Премини към съдържание

D.Velikov

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За D.Velikov

  • Рожден ден 07/05/1962

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander + Mitsubishi Galant

D.Velikov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря колега. Жалко че не се виждат обозначенията върху корпуса.
  2. Здравейте колеги, Много ви моля да снимате и да приложите снимки на дебитомера, който е инсталиран на вашата кола. (По възможност отблизо и с подробности за куплунга)! От скоро съм собственник на: MITSUBISHI OUTLANDER; Production Year: 2010 Trim: H-LINE(4WD/EURO4), Transmition: TCSST Trans. code: W6DGB Engine: 2.2 HDI (2179ccm/115kw/156hp) Engine code: 4HN EXT C06 ECU: Bosch EDC16CP39 Имам подозрения за (майсторски) модификации и подмяна на оригиналният дебитомер. Благодаря предварително, на всички които ще го направят.
  3. Виж си старият, или погледни в сервизната книжка! Най вероятно ще е подходящ около 86Ah, но зависи от оборудването ти.
  4. Колега, акумулатора е на достатъчно години. Смени го и тогава пиши дали още имаш проблем! Моето мнение е да не пипаш нищо друго!
  5. Моле да ми простите грешката на "Новобранеца"! Кода на двигателя е: PSA4HN 401012490 10DZ70 Производител: Peugeot и Citroen. Управлението на двигателя е: ECU - BOSCH; EDC16CP39; RBCMMEDC16CP39CEM00 0281013666../9663757980../1334 0852../08-05-38 Има ли някой, схема на свързването на този този ECM/ECU - със 3 слота? Специално ме интересува, разположението на "Intake air 2 temperature sensor" и данните от него? Споделете опит моля. Дава "стара" грешка, но не може да се изчисти (P0098)!
  6. Колега, не знам дали си решил проблема със страничното огледало, но според мен е малко вероятно. Аз имах същата ситуация преди известно време и не го намерих отделно. Всиччки "джамбази" продават цяло огледало - с корпус, подгряване и двигателче за положението - по изгодно им е! Ако всичко друго на твоето странично огледалото е ОК, можеш да потърсиш: 1. Китайско "меко" огледало, което се лепи върху старото. Предимство - евтин и бърз ремонт без "влизане в бокса". Недостатък - забрави за отопление/размразяване през зиматата, защото огледалото се залепва с дв. лепяща лепенка, а тя е изолатор на топлина и се разлепва когато пуснеш подгяване. Митцубиши са се "светнали", че може да се счупи тази част и е възможно е да се подменя само огледалото. 2. Огледало от "Джамбазите", със счупена пластмаса и неработещо двигателче за положението - провери само дали отопленоето работи. Предимство - евтино. Недостатък - Трудно е да разглобиш корпуса на старото огледало - щипките се чупят. По-добре влез "в бокса" на някой от сервизите във форума - те ще знаят как да се оправят. Аз смених моето огледало на подобен ГАЛАНТ, но счупих корпуса! Вътрешното огледало можеш да замениш с всякакво друго!
  7. Колеги, няма ли кой да сподели мнение? Темата е стара но за лечението на проблема, може би има изпитано решение! Моля да го споделите.
  8. Благодаря за мнението, но кой дросел имате предвид колега?
  9. Здравейте, Отскоро имам "Outlander", произведен в края на 2010 г., но с новият "facelift" - може би защото предишният собсвенник (франсе), го е поръчал с всички "екстри" по това време... Километраж - 163000 истински! Автоматик е, със SST скоротна кутия, но няма грешки от комп-а на скоростната кутия. Проблемът е, че пали лампата за "Engine check" и ограничава оботорите до 1700/2000. Грешката е в "DRS" системата. При палене (със или без светеща лампа), клати оборотите около 750/850 като е студен и е на празен ход, и "придърпва" около 1700/2000, в движение при нормална загряване. При "по-меко", градско шофиране и след няколко паления, лампата за "Engine check" изгасва, но пак придърпва, но по-леко. Чистенето на грешката след като EGR-a и тръбите около него и колектора са почистени е без резулат - изгасва, но пак светва след известно време. DPF - филтъра е "почистен" чрез комп.- процедурата. Моля помагайте със съвети - какво да направя: 1. Да сменям EGR? 2. Да чипосам EGR? 3. Да изолорам EGR?
×
×
  • Създаване...