Премини към съдържание

Презареждане на Акумулатора


pdydy

Препоръчано мнение

Здравейте на всички,от няколко дена започна да ми мирише на акумулаторна кисилина,при което миризмата не се махаше,спрях вдигнах капака и

акумулатора вреше и кипеше.Явно проблема е в алтернатора,ходих на майстор да го замери 15.2 волта,каза ми да си купя реле и да го сменим,и

въпросът ми е дали наистина може проблема да е в релето,и това реле дали е на генератора,понеже незнам какво точно представлява това реле

и искам да попитам някой тук да ми каже какъв може да ми е проблема.Ако релето е с четки то съм сигурен, че е на генератора.Но може и проблема

да ми е в някакво електронно управление и за да не давам излишни пари искам да ми кажете как да подходя най-правилно,благодаря ви предварително.

Става въпрос за Галант 2.5 97година.

Редактирано от DANI MG
Правпопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като за начало започни с проверка на акумулатора.В смисъл вземи един изпробван, сложи го на мястото на твоя и погледнете какво става с напрежението. Има верочтност от прекъсната клетка (или сулфатизирал) да се получи така.

Ако напрежението продължава да е високо проблема наистина е в регулатора на алтернатора. Вариантите са два.

1-вия - вземаш си регулатор (вътре в динамото е с блока за четки най-вероятно). Пробваш в Ратола ако не е много висока цената си вземаш оттам. Скоро гледах в ебай беше около 25 лири в Англия. Тука цената ще е поне х2.

2-ри вариант - махате релето, вадите кабели (2) навън от динамото и монтирате външен релерегулатор. По магазините се намират за 10-на лева.

Първия вариант е за предпочитане ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми имам един нов акумолатор,ще го сложа да вида какво ще стане,но и този с които съм в момента не е никак стар,

беше на дизелова кола и е нямало проблеми,но ще проверя за всеки случай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да не забравиш добре да измиеш колата където е вряла/изтекла киселината...

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Галант-а въпроса с динамото е доста сложен. Основния проблем е че се управлява от компютъра на автомобила. Затова е хубаво първо да се разбере дали проблема е в динамото или по някаква причина ECU-то го повишава. А ако ще се сменя релето е хубаво да се проверят и останалите неща в динамото, така или иначе трябва да се разглоби за да се извади релето. А варианта с външно реле мисля че е неприложим в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,от няколко дена започна да ми мирише на акумулаторна кисилина,при което миризмата не се махаше,спрях вдигнах капака и

акумулатора вреше и кипеше.Явно проблема е в алтернатора,ходих на майстор да го замери 15.2 волта,каза ми да си купя реле и да го сменим,и

въпросът ми е дали наистина може проблема да е в релето,и това реле дали е на генератора,понеже незнам какво точно представлява това реле

и искам да попитам някой тук да ми каже какъв може да ми е проблема.Ако релето е с четки то съм сигурен, че е на генератора.Но може и проблема

да ми е в някакво електронно управление и за да не давам излишни пари искам да ми кажете как да подходя най-правилно,благодаря ви предварително.

Става въпрос за Галант 2.5 97година.

За твоя Галант се слагат два типа алтернатори и двата са с различни релета и няма как да ти кажем кое става и кое - не...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...