Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kirovf

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

kirovf's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги имам проблем със потенциометъра на педала на газта на каризма GDI .. някой може ли да сподели как се демонтира, понеже днес опитах но изглежда че трябва някак да ке изкара спирачния педал за да се достигнат болтовете за самия датчик
  2. Мерси, прочетох ти отговора в предната тема, диагностика е ясна
  3. след проверка на свещите и дросел клапата, проблема с "играенето' на оборотите стои,...от прочитането на няколко сходни теми в форума разбрах че остава да проверя стъпковия мотор накрая но не мога да го локализирам, колата е каризма 1.8гди 2002г ..ако някой би могъл да сподели видео, снимка или съвет линк към видеото със проблема; https://streamable.com/a4iao
  4. Линк за видео към реалната ситуация https://streamable.com/a4iao Проверил съм свещите и дросел клапата... може ли да е от стъпковия мотор или от самия потенциометър педала?
  5. kirovf

    'черупка' за ключ

    ясно, значи ако е твърде висока сумата за една пластмаса ще опитам с епоксидна смола
  6. здравейте, счупи ми се черупката на ключът, някой дали може да сподели сайт или човек да си поръчам черупка без бутони като тази от снимката или подобна)
  7. Колеги след като отворих волана и мисля че разбрах кое именно е проблема за непрестанното свирене на клаксона , тази "човка" така да я нарека, прави масата но не се прибира, има ли начин да се оправи? http://prikachi.com/images.php?images/452/9390452k.jpg http://prikachi.com/images.php?images/454/9390454I.jpg
  8. Благодаря за отговора Милен
  9. Приятели моля за помощ че се побърках вече, опитва се да добавя дистанционно на моята каризма 2002г. Опитах с три различни дистанционни, които разполагам http://www.img-share.eu/main/download_image/IMG_1297JPGh9OKxvgV3tvEgYGjVRr71521811359.jpg на тази снимка, това в средата ми е попринцип оригиналното. Следвах стъпките както са дадени в една от темите, а именно; Куплунгът за програмиране се намира на колоната до шофьора, долу вдясно Колата ми е MITSUBISHI CARISMA 1.8 GDI/125 к.с./, 1999 година. 1.Акумулаторът на колата си е на мястото и е включен. 2.Оригиналният ключ за запалването се вкарва в гнездото и се завърта една позиция надясно и не се пипа. Ключът трябва да е оригинален, с чип. Двигателя не се пали. 3.Прави се от кламер шунт и се вкарва в гнездата 1 и 4 като ги дава накъсо. Веднага, в рамките на 10 сек. се изпълнява точка 4. 4.Натиска се 6 пъти бутона на аварийните мигачи. Ел. ключалките сработват. 5.Веднага се взема дистанционното управление и се натиска и задържа за около 2-5 секунди Lock/Заключване/. След това в рамките на следващите 10 секунди се натиска още два пъти същия бутон Lock. По този начин се излиза от режим програмиране. 6.Вади се шунтът от куплунга и се пробва дистанционното на другия режим Unlock. Отключването вече трябва да работи. 7.Вади се ключа на запалването и се пробва отново, но без шунт. Всички режими трябва да работят. Дистанционното е добавено. 8.По този метод могат да се добавят до 4 дистанционни управления. Това е. ЗАБЕЛЕЖКА: При процедурата обърнете внимание, че куплунгът при този модел автомобил е обърнат 90 градуса наляво, т.е. шунтът се поставя от вътрешната страна, от страната на двигателя, между 1 и 4 гнездо, а не в средата между двата реда гнезда. За ориентация- позиции от 1 до 8 се намират на по- широката част на куплунга, който е трапецовиден, който в някои модели може и да е обърнат, но номерацията на гнездата започва отляво надясно по широката част. На по- тясната- номерацията е от 9 до 16, които позиции не се използват за тази процедура. С нито едно от трите дистанционни, които са с нови батерии не прави връзка. Когато върна от контакт вратите се заключват и отключват и това е.... а дистанционното все едно не е разпознато...?
  10. @TASSO мерси за отговора, ще опитам тогава
  11. Здравейте, от скоро съм собственик на Каризма 2002г и имам няколко малки пробелема.. 1. Ключалката на шофьорската врата не работи,(превърта и нищо..), ще пасне ли от другата врата, да ги разменя? 2. Не ми показва стойностите на борд комп, дисплея свети, но показва само час понякога не верен и това е... 3. Клаксона свири постоянно, и съм откачил буксата от тромбата, карам без клаксон.. Благодаря предварително на отзовалите се
×
×
  • Създаване...