Ако Р1538 изчезне с вкл конектор IBS -доре
Махнах го защото напрежението падаше до 11В и защото на LPG пречи.
На светофари двигателя изключва, после тръгва на бензин и превключва на газ и така до безкрай.
Вредна функция за ГАЗ.
Миналата година сменях токовият сензор-същата работа.
Смених алтернатора-същата работа и откачих конектора
При откачен конектор напрежението е 13.8-14.4В.
Ако не е фатален този код зимата ще карам с откачен конектор.
JMBXTGA9WLU013130
Автоматични скорости.
Да сбъркал съм кода.
Р1538 е.
относно сондата-обаждх се тук там -само оригинална за над 1000лв.
Луда работа!
Ще я взема тази втората употреба-дават я за 100лв с гаранция за връщане
Друг избор нямам
Питах, защото единият път беше написано 1528, а пък P1538 изобщо не е за това, а за сензора за ток на акумулатора.
Това е 4J11 двигател, нали така? Ръчни скорости? Не си споделил какво се случва като даде такава грешка? Според мен P1538 няма никаква връзка, а може да е от откачане на акумулатора или пък от заминал такъв...
Ето тук е за тази грешка конкретно
http://mmc-manuals.ru/manuals/asx/online/Service_Manual_v2/2020/M1/html/M11317004A001200ENG.html
Дай номера на рамата да видим дали няма да излезе някъде. Стара сонда е безмислено...
P1538 code +P0171code.
Мисля, че намерих причината за Р1538.
Свързан е също и с auto-stop системата.
Откачил съм куплунга от датчика за контрол на зареждането.
Закачих го обратно, изчистих грешките и ще покарам само на бензин.
Нo, сега установих, че като запаля колата след загряване 5 -10 мин на празен ход оборотите почват да падат под 400 и обратно.
От ЕЛМ тестера нещо не ми харесват данните от ламда сондата.
Явно ще е проба-грешка. Ще търся ламда сонда ,но е с 5 проводника.
В Аутодок има една такава със същият куплунг ,но не знам дали е същата.
По номер определено не е, а има теснолентови и широколентови.
От една автоморга намерих една от същата кола и 5бр кабели и май ще рискувам да я взема.
По номер е UAA0004 , NTK JA ,01YK от същото Мицубиши ASX, но 2022.
Не можах никъде на намеря моят оригинален номер .