pdydy Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) Здравейте на всички,от няколко дена започна да ми мирише на акумулаторна кисилина,при което миризмата не се махаше,спрях вдигнах капака и акумулатора вреше и кипеше.Явно проблема е в алтернатора,ходих на майстор да го замери 15.2 волта,каза ми да си купя реле и да го сменим,и въпросът ми е дали наистина може проблема да е в релето,и това реле дали е на генератора,понеже незнам какво точно представлява това релеи искам да попитам някой тук да ми каже какъв може да ми е проблема.Ако релето е с четки то съм сигурен, че е на генератора.Но може и проблема да ми е в някакво електронно управление и за да не давам излишни пари искам да ми кажете как да подходя най-правилно,благодаря ви предварително.Става въпрос за Галант 2.5 97година. Редактирано 28 Май 2009 от DANI MG Правпопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Ами като за начало започни с проверка на акумулатора.В смисъл вземи един изпробван, сложи го на мястото на твоя и погледнете какво става с напрежението. Има верочтност от прекъсната клетка (или сулфатизирал) да се получи така.Ако напрежението продължава да е високо проблема наистина е в регулатора на алтернатора. Вариантите са два.1-вия - вземаш си регулатор (вътре в динамото е с блока за четки най-вероятно). Пробваш в Ратола ако не е много висока цената си вземаш оттам. Скоро гледах в ебай беше около 25 лири в Англия. Тука цената ще е поне х2.2-ри вариант - махате релето, вадите кабели (2) навън от динамото и монтирате външен релерегулатор. По магазините се намират за 10-на лева. Първия вариант е за предпочитане ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pdydy Публикувано 28 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2009 Ми имам един нов акумолатор,ще го сложа да вида какво ще стане,но и този с които съм в момента не е никак стар,беше на дизелова кола и е нямало проблеми,но ще проверя за всеки случай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 (редакция) И да не забравиш добре да измиеш колата където е вряла/изтекла киселината... Редактирано 28 Май 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 При Галант-а въпроса с динамото е доста сложен. Основния проблем е че се управлява от компютъра на автомобила. Затова е хубаво първо да се разбере дали проблема е в динамото или по някаква причина ECU-то го повишава. А ако ще се сменя релето е хубаво да се проверят и останалите неща в динамото, така или иначе трябва да се разглоби за да се извади релето. А варианта с външно реле мисля че е неприложим в случая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Здравейте на всички,от няколко дена започна да ми мирише на акумулаторна кисилина,при което миризмата не се махаше,спрях вдигнах капака и акумулатора вреше и кипеше.Явно проблема е в алтернатора,ходих на майстор да го замери 15.2 волта,каза ми да си купя реле и да го сменим,и въпросът ми е дали наистина може проблема да е в релето,и това реле дали е на генератора,понеже незнам какво точно представлява това релеи искам да попитам някой тук да ми каже какъв може да ми е проблема.Ако релето е с четки то съм сигурен, че е на генератора.Но може и проблема да ми е в някакво електронно управление и за да не давам излишни пари искам да ми кажете как да подходя най-правилно,благодаря ви предварително.Става въпрос за Галант 2.5 97година.За твоя Галант се слагат два типа алтернатори и двата са с различни релета и няма как да ти кажем кое става и кое - не........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.