Премини към съдържание

Проблем със спирачките


Препоръчано мнение

Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа?

 

 

Здравей колега, съвсем скоро имах подобен проблем, само че с доста по- стара кола, Сеат Ибиза 90г. Та при мен загряваше предно ляво и колата си спираше почти сама и тръгваше с доста мъка. Смених си спирачния маркуч и се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа?

Възможно е да са клеасали цилиндърчетата и от там да не хващат добре, но според мен имаш друг проблем щом ти се вдървява педала.............като гледам си дизел и то от новите ( разбирай скапаните на Рено ) та там има доста "способен" ЕГР ,който освен че нищо не прави ,ми и трупа нагар в колекторите и следователно запушва отвора през който се осигурява вакуум за сервото на спирачките...........

Опитай да направиш следните неща: първо при много лек накллон пусни колата по инерция като преди това спреш напълно, пусни с;пирачния педал и ако тръгне веднага колата, то няма проблем с цилиндърчетата. ...........но ак оне тръгне, значи ти задържа някое колело и трябва да се установи кое е то...........и второ- като тръгнеш да спираш с примерно 50 км./ч. леко напомпай спир. педал и виж кога ще се вдърви той и дали въобще се вдървява...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.като гледам си дизел и то от новите ( разбирай скапаните на Рено ) та там има доста "способен" ЕГР ,който освен че нищо не прави ,ми и трупа нагар в колекторите и следователно запушва отвора през който се осигурява вакуум за сервото на спирачките...........
Какви колектори, какви 5 лева бре ?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви колектори, какви 5 лева бре ?

Ами отвори учебника по основи на автомобила па прочети малко бре............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами отвори учебника по основи на автомобила па прочети малко бре............. :D
Те го те, учебника...http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/ima...0017T&s=0.6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе то туй japancars, :) ний търсим Frenchcars, там може да не е с помпа
Не може да не е с помпа...Поне аз до сега не съм виждал дизел, който да не е с помпа...

И няма как да е по друг начин, защото дизела работи при 30 бара налягане...При това положение прави такова засмукване, че ако е хванато сервото в смукателните колектори, има вероятност мембраната да отиде при буталата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да не е с помпа...Поне аз до сега не съм виждал дизел, който да не е с помпа...

И няма как да е по друг начин, защото дизела работи при 30 бара налягане...При това положение прави такова засмукване, че ако е хванато сервото в смукателните колектори, има вероятност мембраната да отиде при буталата...

Марио, тва да не е некоя кат твоите "трошки" от 90-те години на миналия век............те хората карат модерни коли,не кат тебе......... :D Модерни фреенски технологии, нищо не знаеш ..............

Колега, от къде сте ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, тва да не е некоя кат твоите "трошки" от 90-те години на миналия век..
Тука вече може сериозно да поспорим.....

На моята трошка от 92 г. са сменени само 2-3 детайла, а на твоята свежарка почти всичко :P ...

Даже и лагери на скоростите, по последни данни... :wacko:

Ти поне си нация техническа, вземи си присади една кутия от някой дърт Галант и си карай спокойно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тука вече може сериозно да поспорим.....

На моята трошка от 92 г. са сменени само 2-3 детайла, а на твоята свежарка почти всичко :P ...

Даже и лагери на скоростите, по последни данни... :wacko:

Ти поне си нация техническа, вземи си присади една кутия от някой дърт Галант и си карай спокойно....

Ее, ти па ся, не се засягай...........шегувах се разбира се................. :D

М/у другото мислех си го това с кутиите, даже съм изчислявал коя кутия какви параметри ще ми даде после на колата ( по дълги предавки , пред. числа ) и как ще се отрази на колата като цяло,но ............няма време... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее, ти па ся, не се засягай...........шегувах се разбира се................. :D
Че за какво да се засягам бре ?... Да не съм си сменил аз половината кола, та да се засягам... :D ...

Да му мислят тези с новите коли... :lol: ...

И мани сега кутиите и ремонтите, кажи за колекторите и сервото....

Последно сервото къде е хванато, за вакум помпата или за колекторите ?...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че за какво да се засягам бре ?... Да не съм си сменил аз половината кола, та да се засягам... :D ...

Да му мислят тези с новите коли... :lol: ...

И мани сега кутиите и ремонтите, кажи за колекторите и сервото....

Последно сервото къде е хванато, за вакум помпата или за колекторите ?...

F8QT има помпа ,но F9QT няма и си е хваната баш от колекторите чрез вакуум регулатор ,който е комбина с ЕГР системата и е много просто нещо,което непрекъснато създава проблеми.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помпа има ама.....Незнам дали е от нея

Ако има и е DI-D ще си първия на който виждам такова решение...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

F8QT има помпа ,но F9QT няма и си е хваната баш от колекторите чрез вакуум регулатор ,който е комбина с ЕГР
Тия дни нещо не си в час... :D ..

Тая схема с помпата дето съм качил, е точно от F9Q мотора...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как се съмняваш.......То се откача мъркуча към сервото. Слага се манометър, пали се на празен ход и се мери.......Така външно как я разбрахте??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако има и е DI-D ще си първия на който виждам такова решение...........

 

Аз май съм втория

 

http://img140.imageshack.us/img140/2/111edt.jpg

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...