Премини към съдържание

Свещи


Препоръчано мнение

Чух, че като се намали на свеща онова нещо от горе (полюс ли е незнам) и оказвало някакво влияние.

Аз не знам, за това питам, ако някой знае нещо по въпроса да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да не пипаш свещите :) Ако искаш по-добра работа на мотора от към запалителната система си вземи иридиеви или платиниеви свещи, и си смени кабелите ако са стари. Аз лично съм с платиниеви свещи които правят по-добра искра във високите обороти, работят по-добре на бедни смеси и имат живот 90 000 км. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емич, като поработиш и посъбереш пари - ще си купиш иридиеви, те държат 100 000 км.

После, след още малко работа и сбиране на парички, принадваш към въпросните свещи и един мотор ГДИ и воала - преместваш се в раздел "Каризма"..... :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емич, като поработиш и посъбереш пари - ще си купиш иридиеви, те държат 100 000 км.

После, след още малко работа и сбиране на парички, принадваш към въпросните свещи и един мотор ГДИ и воала - преместваш се в раздел "Каризма"..... :D :D :D

 

 

Да ти кажа мен и с платиниевите ми е арно :) Пък за раздела, ако ще го качвам, вашия ще го прескоча и ще ида да на следващия - галант :icon_blush:

Абе да е живо и здраво колтчето, от както аз съм му собственик бял ден не е видяло горкичкото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо - опомни се...

Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh:

Тоест, галанта не е кола за теб! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо - опомни се...

Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh:

Тоест, галанта не е кола за теб! :icon_dance:

 

Ми таман бе, току виж започна да изкарвам с едни гуми два сезона :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh:
Галанта върти даже и резервната гума в багажника :P , ама кой ви пита за галанти и за гуми.... :lol:

Човека пита за свещите.... Или му отговорете да намали ли онова нещо, или се спрете.....Спамери такива..... :icon_wwf:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама и въпроса не е много точен....

Ако е намалял електрода или ако се намали разстоянието между полюсите?

 

 

Ако е намалял електрода се оправя само с нови свещи, за предпочитане оригинални части, защото в противен случай ще се купуват пак :)

 

Ако искаш да намалиш разстоянието между полюсите, в конкретния случай има стойност по каталог, която е 1,1мм.

Може да си позволиш да го намалиш малко, примерно ако караш на газ на 0,8мм. ама моя опит показва че работата на двигателя е еднаква и в двата случая, пък който и каквото ще да ми говори.

 

 

Емо не ги слушай, карай си звяра и не го сменяй за тия големи коли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо не ги слушай, карай си звяра и не го сменяй за тия големи коли :)

 

Абе човек, то при мен и колта, работата е "докато смъртта ни раздели". Просто се надявам това да не е скоро с мойто каране :D

Иначе съм си влюбен в колата, и продължавам да твърдя, че това е идеалния градски автомобил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да намалиш разстоянието между полюсите, в конкретния случай има стойност по каталог, която е 1,1мм.

Може да си позволиш да го намалиш малко, примерно ако караш на газ на 0,8мм. ама моя опит показва че работата на двигателя е еднаква и в двата случая, пък който и каквото ще да ми говори.

И аз мисля така,дори с разстояние 1,1 е по-добре(може и да си внушавам),макар че газаджийте казват че трябва да е намалено на 0,8-0,9.

Нека колегите които по-ги разбират тези неща се произнесат по въпроса. :please:

Весели празници!!! :icon_bye: :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чух, че като се намали на свеща онова нещо от горе (полюс ли е незнам) и оказвало някакво влияние.

Аз не знам, за това питам, ако някой знае нещо по въпроса да сподели.

Ако колата ти е на газ ,то по добре е да се намали ГАП-а на свеща от 1.1 на 0.8 тъй като когато мотора работи наа газ, искрата вътре в цилиндъра прескача на 15-20 киловолта напрежение, докато на бензин е на около 8 киловолта .............по този начин товариш цялата запалителна система излишно( кабели,капачка, палец, бобина и т.н.) и се скъсява техния живод.............най добре е това да се направи на стенд .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...