Премини към съдържание

ETR

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

ETR's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. imam far na 150 lv ako iskash mi se obadi 0886913348

  2. ETR

    Промяна в шума на Gdi

    Проблема е решен :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: При мен проблема е бил почти същия като на колегата от Берковица - с разликата, че за мой късмет не беше превъртял ремъка.... Иначе историята е позната: ''майсторът" си нямал и на идея какво е автом.обтегач на ремъка :guns: и като плюс беше монтирал едната ролка погрешно :mad: Проблемът беше решен по познатия начин - при Милен в Пловдив :first: :icon_thumbup: (Хиляди благодарности Милене да си жив и здрав да помагаш :good:) И накрая съвет към колегите: "Ако някой ще сменя ангр.ремък, попитайте майстора дали е чувал за автом.обтегач, за да си спестите много нерви или в по лошия случай много средства." Поздрави
  3. ETR

    Промяна в шума на Gdi

    Както Mилен ме посъветва направих опита за оборотите ма място:При напълно загрял двигател спрях ма място, и оборотите се покачиха и задържаха на !!! 750 об/мин(чертичката преди 1)което е проблем според описанието на опита.След 4 мин. при смяната на режима двигателя опита да вдигне оборотите и стрелката се премести съвсем минимално -буквално с милиметър и остана така.При смяната на режимите нямаше вибрации или прекъсване..При подаване на газ и задържане на 2500об/мин също нямаше прекъсване или вибрации...
  4. ETR

    Промяна в шума на Gdi

    Ами освен по-шумния двигател други разлики няма:ускорява както преди,не губи мощност,разходът е същия.. А за ролките едната е Koyo,другата NTN,а третата GMB.Маслото е Shell 5W40,но то е сменено след като шумът вече се беше променил....
  5. Здравейте всички, както бях писал в друга тема скоро си купих Вагонче .За съжаление вече имам и проблем :( .Преди четири дни смених ангренажния ремък и ролките, защото колата е на 99000км и беше със заводските. Частите купих от най-реномирания магазин за японски резервни части в града(Бургас).След смяната, като тръгнах от сервиза ми се стори ,че след 3000 об/мин двигателя е станал по шумен.Реших да изляза от града и да я пробвам ма магистралата.И наистина за мой ужас тихият GDI ,който преди не се чуваше при 180-190км/час ,сега след 3200об/мин започна да ръмжи силно.Върнах се в сервиза,обясних проблема,а майстора каза че най вероятно е от новите части и ще ги прегледа.Обади ми се на другия ден да взема колата,а когато отидох каза че частите са наред и причината за по-шумния двигател не е в смяната на ремъка.И сега не знам какво да правя :unsure:Само въпроси без отговор!Некачествени части?Лош монтаж?Нещо съвсем различно? Някой да има идеи? За колата: :mitsu-smiley: Space Wagon GDI ,JMBLNN84W2Z000687, 4G64DY
  6. Здравейте всички,както темата казва аз съм поредния фен на :mitsu-smiley: с Вагонче- 2,4GDI 150 к.с.2002г.Купих го преди 10 дена и още съм в еуфория :icon_thumbup: .Засега проблеми нямам но знам че ако се наложи тук ще мога да намеря съвет. И така привет на всички.
×
×
  • Създаване...