silveria Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Колеги, зейнала е около 2 см дупка на катализатора ми и най-вероятно ще се налага смяна с резонаторно гърне (ако е читав дали може да се завари?!?). Изчетох темите по въпроса и разбрах, че това гърне имитира съпротивление посредством стеснение на входа... само че Галантите от 97+ масово са с ламбда сонда преди и след катализатора. Та изисква ли се и нещо друго, за да няма после проблеми и последствия като по-голям разход, не вървене и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 Колеги, зейнала е около 2 см дупка на катализатора ми и най-вероятно ще се налага смяна с резонаторно гърне (ако е читав дали може да се завари?!?). Изчетох темите по въпроса и разбрах, че това гърне имитира съпротивление посредством стеснение на входа... само че Галантите от 97+ масово са с ламбда сонда преди и след катализатора. Та изисква ли се и нещо друго, за да няма после проблеми и последствия като по-голям разход, не вървене и т.н.Иди на диагностика, ЕКУ-то ще ти каже дали има грешки в ламбдите преди или след катализатора, както и самия катализатор. Ако няма, а само леко са променени стойностите, заварявай, не го сменяй с резонатор. Замяната, въпреки всичко, не е страшна - нищо опасно няма да се случи, че даже не се налага да се емулират сондите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 11 март 2009 Автор Сподели Публикувано 11 март 2009 То ходенето на диагностика ще струва колкото самото резонаторно гърне... Много се чудя честно казано как да процедирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 То ходенето на диагностика ще струва колкото самото резонаторно гърне... Много се чудя честно казано как да процедирам.Има нещо такова, но поне ще разбереш дали имаш и други грешки, а съдейки по последния ти размисъл :icon_dance: не си ходил отдавна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 11 март 2009 Сподели Публикувано 11 март 2009 То ходенето на диагностика ще струва колкото самото резонаторно гърне... Много се чудя честно казано как да процедирам.Щом е с дупка, едва ли става нещо от този катализатор... По принцип живота им е средно 150 000 км., след това се запушват и почват да правят проблеми, а и дори да не правят, не вършат нищо. При теб наистина е малко по-сложно заради ламбда-сондите, но ако се направи професионално, не би трябвало да има проблем. Отиди първо на диагностика и после в ЕМ комплект, за да ти махнат катализатора. Там се занимават само с ауспуси и ще ти кажат конкретно какво може да се направи. Има вероятност дори да ти падне разхода, между другото, ако всичко се направи както трябва и колата да отпуши малко. По принцип ги изкупуват и може и да си тръгнеш с 50 лв. дори след смяната на катализатора със резонатор или завихрител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Аз моя катализатор го махнах в ЕМ-комплект. Нищо не платих за резонатора, но и нищо не ми дадоха :unsure: Просто смяната ми излезе безплатна :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Има мнения, че 6А13 си бачка перфектно с откачена ламбда на катализатора. Скоро мисля да го пробвам на практика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 Има мнения, че 6А13 си бачка перфектно с откачена ламбда на катализатора. Скоро мисля да го пробвам на практика. На този въпрос има отговор и той ще го даде Milen_z! Вече е пробвано, нека да сподели с нас резултатите, че всички ни вълнува проблема с катализатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 На този въпрос има отговор и той ще го даде Milen_z! Вече е пробвано, нека да сподели с нас резултатите, че всички ни вълнува проблема с катализатора.Мога да го дам вместо Милен :icon_dance: Да, няма проблем да се изкорми КАТ-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 При по-старите няма проблем, маха се. При по-новите Галанти, като на nmizov ,катализаторите са два, навряни в изпускателния колектор и 4 ламбди (или 6 заради третия катализатор, не помня точно). Трябва да се сложат емулатори. Гледах някъде една схема за лъжене на втората ламбда с резистор и диод и не знам си още какво. Пробвах го на едно ГДИ 2003г, ама не мина номера. P.S. Реконструктор, ако се откачи, мисля че се записва грешка за подгревателя на сондата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 март 2009 Сподели Публикувано 12 март 2009 С подгряване ли е? :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.