Премини към съдържание

Колата ми гасне


simici

Препоръчано мнение

Здравейте! Четох, че проблема е вече обсъждан, но моята ситуация е малко по-различна (а съм и жена :rolleyes: ), затова ви моля за снизхождение. Карам Carisma Equippe GDI 1,8 1999 година, рама XMDLNDA2AYF020089. Проблема е, че при работа на празен ход, когато намаля скоростта до минимум (при приближаване на кръстовище или маневри на паркинг), колата гасне. Много е неприятно и опасно, защото става неуправляема. Моля да ми помогнете с ориентировъчна информация какъв би могъл да бъде проблема и дали евентуално с почистваща добавка или други "подръчни" средства бих могла да си помогна сама. Поставям въпроса, тъй като живея в Шотландия и тук е кошмар да си имаш работа с "майстори". Възможно е да ти сменят половината мотор без да успеят да оправят проблема-уникални са просто. Съответно всичките тези ремонти си ги плащаш и така-купон голям. Затова ви моля да ме ориентирате в проблема, за да имам макар и минимална идея какво се случва като отида в сервиза и да преценя дали ме "пързалят" отново. Благодаря предварително на всички отзовали се кавалери!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Четох, че проблема е вече обсъждан, но моята ситуация е малко по-различна (а съм и жена :rolleyes: ), затова ви моля за снизхождение. Карам Carisma Equippe GDI 1,8 1999 година, рама XMDLNDA2AYF020089. Проблема е, че при работа на празен ход, когато намаля скоростта до минимум (при приближаване на кръстовище или маневри на паркинг), колата гасне. Много е неприятно и опасно, защото става неуправляема. Моля да ми помогнете с ориентировъчна информация какъв би могъл да бъде проблема и дали евентуално с почистваща добавка или други "подръчни" средства бих могла да си помогна сама. Поставям въпроса, тъй като живея в Шотландия и тук е кошмар да си имаш работа с "майстори". Възможно е да ти сменят половината мотор без да успеят да оправят проблема-уникални са просто. Съответно всичките тези ремонти си ги плащаш и така-купон голям. Затова ви моля да ме ориентирате в проблема, за да имам макар и минимална идея какво се случва като отида в сервиза и да преценя дали ме "пързалят" отново. Благодаря предварително на всички отзовали се кавалери!

Поздрави!

Според мен има верочтност проблемът да е в стъпковото моторче ,което отговаря за оборотите на празен ход ,но е възможно и проблемът да е друг...Ако беше в България бих те посъветвал къде да отидеш за диагностика ,но за Шотландия ...А що се отнася до добавките мисля ,че няма да ти свършат работа,не и преди диагностиката,но като цяло за GDI моторите не се препоръчват добавки, могат да навредят повече отколкото да помогнат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Поставям въпроса, тъй като живея в Шотландия и тук е кошмар да си имаш работа с "майстори". Възможно е да ти сменят половината мотор без да успеят да оправят проблема-уникални са просто. Съответно всичките тези ремонти си ги плащаш и така-купон голям...
Може поне на една диагностика да отидете, ако има оторизиран сервиз на Митсубиши във вашия град. След това мозъците на форума ще 'поумуват' как да се оправи проблема по-тънко. :icon_blush:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво друго се случва с тази кола освен споменатото за оборотите. Като се спре на място например светофар, какво става с оборотите. Сутрин на студено как пали, като запали стабилно ли работи. Как се държи в движение, прекъсва ли при движение с постоянна газ, има ли усещането все едно по някое време колата тръгва сама да върви . Като се натисне газта да ускорява, има ли някакво заглъхване примерно на около 2000 оборота или не. Когато работи на място плавно ли работи или двигателя се тресе. Интересни ще са всякакви други неща които по някакъв начин са ви привлекли вниманието.......Ако имате възможност за диагностика няма да е зле, но ще е добре да се хвърли едно око на параметрите от компютъра. В противен случай за какво да се ходи на диагностика.......Като нашите маистори тук, да ви кажат че всичко е ОК, ми това не е свършена работа.........И в крайна сметка CHECK-а свети ли......На този автомобил има възможност за ръчно четене на грешки, т.е. без да се ходи на диагностика. Само трябва на човек да не му пречат ръцете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво друго се случва с тази кола освен споменатото за оборотите. Като се спре на място например светофар, какво става с оборотите. Сутрин на студено как пали, като запали стабилно ли работи. Как се държи в движение, прекъсва ли при движение с постоянна газ, има ли усещането все едно по някое време колата тръгва сама да върви . Като се натисне газта да ускорява, има ли някакво заглъхване примерно на около 2000 оборота или не. Когато работи на място плавно ли работи или двигателя се тресе. Интересни ще са всякакви други неща които по някакъв начин са ви привлекли вниманието.......Ако имате възможност за диагностика няма да е зле, но ще е добре да се хвърли едно око на параметрите от компютъра. В противен случай за какво да се ходи на диагностика.......Като нашите маистори тук, да ви кажат че всичко е ОК, ми това не е свършена работа.........И в крайна сметка CHECK-а свети ли......На този автомобил има възможност за ръчно четене на грешки, т.е. без да се ходи на диагностика. Само трябва на човек да не му пречат ръцете.

