Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Вече питах DJ-я по този въпрос и той ми каза да не се захващам, защото ще си навлека главоболия, обаче много искам да и сложа конусовиден филтър, главно заради звука, не става по-силен като от спортно гърне, но става уникален, което докарва много удоволствие от карането според мен. Та проблема е че кит-а е скъпичък а е правен конкретно за американските 2.0L и 2.4L двигатели. Те практически са същите като нашите 1.8 като изключим хода на буталата и компресията, дори MAF сензора е същия, но DJ-я каза че може да има проблеми с ECU-то и ако излезе Check Engine ше стане лошо. А универсалните кит-ове със сигурност не стават, защото нямат стойка за MAF сензора. Ето го въпросния кит: http://stores.speedcorps.com/-strse-431/K%...-Kit/Detail.bok. За съжаление сайта на K&N не работи в момента затова не давам линк натам. Аз съм го намерил кит-а за $262, но все пак при неуспех би било неприятно. Моля кажете си мненията по въпроса, особено хората, които имат представа за ECU-то на новия Лансер и за разликите между американските и европейските модели като цяло. Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще усетиш и кой знае каква разлика в звука. Прекалено е малък този мотор, че да се усети осезаемо. Ако имаш 450 лв излишни пробвай. Само с един филтър обаче, нищо не правиш. А как разбра че Маф сензора е същия ? По външния вид ли ? Отделно има голям шанс и да го прецакаш въпросния много бързо с такъв филтър. Да беше турбо мотор , да се занимаваш , ама 1.8 за да го съживиш, ще трябват доста пари, и пак не е сигурно. Не вярвам да ти светне нещо по таблото, но е супер безмислено, цялото упражнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще усетиш и кой знае каква разлика в звука. Прекалено е малък този мотор, че да се усети осезаемо. Ако имаш 450 лв излишни пробвай. Само с един филтър обаче, нищо не правиш. А как разбра че Маф сензора е същия ? По външния вид ли ? Отделно има голям шанс и да го прецакаш въпросния много бързо с такъв филтър. Да беше турбо мотор , да се занимаваш , ама 1.8 за да го съживиш, ще трябват доста пари, и пак не е сигурно. Не вярвам да ти светне нещо по таблото, но е супер безмислено, цялото упражнение.

 

Звука съм виждал как се променя доста и на по-малки двигатели дори. А аз не се заблуждавам че ще го съживя с един филтър. Сензора би трябвало да е същия по 2 причини - диаметъра на тръбата е същия и номера изписан на самия сензор PBT-GF30 е същия. А относно развалянето на сензора от омаслен филтър съм чел доста по въпроса и знам че MAF сензора по принцип трябва да се чисти по специален начин от време на време. И също така той може да се развали с всякакъв филтър. Ето едни ценни проучвания на k&n по въпроса:

. Те са 4 части, това е първата.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звука съм виждал как се променя доста и на по-малки двигатели дори. А аз не се заблуждавам че ще го съживя с един филтър. Сензора би трябвало да е същия по 2 причини - диаметъра на тръбата е същия и номера изписан на самия сензор PBT-GF30 е същия. А относно развалянето на сензора от омаслен филтър съм чел доста по въпроса и знам че MAF сензора по принцип трябва да се чисти по специален начин от време на време. И също така той може да се развали с всякакъв филтър. Ето едни ценни проучвания на k&n по въпроса:

Нямаш никакви проблеми. Хората са оставили място за МАФ-а, монтираш го прецизно с една гарнитурка и си готов. Интейкът е интелигентно направен с ограничител, който пази малко или много от топлия въздух около двигателя. Трябва да внимаваш като пипаш входящия въздух, защото нещата са навързани - МАФ - ТПС, стъпково моторче. Ефектът е единствено в звука, субективно се усеща и че колата се развърта по-бързо във високите, но нищо повече. Според мен една по-добра инвестиция е панелен КиН, който струва двойно по-евтино, а ефектът е почти същият като при конусен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никакви проблеми. Хората са оставили място за МАФ-а, монтираш го прецизно с една гарнитурка и си готов. Интейкът е интелигентно направен с ограничител, който пази малко или много от топлия въздух около двигателя. Трябва да внимаваш като пипаш входящия въздух, защото нещата са навързани - МАФ - ТПС, стъпково моторче. Ефектът е единствено в звука, субективно се усеща и че колата се развърта по-бързо във високите, но нищо повече. Според мен една по-добра инвестиция е панелен КиН, който струва двойно по-евтино, а ефектът е почти същият като при конусен.

 

Панелния при звука няма да има никакъв ефект. А иначе се усеща, че се развърта по-бързо, но от ниските обороти по-скоро или това е поне което съм чел за тия интейкове и каквото ми е казвал един приятел с такъв. А какво имаш предвид с една гарнитурка? А входящия въздух аз няма да го пипам изобщо, само ще махна филтърната кутия. Но какъв проблем може да има с входящия въздух?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Панелния при звука няма да има никакъв ефект.

 

Заблуждаваш се! Аз съм с панелен на КиН и трябва да ти кажа, че се чува характерното засмукване на спортен филтър. Да не е като на открит конус, но се чува напълно достатъчно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Панелния при звука няма да има никакъв ефект. А иначе се усеща, че се развърта по-бързо, но от ниските обороти по-скоро или това е поне което съм чел за тия интейкове и каквото ми е казвал един приятел с такъв. А какво имаш предвид с една гарнитурка? А входящия въздух аз няма да го пипам изобщо, само ще махна филтърната кутия. Но какъв проблем може да има с входящия въздух?

