоят перките включени, тъй като те се управляват от ЕКУ-то , а то пък взима сигнала от датчика на главата а не от термодвойката ,която седи на радиатора като на други коли.............така че имаш проблем с термостата и на йдобре е да се оправи първо него а след това ще умуваш за други неща........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 17 юни 2009 Сподели Публикувано 17 юни 2009 Термостата седи отворен, защото течноста в радиатора е много студена, и не е нужно да се отваря за повече от няколко секунди. За потвърждение карам същия аутлендър и при мен перките работят като луди ( с нов термостат). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 18 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2009 Според мен термостата си е добре,като изключа перките си отваря съвсем нормално.Системата за включване на перките да не би да е на принципа на Пежо-Ситроен включване с Битрон.Някой колега ако има схемата на включването,ще бъда благодарен да я пусне във форума за да може и другите колеги да се възползват.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 (редакция) Мен ми се струва, че вариантите са два - единият е датчика на главата да дава фира , или модула който седи пред перките. В ратола София ми казаха, че било нормално да работят така, защото колата била настроена за горещ климат, ама вообще не им вярвам. п.с. в горния пост изках да напиша че си седи затворен термостата. Редактирано 18 юни 2009 от Mr^Brownstone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2009 Сподели Публикувано 18 юни 2009 Мен ми се струва, че вариантите са два - единият е датчика на главата да дава фира , или модула който седи пред перките. В ратола София ми казаха, че било нормално да работят така, защото колата била настроена за горещ климат, ама вообще не им вярвам. п.с. в горния пост изках да напиша че си седи затворен термостата.Точно щях да те поправя за термостата............Според мен е датчика ,но трябва да се включи в МУТ-а и да се види какви стойности дава той........тогава ще се разбере дали е от него или не........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 (редакция) Точно щях да те поправя за термостата............Според мен е датчика ,но трябва да се включи в МУТ-а и да се види какви стойности дава той........тогава ще се разбере дали е от него или не........... Незнам точно каква е системата при митсубиши, на главата има два датчика, кой на какво дава информация незнам. Като ми търсиха проблема описан в съседната тема, закачихме дигностичната апаратура и информацията за температурата беше 92-93 и си седи така постоянно, поне половин час закачена кола от който перките работих сигурно в 95% от времето. п.с. В интернет намерих различни теми, че в първите аутлендъри( 2003 и 2004), модула който е до перките дефектирал и бил често срещан проблем, дефекта се изразявал в това, че перките спирали на цяло(кофти вариант), но никаде не срещнах проблем за постоянно работещи. Редактирано 19 юни 2009 от Mr^Brownstone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 Колеги,как да намерим схемата на модула?Умишлено споменах за системата на Пежо/Ситроен,там като изчезне една от масите или един от плюсовете перките те побъркват.Смених автомобила,пак попаднах на същия проблем-кисметлия :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 24 юни 2009 Сподели Публикувано 24 юни 2009 Здравеите колеги, Аз сам с Outlander 2003, 2.4l AWD Доста форуми изчетох по темата. Резултатът е следния: През 2004 година този модел е бил на RECALL в целия свят и са сменяли безплатно модула пред двете перки тъй като е бил с фабричен дефект.За съжаление много от първите собственици не са обърнали внимание на писмата, които са получили от дилърите си.Карали са си колите с постоянно включени перки (може да си включват и с прекъсвания, но като цяло си работят NONSTOP).Зимата се включваха на -15 още при паленето на колата.Решението е да си поръчате този модул с трите букси отгоре на перките. Балканстар го доставят за около 2 седмици на цена 170-180 лв.Аз смених моя модул с внесен от Япония такъв още зимата. Всичко се оправи. Перките не се включват без нужда и като че ли колата започна да загрява до нормални градуси за първи път от 5 г. (когато двигателя загрее се усеща лека миризма на позагрели нов метал и пластмаса). Всичко беше ОК до около преди седмица. Перките полудяха наново. Веднага след паленето на колата започват да въртят на максимум на интервали от около 5-10 секунди. Е за това вече нямам решение и търся лек. Може би новия модул се е прецакал. Ако е така значи има нещо друго фабрично, което не работи и разваля този модул. Е това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 юни 2009 Сподели Публикувано 24 юни 2009 сичко беше ОК до около преди седмица. Перките полудяха наново. Веднага след паленето на колата започват да въртят на максимум на интервали от около 5-10 секунди. Е за това вече нямам решение и търся лек. Може би новия модул се е прецакал. Ако е така значи има нещо друго фабрично, което не работи и разваля този модул. А климатика пуснат ли е? Защото дори и двигателя да не е загрял, трябва да се охлажда радиатора на климатика. В този ред на мисли може да пробеаш без климатик. Също така въпросния модул, ако стои стария може да му се направи "дисекция", да се види дали подлежи на някакъв ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasidisk Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 Да така е.Вчера се усетих, че е от климатика. Като не работи всичко си е наред.Значи предния ми пост важи с пълна сила. Проблемната част е този модул, ако не е сменян при RECALL-а преди 5 години.Аз лично си го поръчах в едно малко магазинче за японски части до Сточна гара в София.Много са добри там. Бързи са, не слагат огромни надценки и предлагат алтернативи.Фирмата е Миматонихо, София, ул. Силистра 13 (под моста Чавдар), тел./факс 02/843 52 58, 0888 81 36 34, 0888 92 60 57.Не им правя реклама просто те ми вършат работа.Стария модул съм го дал на моя майстор да му прави дисекция, но не знам докаде е стигнал. Та да обобщим. Проблема с перките се решава с подмяната този модул. Хубав ден на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 Да така е.Вчера се усетих, че е от климатика. Като не работи всичко си е наред.Значи предния ми пост важи с пълна сила. Проблемната част е този модул, ако не е сменян при RECALL-а преди 5 години.Аз лично си го поръчах в едно малко магазинче за японски части до Сточна гара в София.Много са добри там. Бързи са, не слагат огромни надценки и предлагат алтернативи.Фирмата е Миматонихо, София, ул. Силистра 13 (под моста Чавдар), тел./факс 02/843 52 58, 0888 81 36 34, 0888 92 60 57.Не им правя реклама просто те ми вършат работа.Стария модул съм го дал на моя майстор да му прави дисекция, но не знам докаде е стигнал. Та да обобщим. Проблема с перките се решава с подмяната този модул. Хубав ден на всички Благодаря за информацията колега! Предполагах, че е от него проблема, но друго си е някой да потвърди :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arabiata Публикувано 25 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2009 Благодаря ви за качествените отговори!Понасям се към Балканстар да поръчам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr^Brownstone Публикувано 3 август 2009 Сподели Публикувано 3 август 2009 Смених модула и се всичко е шест Та сменяйте смело ;) п.с. В ратола е 172лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.