bobibp Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Каризма ТД'97 год., има ли Ламбда сонда? И ако има - възможно ли е ако тя е прецакана, при ниски обороти да накъсва леко колата като се подава постоянна газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Patev Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Здравейте колеги!!!Имам следния въпрос :От 2-3 месеца насам горе долу веднъж в месеца ми светва ламбда сондата.Това по никакъв начин не се отразява на вървенето на колата,нито на оборотите.Всичко си изглежда нормално.Рових се из форума,четох това-онова,правих процедурата с откачането на клемата + на акумулатора/вече 2 -ри път/.Да,верно,след нулирането на комп.си изгасва и така......до следващия път.Какво ще ме посъветвате?......Не намирам за нормално постоянно да нулирам т.нар."грешки",ами ако се окоже че всъщност не са такива?Освен да отида някъде да ги разчетат......ама и Милен и Пламен са ми еднакво далеч.Опасна ли е процедурата с откачането на клемата?Колата е Каризма 1,8 16V- 1996 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 След като се нулира и след време пак ти светва, то проблема си остава. Трябва да се закачи на MUT-а и да се разчете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Каризма ТД'97 год имали Ламбда сонда? и ако има възможно ли е ако тя е прецакана при ниски обороти да накъсва леко колата като се подава постоянна газНяма............По скоро са вакуми проблемите ти.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Konstantin Patev, провери си първо щекера на ламбда сондата дали прави добър контакт. Имах го същия проблем и се оказа счупена контричка на щекера. Лесно е - отваря се от мястото до шофьора страничния панел на централната конзола. 2-3 болтчтеа или винтчета- забравих :icon_hmm: Поглеждаш къде отдолу влиза кабела и намираш съединеието в един зелен щекер. При мен беше там проблемчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Колеги, не бъркате ли като свързвате показанието на индикатора за Check Endgine само с това на ламбда сондата? Може да е друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 milenjs, разбира се, че може и друго да е. При мен обаче описанието съвпада напълно- няма разлика във вървежа, няма колебание на обороти и др. просто лампата светва и после загасва сама. Някой път за секунди, друг път за минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Konstantin Patev, провери си първо щекера на ламбда сондата дали прави добър контакт. Имах го същия проблем и се оказа счупена контричка на щекера. Лесно е - отваря се от мястото до шофьора страничния панел на централната конзола. 2-3 болтчтеа или винтчета- забравих :icon_hmm: Поглеждаш къде отдолу влиза кабела и намираш съединеието в един зелен щекер. При мен беше там проблемчето.Какви ламбди сонди на дизела на Рено ви бъркат .................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 DJ, прочети внимателно. :icon_blush: Темата я почва колега с дизел, а после има въпрос от втори колега с бензин 1.8i 16V. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.