 

Много благодаря на всички, които се отзоваха! Сега да отговоря на моя съгражданин Милен.

Като спре на място, без да е загаснала до момента, няма проблем-тя гасне докато все още се движи (намалявайки скоростта или при маневри на паркинга). Сутрин си пали съвсем нормално, но съм забелязала, че понякога при запалване отива на 2000 оборота и двигателя "вие" - все едно подаваш газ и - да - понякога имам усещане, че тръгва сама да върви-т.е. сама си се ускорява без да давам повече газ. Когато се движи с подаване на газ няма никакъв проблем и не гасне, не съм забелязала да се тресе при работа на място (но жените не обръщаме много внимание на тези неща, както знаете :rolleyes: ). Не ми светят никакви лампи по таблото, когато колата работи, освен вече като загасне в движение-масло и акумулатор, но то това е ясно. Другото, което съм забелязала е, че сутрин като ходя на работа и е студен двигателя не ми гасне (работата ми е на 2 км от вкъщи), но следобед карам една колежка, която живее по-далече, колата дотам загрява и на връщане се почват мъките. Това е в общи линии. Дано съм дала някаква яснота. Още веднъж много, много благодаря на всички, а Милен конкретно ще имам да го черпя като се прибера в Пловдив :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалете, прегледайте свещи и лули.....Най-добре свещите да се сменят а лулите ги огледаите, ако има някоя подобна на тази от снимката ги сменете.

post-473-1237745173_thumb.jpg

 

Другото което е почистете дроселовата клапа добре и да се провери дали не заяжда, трябва да се движи плавно. Най-горе в раздела има важна тема за Каризма с двигател ГДИ, там има описана процедура за адаптация на тази дроселова клапа, след като направите всичко останало, направете и процедурата......задължително на загрял двигател. Това ще оправи положението. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз прегледах лулите.Едната изглежда точно като тази на снимката,останалите са като нови.Какво ще препоръчате?Смяна на свещите и смяна на тази лула?Бобините са Diamond.Такива ли са по принцип?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лулите са два модела Diamond Electric и Mitsubishi Electric. Като се взимат нови трябва да се гледа модела, ако са като на снимката е желателно да се смени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, днес направих процедурата за адаптация на дроселовата клапа-с откачане и закачане на акумулатора и положението с моята нещастна кола се влоши :icon_crying: . След като закачих минусовата клема и изчаках да чуя щракането, се оказа че колата е абсурд да запали без газ-просто изгасва веднага. За да работи на място трябва да и подам много, много газ и продължава да си гасне на ниски обороти, даже повече от преди.... Какво да правя вече не знам-иде ми да я засиля в морето :icon_blush: :icon_crying: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засили я в морето, ама гледай да дойде до Игуменица Гърция, ще я посрещнем. После ще ти я върнем оправена. Аз съм безидеен, просто исках да те развеселя малко. Дано Милен успее по-някакъв начин да ти помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, днес направих процедурата за адаптация на дроселовата клапа-с откачане и закачане на акумулатора и положението с моята нещастна кола се влоши :icon_crying: . След като закачих минусовата клема и изчаках да чуя щракането, се оказа че колата е абсурд да запали без газ-просто изгасва веднага. За да работи на място трябва да и подам много, много газ и продължава да си гасне на ниски обороти, даже повече от преди.... Какво да правя вече не знам-иде ми да я засиля в морето :icon_blush: :icon_crying: .
Опънете и жилото на газта, така че да не гасне на тихи обороти, пък като си дойдеш в Пловдив, отиваш при Милен, и те така.....

