Премини към съдържание

  • Статистика на сайта

    24,398
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    Осман
    Последно регистриран
    Осман
    Регистрация
  • На линия са   0 потребителя, 0 Скрити, 20 госта (Виж списъка)

    • Все още няма регистрирани потребители в момента
  • Мнения

    • Като чета поста ти аз също клоня за ламбда сондата която е преди катализатора. Аз имах подобен проблем с грешка която се интерпретираше че няма херметичност на интейка. В последствие изплю и P0170 - за по голяма корекция във фуем трийма. След като направих по задълбочено търсене и интерпретиране на грешката намерих един американски форум за Еклипс но пак ставаше дума за 4g63 двигателя и точно грешката е за ленива ламбда сонда. Имай в предвид че стане ли много ленива ламбдата и Газовият Ижекцион е с включенa ODB корекция ще омаже и газовите карти и ще се видиш в приключение.  Един от основните симптоми за ленива сонда е надигането на P0170 или налагане на допълнителна корекция в бензиновия трим - мисля че беше над 5% но тука не съм 100% сигурен за цифрата. Втори признак е увеличен разход на гориво и неправилна гориво / въздушна смес. Имай в предвид че в това състояние може и да не покриеш изискванията за ЕКо норма при преглед. Скоро може да ти светне и P0420 за лоша работа на катализатора. Малко дълго стана но Успех.   п.п Ако лабда сондата е универсална е 70/75 лева на Денсо. Поне аз такава сложих и нямам ядове.  
    • Повдигам темата - среща на собствениците на Аутлендър 2-ра генерация - Варна, морето, сините вълни ...
    • Гледал съм видеа, в които се навива щуцер на мястото на свещта, в който щуцер се вкарва въздух от компресор. Така сгъстения въздух държи клапаните да не паднат в цилиндъра. И така сменят гумички на клапани без демонтаж на главата. Навремето по подобен метод баща ми сменяше на Ладата гумичките, само че имаше специален инструмент, чрез който през отвора на свещта бъркаше и подпираше клапана. Но с компресора е по-сигурна работата, защото няма как да изтървеш клапана и да падне в цилиндъра.   Та, Анди, смени ли гумичките на Галанта?
    • Колеги някой зне е ли читав диагностик за Mitsubishi ASX  2.0 бензин 2020? Но, диагностик, който въз основа на live data да определи точно къде е проблема ,а не да прави предположения-може да това, може да онова ,може да е трето. Омръзнало ми е от такива диагностици. На колата дава грешка при четене Р1528(.Intake Manifold Runner Control Bank 2 Stuck Open) Също и Р0171 бедна смес от време на време. Според това ,което четох и двете грешки са свързани с вакуума. Проверен е и в нормите е и няма пропуск. Колата работи също на газ. Днес ходих пак на моят газаджия ,който много уважавам за уменията. Според диагностика първата ламда сонда работи мързеливо-ту дава 0.16-0.20V  ту 0.8V по неясни причини на бензин. Но, преди да търся смяна трябва да съм сигурен, че тя прави този проблем. И защо да е свързана с код Р1538? Някой знае ли kъде е този датчик в двигателя  :Mitsubishi ASX 2.0 , 150kc ,2020.бензин?
    • Напомням - ако някой има нужда - и гумите са перфектни, и джантите са перфектни. Мога и отделно да ги продам, ако някой иска само гуми или ако някой иска само джанти.
  • Теми

×
×
  • Създаване...