kanelov_86 Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Чух, че като се намали на свеща онова нещо от горе (полюс ли е незнам) и оказвало някакво влияние.Аз не знам, за това питам, ако някой знае нещо по въпроса да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Моя съвет е да не пипаш свещите Ако искаш по-добра работа на мотора от към запалителната система си вземи иридиеви или платиниеви свещи, и си смени кабелите ако са стари. Аз лично съм с платиниеви свещи които правят по-добра искра във високите обороти, работят по-добре на бедни смеси и имат живот 90 000 км. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Емич, като поработиш и посъбереш пари - ще си купиш иридиеви, те държат 100 000 км.После, след още малко работа и сбиране на парички, принадваш към въпросните свещи и един мотор ГДИ и воала - преместваш се в раздел "Каризма"..... :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 април 2009 Сподели Публикувано 30 април 2009 Емич, като поработиш и посъбереш пари - ще си купиш иридиеви, те държат 100 000 км.После, след още малко работа и сбиране на парички, принадваш към въпросните свещи и един мотор ГДИ и воала - преместваш се в раздел "Каризма"..... :D :D :D Да ти кажа мен и с платиниевите ми е арно Пък за раздела, ако ще го качвам, вашия ще го прескоча и ще ида да на следващия - галант :icon_blush:Абе да е живо и здраво колтчето, от както аз съм му собственик бял ден не е видяло горкичкото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Емо - опомни се...Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh: Тоест, галанта не е кола за теб! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Емо - опомни се...Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh: Тоест, галанта не е кола за теб! :icon_dance: Ми таман бе, току виж започна да изкарвам с едни гуми два сезона :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Ма то галантите не могат да въртят гуми :icon_doh:Галанта върти даже и резервната гума в багажника :P , ама кой ви пита за галанти и за гуми.... :lol: Човека пита за свещите.... Или му отговорете да намали ли онова нещо, или се спрете.....Спамери такива..... :icon_wwf: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Ама и въпроса не е много точен....Ако е намалял електрода или ако се намали разстоянието между полюсите? Ако е намалял електрода се оправя само с нови свещи, за предпочитане оригинални части, защото в противен случай ще се купуват пак Ако искаш да намалиш разстоянието между полюсите, в конкретния случай има стойност по каталог, която е 1,1мм.Може да си позволиш да го намалиш малко, примерно ако караш на газ на 0,8мм. ама моя опит показва че работата на двигателя е еднаква и в двата случая, пък който и каквото ще да ми говори. Емо не ги слушай, карай си звяра и не го сменяй за тия големи коли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Емо не ги слушай, карай си звяра и не го сменяй за тия големи коли Абе човек, то при мен и колта, работата е "докато смъртта ни раздели". Просто се надявам това да не е скоро с мойто каране :DИначе съм си влюбен в колата, и продължавам да твърдя, че това е идеалния градски автомобил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 1 Май 2009 Сподели Публикувано 1 Май 2009 Ако искаш да намалиш разстоянието между полюсите, в конкретния случай има стойност по каталог, която е 1,1мм.Може да си позволиш да го намалиш малко, примерно ако караш на газ на 0,8мм. ама моя опит показва че работата на двигателя е еднаква и в двата случая, пък който и каквото ще да ми говори. И аз мисля така,дори с разстояние 1,1 е по-добре(може и да си внушавам),макар че газаджийте казват че трябва да е намалено на 0,8-0,9. Нека колегите които по-ги разбират тези неща се произнесат по въпроса. :please: Весели празници!!! :icon_bye: :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 Май 2009 Сподели Публикувано 6 Май 2009 Чух, че като се намали на свеща онова нещо от горе (полюс ли е незнам) и оказвало някакво влияние.Аз не знам, за това питам, ако някой знае нещо по въпроса да сподели.Ако колата ти е на газ ,то по добре е да се намали ГАП-а на свеща от 1.1 на 0.8 тъй като когато мотора работи наа газ, искрата вътре в цилиндъра прескача на 15-20 киловолта напрежение, докато на бензин е на около 8 киловолта .............по този начин товариш цялата запалителна система излишно( кабели,капачка, палец, бобина и т.н.) и се скъсява техния живод.............най добре е това да се направи на стенд ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.