Тодор Александров Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 Здравейте колеги каращи Мицу'та Колтчето ми от известно време прави странни неща и много се надявам някой да има идея къде е проблемът.Значи, пали без проблем , тръгвам , и в момента в който двигателят започне да загрява (стрелката стига до към половината на скалата) нещо става - започва да губи мощност , оборотите не са равномерни , ако спра понякога при тръгване гасне и дори като тръгне придърпва и се усеща липса на мощност . Така 1-2 минути максимум и след това си е наред. Забелязал съм че на високите предвки по-бързо се опрвя. Така ... по-интересното е че го прави от време на време - за 2 седмици може да не го направи нито веднъж и следващите 3 дни примерно всеки ден , освен това като съм карал , оставил съм я 3-4 часа че дори и повече и пак се кача никога не го прави отново. Като беше студено също не е имало проблем , сякаш най-зле е при влажно време , не знам какво влияние има влажният въздух , примерно ... Също веднъж спрях за 5 минути точно когато прекъсваше и после едва запали.Карах я на Елкон , вдигат ръце , можело от много неща да бъде : "С таз твойта екзотична кола ... " - това ми казаха. Дразнещо е а и не знам дали от това няма да стане по-голям проблем. Ще съм Ви много признателен за Вашите мнения. Благодаря предварително! Рама:JMBMNCA1ARU518349 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2009 Сподели Публикувано 25 януари 2009 А от къде си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 25 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2009 Варна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 Най-вероятно бобина или комутатор.На предния ми лансер'91/4G13/ ставаше така,но не толкова изразено.В сервиза не можаха да го хванат-естествено имаше искра на свещите.След като си купих делко 2-ра употрба/делкото и комутатора са вградени/ и го смениха,всичко се оправи.Явно е слаба част на митсу- чета във форума доста хора са я сменяли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 26 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2009 Благодаря ти за изказаното мнение Dragon3 , може би си прав , забравих да спомена че сменях делко преди 6-7 месеца ... Най-разумно май е да потърся друго и да го сменя пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 26 януари 2009 Сподели Публикувано 26 януари 2009 Внимавай като вземаш бобините са със различно съпротивление на първичната намотка/не си спомням точно/или вторичната за различните марки двигатели.Вземай точно за този двигател,който имаш!-естествено,ако е втора употреба.Ако е нова от каталог на някой производител-гаранция:франция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetla Публикувано 11 юли 2009 Сподели Публикувано 11 юли 2009 Здравейте колеги каращи Мицу'та Колтчето ми от известно време прави странни неща и много се надявам някой да има идея къде е проблемът.Значи, пали без проблем , тръгвам , и в момента в който двигателят започне да загрява (стрелката стига до към половината на скалата) нещо става - започва да губи мощност , оборотите не са равномерни , ако спра понякога при тръгване гасне и дори като тръгне придърпва и се усеща липса на мощност . Така 1-2 минути максимум и след това си е наред. Забелязал съм че на високите предвки по-бързо се опрвя. Така ... по-интересното е че го прави от време на време - за 2 седмици може да не го направи нито веднъж и следващите 3 дни примерно всеки ден , освен това като съм карал , оставил съм я 3-4 часа че дори и повече и пак се кача никога не го прави отново. Като беше студено също не е имало проблем , сякаш най-зле е при влажно време , не знам какво влияние има влажният въздух , примерно ... Също веднъж спрях за 5 минути точно когато прекъсваше и после едва запали.Карах я на Елкон , вдигат ръце , можело от много неща да бъде : "С таз твойта екзотична кола ... " - това ми казаха. Дразнещо е а и не знам дали от това няма да стане по-голям проблем. Ще съм Ви много признателен за Вашите мнения. Благодаря предварително! Рама:JMBMNCA1ARU518349Здравейте,нова съм тук,ама си имам същия проблем.Като запаля работи нормално,но обротите са ниски и играят.Позагрее ли-гасне на кръстовища или където и скимне,после пали трудно.В сервиз Мицу..Варна ми одраха кожата-измиха резервоара и казаха да си купя нов от тях за 1200 лв.Не си купих,Платих 360 лв-поне я измиха отвън и отвътре.Загасна ми на 3тия км.Прибрах я в гаража и сега горко плача...Не смея да отида на майстор,а мъжете в къщи нищо не разбират.От Варна съм.Моля дайте ми съвет как да реша проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 юли 2009 Сподели Публикувано 11 юли 2009 Ами аз мога да предложа нещо.......В профила ми има телефона, звънкаш ми след около 2 часа (тогава ще съм във Варна). И ще погледна колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azriel Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Кво развитие има историята? От делкото ли е всичко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 28 юли 2009 Сподели Публикувано 28 юли 2009 (редакция) Колега, наистина ли си от Варна? Знаеш ли че имам същия колт като твоя и цвета му е същия... Учудвам се, защото откакто съм я взел моята, не съм срещал такава...със същия цвят във Варна. Драсни един ред, ако искаш може да я погледнем тази кола.. Аз на моята напръсках всички ел. куплунги с контактен спрей. Щом проблема ти е постоянен, може да е лоша връзка някъде... Редактирано 28 юли 2009 от Emil Dimitrov Пишете на кирилица!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.