Здравейте колеги! Тъй като никога досега не съм виждал аларма за резерва защото зареждам винаги когато падне показанието под половината, сега реших да изчакам да светне предупреждението, но уви.След последното показание за оставащи километри 40, се появиха три чертички на инфо дисплея, а в колонката за гориво в средата имаше много тънка чертичка. Реших да заредя за да не закъсам и до горе на колонка хвана 51 л.дизел. Та, въпроса е при резервоар с обем 60 л, кога святка резервата и оставащите километри дето ги показва до святкане на резерва ли са? Защото излиза, че съм имал около 9 л нафта, а показание за оставащи км чертички. Извинете за дългия пост! Джипката е Пежо 4007.
Още не, все още се двоумя какво да правя. А и съединителя взе да се обажда. Придърпва при потегляне и явно е за смяна, та тъй де, задницата засега ще почака
Някой с мнение по темата? Изчетох подобните теми и тъй като не я карам по черни пътища, нямам нужда от много вдигане. Просто естетически не ми харесва така. И тъй като ще сменям амортисьорите се чудех дали и с нови пружини ще се изравни задницата с предния мост. Та тъй де....чудя се с колко ще се повдигне?
Здравейте колеги, задницата на моята джипка провисна доста. Ще сменям амортисьорите и се чудя ако сложи нови усилени пружини дали ще се повдигне както е нова или с някакъв лифт комплект подложки да действам. Предпочитам нови пружини, но само ако се изправи задницата. Моля споделете мнения. Мерси!
Такаааа, значи термостатът е сменен и при мен.Останал беше отворен със счупена пружинка и затова съм нямал дертове със загряване. За протокола сложих махле беер , щото в Пежо ми обявиха 250 лв за оригинален. Майсторът ми взе 30лв за смяна. Сега загрява нормално и като закотви преди средата не мърда!
DJ, дано не излезеш прав, че ми омръзна да се занимавам със спирачки, преди това с виско съединителя, а също и с придърпване по време на движение. Като изключим изброеното джипката е много удобна и практична, а и с тези 380нм си е кеф особено при изпреварване. Та тъй де.....
Значи все още нищо генерално не мога да кажа след описаните по долу премеждия, защото съм изминал 800 км само и засега нямам никакви вибрации и тресене. Дано и занапред е така!
Тъй, току що си взех колата, главината с лагера са сменени, апарати проверени за задържане, водачи сменени, дисковете проверени и минати на машината, направен стенд. Всичко е ок по окачване. Покарах я вече 25км, биене, тресене, вибрации няма. Предупредиха ме 300км поне да стъпвам леко и кратко ако може на педала, което си го знам де. Дано вече всичко да е наред за в бъдеще. Всичко ми излезе сега 300лв.
Значи моите дискове доколкото знам ги качват на специална машина, не е струг мисля. Иначе преди години на първият ми Нисан бях сложил Zimmerman дискове с pagid накладки. Интересно беше, че старите накладки и дискове бяха с щампа Hitachi. На служебния X-trail t32 ориг.накладки изкараха 57000км на колкото е и колата.Сега е с textar накладки и спира даже по-добре.Караме я много и градско в тия жеги, автомат е , и няма никви вибрации все още. Явно и качеството на заводските дискове е супер.
Тракане в спирачките съм нямал, нито задържане по моя преценка. Не знам как се е изкривила тая главина или голяма дупка или някой я е млатил с чук ако е сменял лагер преди това. Дано са познали... Но съм сигурен, че спирачки не съм прегрявал, нито съм задържал педала натиснат в спряло положение освен на светофар. То от тва ако се кривяли дискове, колегите с автоматици кво да кажат. Та чакам засега. Обявиха ми цени главина 80лв, лагер пак толкоз. Не оспорвам, щото ако аз си занеса частите и пак има фал, ще кажат ти си ги донесе.