Здравейте, Отскоро имам "Outlander", произведен в края на 2010 г., но с новият "facelift" - може би защото предишният собсвенник (франсе), го е поръчал с всички "екстри" по това време... Километраж - 163000 истински! Автоматик е, със SST скоротна кутия, но няма грешки от комп-а на скоростната кутия. Проблемът е, че пали лампата за "Engine check" и ограничава оботорите до 1700/2000. Грешката е в "DRS" системата. При палене (със или без светеща лампа), клати оборотите около 750/850 като е студен и е на празен ход, и "придърпва" около 1700/2000, в движение при нормална загряване. При "по-меко", градско шофиране и след няколко паления, лампата за "Engine check" изгасва, но пак придърпва, но по-леко. Чистенето на грешката след като EGR-a и тръбите около него и колектора са почистени е без резулат - изгасва, но пак светва след известно време. DPF - филтъра е "почистен" чрез комп.- процедурата. Моля помагайте със съвети - какво да направя: 1. Да сменям EGR? 2. Да чипосам EGR? 3. Да изолорам EGR?