Премини към съдържание

Colt 1.3 95` проблем


Препоръчано мнение

Здравейте колеги каращи Мицу'та :) Колтчето ми от известно време прави странни неща и много се надявам някой да има идея къде е проблемът.Значи, пали без проблем , тръгвам , и в момента в който двигателят започне да загрява (стрелката стига до към половината на скалата) нещо става - започва да губи мощност , оборотите не са равномерни , ако спра понякога при тръгване гасне и дори като тръгне придърпва и се усеща липса на мощност . Така 1-2 минути максимум и след това си е наред. Забелязал съм че на високите предвки по-бързо се опрвя. Така ... по-интересното е че го прави от време на време - за 2 седмици може да не го направи нито веднъж и следващите 3 дни примерно всеки ден , освен това като съм карал , оставил съм я 3-4 часа че дори и повече и пак се кача никога не го прави отново. Като беше студено също не е имало проблем , сякаш най-зле е при влажно време , не знам какво влияние има влажният въздух , примерно ... Също веднъж спрях за 5 минути точно когато прекъсваше и после едва запали.

Карах я на Елкон , вдигат ръце , можело от много неща да бъде : "С таз твойта екзотична кола ... " - това ми казаха.

 

Дразнещо е а и не знам дали от това няма да стане по-голям проблем.

 

Ще съм Ви много признателен за Вашите мнения.

 

Благодаря предварително!

 

Рама:JMBMNCA1ARU518349

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно бобина или комутатор.На предния ми лансер'91/4G13/ ставаше така,но не толкова изразено.

В сервиза не можаха да го хванат-естествено имаше искра на свещите.След като си купих делко

2-ра употрба/делкото и комутатора са вградени/ и го смениха,всичко се оправи.

Явно е слаба част на митсу- чета във форума доста хора са я сменяли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за изказаното мнение Dragon3 , може би си прав , забравих да спомена че сменях делко преди 6-7 месеца ... Най-разумно май е да потърся друго и да го сменя пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай като вземаш бобините са със различно съпротивление на първичната намотка/не си спомням точно/или вторичната за различните марки двигатели.

Вземай точно за този двигател,който имаш!-естествено,ако е втора употреба.Ако е нова от каталог на някой производител-гаранция:франция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
Здравейте колеги каращи Мицу'та :) Колтчето ми от известно време прави странни неща и много се надявам някой да има идея къде е проблемът.Значи, пали без проблем , тръгвам , и в момента в който двигателят започне да загрява (стрелката стига до към половината на скалата) нещо става - започва да губи мощност , оборотите не са равномерни , ако спра понякога при тръгване гасне и дори като тръгне придърпва и се усеща липса на мощност . Така 1-2 минути максимум и след това си е наред. Забелязал съм че на високите предвки по-бързо се опрвя. Така ... по-интересното е че го прави от време на време - за 2 седмици може да не го направи нито веднъж и следващите 3 дни примерно всеки ден , освен това като съм карал , оставил съм я 3-4 часа че дори и повече и пак се кача никога не го прави отново. Като беше студено също не е имало проблем , сякаш най-зле е при влажно време , не знам какво влияние има влажният въздух , примерно ... Също веднъж спрях за 5 минути точно когато прекъсваше и после едва запали.

Карах я на Елкон , вдигат ръце , можело от много неща да бъде : "С таз твойта екзотична кола ... " - това ми казаха.

 

Дразнещо е а и не знам дали от това няма да стане по-голям проблем.

 

Ще съм Ви много признателен за Вашите мнения.

 

Благодаря предварително!

 

Рама:JMBMNCA1ARU518349

Здравейте,нова съм тук,ама си имам същия проблем.Като запаля работи нормално,но обротите са ниски и играят.Позагрее ли-гасне на кръстовища или където и скимне,после пали трудно.В сервиз Мицу..Варна ми одраха кожата-измиха резервоара и казаха да си купя нов от тях за 1200 лв.Не си купих,Платих 360 лв-поне я измиха отвън и отвътре.Загасна ми на 3тия км.Прибрах я в гаража и сега горко плача...Не смея да отида на майстор,а мъжете в къщи нищо не разбират.От Варна съм.Моля дайте ми съвет как да реша проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мога да предложа нещо.......В профила ми има телефона, звънкаш ми след около 2 часа (тогава ще съм във Варна). И ще погледна колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега, наистина ли си от Варна? Знаеш ли че имам същия колт като твоя и цвета му е същия... Учудвам се, защото откакто съм я взел моята, не съм срещал такава...със същия цвят във Варна. Драсни един ред, ако искаш може да я погледнем тази кола.. Аз на моята напръсках всички ел. куплунги с контактен спрей. Щом проблема ти е постоянен, може да е лоша връзка някъде...

Редактирано от Emil Dimitrov
Пишете на кирилица!!!!!!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...