Премини към съдържание

Gon4ev

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Gon4ev's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Висящите лагери при мен са два и не се усеща "тропане" в купето.
  2. Здравете и от мен. Моят двигател /4g63/ също трака когато е студен. Чува се чукане на метални части през определен период, който се увеличава пропорционално с увебичавене на оборотите. Чукането изчезва когато двигателят загрее или при форсиране до 5-6 х. оборота. От както смених маслото /с Q8 10W40 полусинтетика / чукането се появява и при загрял двигател на празен ход - при повишаване на оборотите чукането изчезва. Когато сменях консумативите /ремъци и ролки/, не смених единствено хидравличният обтегач. Проблем ли е това и заслужавал ли си смяната на хидравлични повдигачи? Регулират ли се клапаните на този двигател. Благодаря предварително!
  3. Здравейте, първо искам да се извиня, че не съм проверявал темата отдавна - в началото намаше никакъв интерес кам нея - но сега виждам отзивчиви колеги, за което Ви благодаря. Сега за проблема. Още тогава смених маслото и на дифиренциала. Вече съм навъртял над 5 х. км. и като цяло съм много доволен от машината но проблемите си останаха. Хубавото е, че положението не се влошава. 2-ра и 3-та скорост продължават да влизат трудно / но свикнах / и виенето отзат си остана. Забелязах че се чува само от 60 до 100 км/ч. Например при движение със 120 км/ч. при изключена предавка - скороста намалява - стрелката на километража застане ли на 100 - виенето се появява почти веднага и така до 60км/ч. след което отново изчезва. Майсторът ми каза "Като се увеличи, ще го установим от къде е :icon_blush:". Съединителя наистина отделя "горе" но при гореописания начин двигателя гасне и при изкачване или ускорени не усещам да буксува. При по - бързо отпускане на съединителя наистина се усеща трополене отпред.
  4. От скоро съм собстввеник на Space Wagon 4x4 2.0 16V 97г. и автомобила много ми харесва, но има някои забележки! Изчетох форума преди да го взема /от Пловдив/ и естаствено го "прекарах" през Ратола - Пловдив /благодаря за съдействието на Миро и момчетата/, но скоростната кутия и систаемата 4х4 нямаше как да я проверат и по закона на Мърфи проблемите се оказаха точно там. Форумът е страхотен и е пълен с информация но за моите проблеми не можах да намеря и затова откривам тази тема. Между другото в най скоро време ще стана ваш член. Проблемите са два /за сега/ 1. При превключване от 1-ва към 2-ра предавка скоростната кутия "хърка". Ако превключа плавно с изключване от 1-ва в неутрална и тогава на 2-ра няма проблем. При превклячване от 2-ра към 3-та се чува същият шум но по - слабо изразен. В обратния ред няма проблеми - превключва плавно. Като цяло при внимателно каране няма проблеми но при каране в града /карам предимно там/, често ми се налага да "изтегля" /да превключа бързо от 1-ва към 2-ра/ и се опасявам да не изроня някой зъб. Тези симптоми ми приличат на износени синхронизатори / за 1-2 и 3-4 скорост/ но не ми се иска да е така. От схемите разбрах, че превключването на скоростите става посредством две жила и може ли проблемите ми да идват от там? 2. При скорост от 50-60 км/ч. и нагоре се чува слабо виене отзад в ляво и при изключване от скорост се увеличава. Шума ми напомня на старите "Чавдар"-и като стоиш на последните седалки. Гумите бяха много износени и се надявах да е от тях. Вчера хи смених но звука си остана, макар и доста по-слаб /чува се при по-висока скорост/. Взех от "Мицубиши" /"Мерцедес"/ CASTROL Sintrax Universal SAE 75W-90, API GL4/GL5 / Ратола - Варна нямаха в наличност/ и смених маслото на скоростната кутия и раздатката, и на двете беше по-малко от определеното но чисто. От там ми препоръчаха същото масло и за дифиренциала /това масло покривало и двете спецификации/ но по книжка не съвпадат, а друго не ми предложиха . Предпочетох първо да се консултирам с Вас и не взех масло за дифиренциала. Пропуснах да кажа, че скоростната кутия най вероятно е отваряна защото по всички съединения по корпуса й има излязъл черван силикон. Автомобила е нов внос от Италия. Номера на рамата е JMBLNN43WVZ000742. Какво масло трябва да взема за задния дифиренциал и за двигателя? Благодаря Ви предварително!
×
×
  • Създаване...