watt82 Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deju Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа? Здравей колега, съвсем скоро имах подобен проблем, само че с доста по- стара кола, Сеат Ибиза 90г. Та при мен загряваше предно ляво и колата си спираше почти сама и тръгваше с доста мъка. Смених си спирачния маркуч и се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Здравейте.Карам Спейс Стар 1.9DID и имам проблем със спирачките.Педала се втвърдява и загряват предно ляво и задно дясно колело.Възможно ли е да не иска да се върне буталото на спирачния апарат?Как да го раздвижа?Възможно е да са клеасали цилиндърчетата и от там да не хващат добре, но според мен имаш друг проблем щом ти се вдървява педала.............като гледам си дизел и то от новите ( разбирай скапаните на Рено ) та там има доста "способен" ЕГР ,който освен че нищо не прави ,ми и трупа нагар в колекторите и следователно запушва отвора през който се осигурява вакуум за сервото на спирачките...........Опитай да направиш следните неща: първо при много лек накллон пусни колата по инерция като преди това спреш напълно, пусни с;пирачния педал и ако тръгне веднага колата, то няма проблем с цилиндърчетата. ...........но ак оне тръгне, значи ти задържа някое колело и трябва да се установи кое е то...........и второ- като тръгнеш да спираш с примерно 50 км./ч. леко напомпай спир. педал и виж кога ще се вдърви той и дали въобще се вдървява........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 .като гледам си дизел и то от новите ( разбирай скапаните на Рено ) та там има доста "способен" ЕГР ,който освен че нищо не прави ,ми и трупа нагар в колекторите и следователно запушва отвора през който се осигурява вакуум за сервото на спирачките...........Какви колектори, какви 5 лева бре ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Какви колектори, какви 5 лева бре ?Ами отвори учебника по основи на автомобила па прочети малко бре............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Ами отвори учебника по основи на автомобила па прочети малко бре............. :DТе го те, учебника...http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/ima...0017T&s=0.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/ima...0017T&s=0.6 Бе то туй japancars, ний търсим Frenchcars, там може да не е с помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Бе то туй japancars, ний търсим Frenchcars, там може да не е с помпаНе може да не е с помпа...Поне аз до сега не съм виждал дизел, който да не е с помпа...И няма как да е по друг начин, защото дизела работи при 30 бара налягане...При това положение прави такова засмукване, че ако е хванато сервото в смукателните колектори, има вероятност мембраната да отиде при буталата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Не може да не е с помпа...Поне аз до сега не съм виждал дизел, който да не е с помпа...И няма как да е по друг начин, защото дизела работи при 30 бара налягане...При това положение прави такова засмукване, че ако е хванато сервото в смукателните колектори, има вероятност мембраната да отиде при буталата...Марио, тва да не е некоя кат твоите "трошки" от 90-те години на миналия век............те хората карат модерни коли,не кат тебе......... :D Модерни фреенски технологии, нищо не знаеш ..............Колега, от къде сте ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Марио, тва да не е некоя кат твоите "трошки" от 90-те години на миналия век..Тука вече може сериозно да поспорим.....На моята трошка от 92 г. са сменени само 2-3 детайла, а на твоята свежарка почти всичко :P ...Даже и лагери на скоростите, по последни данни... :wacko: Ти поне си нация техническа, вземи си присади една кутия от някой дърт Галант и си карай спокойно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Тука вече може сериозно да поспорим.....На моята трошка от 92 г. са сменени само 2-3 детайла, а на твоята свежарка почти всичко :P ...Даже и лагери на скоростите, по последни данни... :wacko: Ти поне си нация техническа, вземи си присади една кутия от някой дърт Галант и си карай спокойно....Ее, ти па ся, не се засягай...........шегувах се разбира се................. :D М/у другото мислех си го това с кутиите, даже съм изчислявал коя кутия какви параметри ще ми даде после на колата ( по дълги предавки , пред. числа ) и как ще се отрази на колата като цяло,но ............няма време... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Ее, ти па ся, не се засягай...........шегувах се разбира се................. :DЧе за какво да се засягам бре ?... Да не съм си сменил аз половината кола, та да се засягам... :D ...Да му мислят тези с новите коли... :lol: ...И мани сега кутиите и ремонтите, кажи за колекторите и сервото....Последно сервото къде е хванато, за вакум помпата или за колекторите ?... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 29 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2009 Колеги помпа има ама.....Незнам дали е от нея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Че за какво да се засягам бре ?... Да не съм си сменил аз половината кола, та да се засягам... :D ...Да му мислят тези с новите коли... :lol: ...И мани сега кутиите и ремонтите, кажи за колекторите и сервото....Последно сервото къде е хванато, за вакум помпата или за колекторите ?...F8QT има помпа ,но F9QT няма и си е хваната баш от колекторите чрез вакуум регулатор ,който е комбина с ЕГР системата и е много просто нещо,което непрекъснато създава проблеми......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Колеги помпа има ама.....Незнам дали е от неяАко има и е DI-D ще си първия на който виждам такова решение........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 F8QT има помпа ,но F9QT няма и си е хваната баш от колекторите чрез вакуум регулатор ,който е комбина с ЕГРТия дни нещо не си в час... :D ..Тая схема с помпата дето съм качил, е точно от F9Q мотора... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 30 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2009 Колеги помпа наистина има - точно същата като на схемата, ама се съмнявам да е от нея.Ще взема да сменя спирачните маркучи пък да видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 Е как се съмняваш.......То се откача мъркуча към сервото. Слага се манометър, пали се на празен ход и се мери.......Така външно как я разбрахте?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 (редакция) Ако има и е DI-D ще си първия на който виждам такова решение........... Аз май съм втория http://img140.imageshack.us/img140/2/111edt.jpg Редактирано 30 Май 2009 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.