Хаха.
Бляда добре си действа.
Аз сега нямах нито време, нито условия и възможност да действам, като него.
А ако ще плащам на някой да свали носачите, за да избие старите, да набие новите шарнири и да ги завари.
По-добре да сменя целите носачи.
Аз така и направих де.
Колата вече е с нови носачи, биалетки и накрайници.
Що се отнася до занижено фабрично качество и производствени дефекти, пази Боже!
Доверих се на сервиза, пък ще видим.
Иначе си взех старите носачи за всеки случай.
Времето ще покаже.
Истина е, че днес за всяко болтче си плащаш на майсторите!
Смяна на един шарнир, с заварка и реглаж на предница ми искаха около 100лв.,като ме предупредиха, че това с заварките не е най-добрия избор.
А шарнирите са два.
Като сложим биалетите, накрайниците и труда за тях, около 130лв.
Като теглиш чертата излизат 100лв. разлика спрямо нови носачи, с все тампони.
Само тампоните за носачите са около 50лв. На носач, ако е възможна смяната им.
И цената става едно към едно, за смяна на шарнири и тампони на старите носачи, или смяна с нови носачи.
Ако си правиш ремонта сам, е друга тема.
Относно качеството и възможните дефекти на новите, ще покарам пък ще си покаже.
Ако ли не, важи клипа на бляда.
Старите носачи, канал, инструменти, Co и ще снимаме предаването мит или легенда. 😄
Поздрави!