 

Допреди 2 месеца бях с иниен цял интейк с конусен КиН. Разлика с панелния по отношение на звука почти няма. На мен целта ми не беше звука, естествено, защото шестака си звучи отлично и без агресивен звук от зсмукване. Покрай играчката с интейка, свалянето и махането на МАФ-а, успях да объркам леко датчика за положението на дросела и създадох някои проблеми на стъпковото моторче. После си сложих обратно старата филтърна кутия с един панелен КиН. Единственото предимство е, че се сменя рядко, тоест никога, защото се пере. Другото е бошлаф.Имам предвид ако щ слагаш интейк, да уплътниш добре МАФ-а върху леглото, което е оставено на тръбата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допреди 2 месеца бях с иниен цял интейк с конусен КиН. Разлика с панелния по отношение на звука почти няма. На мен целта ми не беше звука, естествено, защото шестака си звучи отлично и без агресивен звук от зсмукване. Покрай играчката с интейка, свалянето и махането на МАФ-а, успях да объркам леко датчика за положението на дросела и създадох някои проблеми на стъпковото моторче. После си сложих обратно старата филтърна кутия с един панелен КиН. Единственото предимство е, че се сменя рядко, тоест никога, защото се пере. Другото е бошлаф.Имам предвид ако щ слагаш интейк, да уплътниш добре МАФ-а върху леглото, което е оставено на тръбата.

 

А той тоя кит точно за твоя модел ли е бил, че е имало такива проблеми или ти си си го правил и си сложил само филтър KиН?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А той тоя кит точно за твоя модел ли е бил, че е имало такива проблеми или ти си си го правил и си сложил само филтър KиН?

 

Китът си беше цял - затова е кит :icon_clap: тръбата с мястото за МАФ-а, заедно с конусен филтър, крепежни елементи и уплътнения. В САЩ не се продава шестцилиндров мотор като моя, но 100 % пасва от трилитровия шестак - такъв беше и моят интейк. Проблемът дойде не заради кита, а от бърникането.... Мисълта ми беше, че ефектът е пренебрежимо малък за парите си. Ти си знаеш най-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Китът си беше цял - затова е кит :icon_clap: тръбата с мястото за МАФ-а, заедно с конусен филтър, крепежни елементи и уплътнения. В САЩ не се продава шестцилиндров мотор като моя, но 100 % пасва от трилитровия шестак - такъв беше и моят интейк. Проблемът дойде не заради кита, а от бърникането.... Мисълта ми беше, че ефектът е пренебрежимо малък за парите си. Ти си знаеш най-добре.

 

Ама е станал значи от по-големия двигател на по-малкия и преди барничкането е бил добре доколкото разбирам. А иначе аз на V6 мотор не бих сложил филтър, неговото боботене е като мед за душата и без филтър. Мерси все пак за информацията, май ще го взема значи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Ама е станал значи от по-големия двигател на по-малкия и преди барничкането е бил добре доколкото разбирам. А иначе аз на V6 мотор не бих сложил филтър, неговото боботене е като мед за душата и без филтър. Мерси все пак за информацията, май ще го взема значи.

 

Какво стана, поръча ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана, поръча ли?

 

Да и точно днес си го взех от митницата между другото. Ше гледам събота и неделя да отделя време да го монтирам защото не знам кога ше стане иначе, ама много задачки все има да се вършат а и с тая 6 дневна работни седмица дето идва направо не е истина. Но ще съобщя като го сложа веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така...днеска имах време да го монтирам и всичко стана много добре, никакви проблеми нито с компютър нито с MAF сензора. Отне си време, но няма как. Много съм доволен от звука обаче, много приятен стана и отвътре и отвън. И филтъра е огромен и всмуква като прахосмокачка :). Иначе за вървеж, малко по-рязко тегли ми се струва, но общо взето нищо особено. А когато колата загрее и я оставиш на празен ход, на светофар примерно, сега не се чува абсолютно нищо. Даже моя приятел с който го слагахме като се качи да кара и като спря забрави да загаси двигателя и колата подскочи щото нищо не се чува просто. Утихна много и в движение като не се натиска газ-та. А като се натисне до долу педала и вече се чува филтъра много. Самия филтър е много голям и всмукването се чува жестоко отвън. Това е то ние снимахме и някви филмчета, ше кача нещо като имам възможност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Китът си беше цял - затова е кит :icon_clap: тръбата с мястото за МАФ-а, заедно с конусен филтър, крепежни елементи и уплътнения. В САЩ не се продава шестцилиндров мотор като моя, но 100 % пасва от трилитровия шестак - такъв беше и моят интейк. Проблемът дойде не заради кита, а от бърникането.... Мисълта ми беше, че ефектът е пренебрежимо малък за парите си. Ти си знаеш най-добре.

 

Добре а само да питам, какви бяха симптомите на проблема. В смисъл нещо почна да се чува или какво? За да знам аз ако имам проблем да разбера навреме. В смисъл сега на празен хода като вдигна капака се чува един нов лек повтарящ се звук, който не съм сигурен дали го имаше преди, а и не знам дали е от всмукването точно. Иначе колата си върви идеално, по-добре от преди та си мисля че все пак всичко е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...