Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

crocodil

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

crocodil's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте. Вече имам няколко приятели, които си монтираха обикновено АГУ на дизеловите си джипове, главно с цел по-голяма мощност, но се забелязва и икономия. Някои си направиха монтажа сами, други при специалисти, но се оказва, че всички специалисти на тази иначе проста система са в провинцията. Знаете ли някъде в София да монтират АГУ по този начин, с всички документи и както трябва? В София има поне 2 сервиза, които монтират по-съвършени системи за Газодизел, които стъпват на 2700 лв, а това, което търся не може да надвишава 500 лв. Благодаря.
  2. Наистина може да е заради гумите. С all terain гуми съм, взех ги, за да съм по-добре върху сняг. Имам и хард топ.
  3. Не мога да кажа дали е от Рубин проблема, защото я заведох веднага когато я взех, а и колата имаше проблем с маркуча на турбото (този прези интеркулера), т.е. не беше изправна за да мога да преценя дали е харчела повече. DJ Tymbi, дай координати на ЛС, второ мнение ще ми е много ценно.
  4. От половин година съм собственик на L200 2002 година, 2.5 TDI, 115 коня, автомат. Обслужих колата напълно в Рубин, след няколко месеца започнах да ходя при един майстор (Цецо) от Горнобански път, според който всичко по колата е наред, какво ли не го накарах да гледа. Та проблема е следния - разхода на гориво гони 15, без значение дали в града или извън него, без значение дали карам бързо или бавно. И на офроуд пак толкова харчи. Колата иначе притежава завидна динамика, затопля антифриза бързо и го заковава по средата на скалата. Единствения кусур е, че гори масло малко повече от нормалното - половин литър на 5000, но не е карана в критични стойности. И на олио съм я пробвал (50/50), върви еднакво добре, само сутрин малко по-трудно се пали. Ако някой се сеща, какво трябва да се гледа на подобен мотор, защото този разход е повече от неприятен и е единственото, което може да ме накара да се откажа от иначе хубавия камион.
  5. Подобрения не планирам все още, но първото, което бих направил е да сложа чип, да двигна малко конете, но се опасявам да не прецакам нещо друго.
  6. Здравейте. Нов съм за форума и за марката. От вчера имам L200 2003 година дълга база. Предстои ми първоначално обслужване и се надявам много километри. Колата е прилично запазена, със следи от употреба в задната част, вози добре, не е много бърза, но и това и е предназначението. Качил съм и снимка на камиона.
×
×
  • Създаване...