Да те развеселя и аз малко: Другият вариант е -засилваш я в морето, и си вземаш една дизелова кола, ама от по старите-преди 96-та година..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опънете и жилото на газта, така че да не гасне на тихи обороти, пък като си дойдеш в Пловдив, отиваш при Милен, и те така.....

Да те развеселя и аз малко: Другият вариант е -засилваш я в морето, и си вземаш една дизелова кола, ама от по старите-преди 96-та година..... :D

Хахахаха, веселяк си ти :). Ама 1000 паунда да хвърля в морето.....трябва да скачам след тях :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офф Марине.....Проблема е че няма жило на газта.....И такава веселба е , че повече няма накъде......simici няма да се оправиш, търси добър маистор.

 

 

П.С. 1000паунда......ама като гледам май по тамошни цени толкова ще ти е и ремонта...... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засили я в морето, ама гледай да дойде до Игуменица Гърция, ще я посрещнем. После ще ти я върнем оправена. Аз съм безидеен, просто исках да те развеселя малко. Дано Милен успее по-някакъв начин да ти помогне.

А колега ти като благоевградчанин, ще се съгласиш че е по-добре да ги хвърля в Пиано бара или в Ъндърграунд тез пари например, а???? :)

Но иначе сериозно, нерви нямам вече-уж си взех хубава кола, а нервите ми скъса. Дано дойде помощ отнякъде, че не знам какво да я правя....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офф Марине.....Проблема е че няма жило на газта.....И такава веселба е , че повече няма накъде......simici няма да се оправиш, търси добър маистор.

 

 

П.С. 1000паунда......ама като гледам май по тамошни цени толкова ще ти е и ремонта...... :icon_crying:

Ясно....поне на старото дередже мога ли да я върна?? Преди да и пипам акумулатора, когато си работеше на място. Та поне да я продам....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да ако изкараш така 1000км ще се върне на старото положение.......Ама като си мисля май няма да стане.....то дефект да се е оправил сам досега не съм чул.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си призная тоя Пиян Бар даже незнам къде се намира, ама в граунда съм инвестирал доста преди годинки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че няма жило на газта.....И такава веселба е , че повече няма накъде.....
Че това кола ли е тогава ??? :lol: :lol: :lol: И аз и препоръчах дизел от по старите, защото новите и те нямат такива екстри(жило за газта) :lol:

Ами ако се врътне ТПС-а, няма ли чалъм да се стабилизират оборотите....

Хайде мисли там нещо, и помагай на градската, пък току виж почерпи-на някоя чужда сватба..... :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Момчета, да се похваля: моята кола я оправиха. Струваше ми 60 паунда. Почистили са и инжекцията (дано се изразявам правилно, че съм невежа) и сега няма никакъв проблем-върви си идеално :icon_thumbup: . Благодаря още веднъж на всички ви за съветите и съпричастието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...