StanislavStanev Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Да се намеся и аз. Скъсах ремък на балансиращия вал, който впоследствие е "захапан" от ангренажа и прехвърли няколко зъба и което е най-важното наби 8 смукателни клапана. Така, че когато започнах да чета темата в началото искрено се учудих, че няма набити клапани. Наистина провери си ги. Двигателя ми е същия - 4Г63. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 7 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2009 Да се намеся и аз. Скъсах ремък на балансиращия вал,който впоследствие е "захапан" от ангренажа и прехвърли няколко зъба и което е най- важното наби 8 смукателни клапана. Така, че когато започнах да чета темата вначалото искренно се учудих, че няма набити клапани. Наистита провери си ги. Двигателя ми е същия 4Г63.Къде ги гледате тези цифри бе хора? :icon_blush: Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко, но усещам как постепенно косата ми се изправя. А пък аз съм с гола глава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 На табелката с информацията за колата - там пише и кутията каква е, на самия двигател - началото на серийния номер, както и на талона.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Къде ги гледате тези цифри бе хора? :icon_blush: Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко, но усещам как постепенно косата ми се изправя. А пък аз съм с гола глава.Колега, твоя мотор е 4G63 SOHC 16 клапана, 136 коня и купето е Галант ЕА2А........... Още когато говорихме първия път по телефона и каза че "е изгаснала и не може да запали ", аз ти казах че най-вероятно е ремък........... наред с това ти казах, че е дебела работата станала и няма да се разминеш само с ремъци............ Когато я отворих, моите думи се превърнаха във факт, тогава ти казах че поне 8 клапана ще смениш, тъй като тези мотори удрят клапаните в буталата........... още повече, че след "изгасването" на мотора, ти си се опитвал поне 3-4 пъти да запалиш, т.е. въртял си на стартер............За това сега както сте зацепили новите ремъци и всичко е на белези, то можете да измерите компресията без значение дали има или няма датчик на коляновия вал................ но съм убеден, че компресията няма да е хич добра. За сведение тя трябва да бъде в границите от 12 атм. до 10 - 10.5 атм. зависи какво е било състоянието му преди да скъсаш ремъка............. но ако единия цилиндър е 12, а втория е 8, третия 6, четвъртия е 11 атм. примерно, 100 % си ударил клапани в бутала и би трябвало майсторите ти (дано не са същите ) да знаят как да проверят откъде идва тази разлика м/у компресията на цилиндрите.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко,Надявай се колега..... Тя надеждата крепи човека, ама искам да ти кажа, че всичко, което ти е казал Пламен, си е баш така...... Даже и на някой цилиндър може и хич да не отчете уреда....... Този мотор криви клапани даже и само на стартер да го завъртиш, ако ремъка не е зацепен правилно..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 8 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2009 Колега, твоя мотор е 4G63 SOHC 16 клапана 136 коня и купето е Галант ЕА2А...........още когато говорихме първия път по телефона и каза че "е изгаснала и не може да запали " аз ти казах че най вероятно е ремък ...........наред с това т иказах че е дебела работата станала и няма да се разминеш само с ремъци............когато я отворих моите думи се превърнаха във факт, тогава ти казах че поне 8 клапана ще смениш,тъй като тези мотори удрят клапаните от буталата...........още повече че след " изгасването " на мотора ,ти си се опитвал поне 3-4 пъти да запалиш ,т.е. въртял си на стартер ............За това сега както сте зацепили новите ремъци и всичко е на белези ,то можете да измерите компресията без значение дали има или няма дадчик на коляновия вал................но сум убеден че компресията няма да е хич добра ,за сведение тя трябва да бъде в гграниците от 12 атм. до 10-10.5 атм. зависи какво е било състоянието му преди да скъсаш ремъка.............но ако единия цилиндър е 12 ,а другя е 8, третия 6, четв. е 11 примерно , сто процента си удаил клапани в бутала и би трябвало майсторите ти (дано не са същите ) да знаят как да проверят откъде идва тази разлика м/у компресията на цилиндрите .............. Как се прецаках не е истина, а като се сетя колко близо до теб бях закъсал. :icon_crying: Пламене, теоретично възможно ли е с клапаните всичко да е наред?Ако не, какво ще ме посъветваш, в Ратола ли да я правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Как се прецаках не е истина,а като се сетя колко близо до теб бях закъсал. :icon_crying: Пламене теоретично възможно ли е с клапаните всичко да е наред?Ако не какво ще ме посъветваш в Ратола ли да я правя?Ами не знам за Ратола. Тук Ратола не са популярни с добрия си сервиз, но за Пловдив нямам наблюдения. Ако все пак искаш моето мнение, най-добре е тъй като си от Пловдив, то обърни се към Милен (Milen_Z) или към Марио64... според мен те са твоите хора...........Това дали клапаните удрят или не от буталата, аз споделих по горе че 99% имаш криви клапани..........Ако е така, то приеми още един съвет: проверете и повдигачите дали са читави, защото те са слабо звено, което се намира между кобилиците и клапаните и при един удар напълно възможно е да са увредени и те, смени ги всичките, защото работата ще стане двойна после............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Здравейте, отдавна не бях влизал.Исках само да се похваля, че при мен се случи някакво чудо - скъсаният ангренажен ремък се оказа единствената щета, и ролките смених де.Компресията ми беше наред, не съм сменял клапани и т.н.Как е възможно не знам, но изобщо не се оплаквам. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Здравейте, отдавна не бях влизал.Исках само да се похваля, че при мен се случи някакво чудо - скъсаният ангренажен ремък се оказа единствената щета, и ролките смених де.Компресията ми беше наред, не съм сменял клапани и т.н.Как е възможно не знам, но изобщо не се оплаквам. :icon_thumbup:Много е странно, но явно е късмет........... а тракат ли повдигачите, защото те са най-слабото звено и те поемат удара най-вече............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 Много е странно, но явно е късмет........... а тракат ли повдигачите, защото те са най-слабото звено и те поемат удара най-вече............ Ами да ти кажа, няма абсолютно никаква разлика в шума на двигателя, сиреч не се чува.Но те ако тракаха не трябва ли да има разлика в компресията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 Ами да ти кажа, няма абсолютно никаква разлика в шума на двигателя, сиреч не се чува.Но те ако тракаха не трябва ли да има разлика в компресията?Не,-тракането на повдигачите и степента на компресия са съвсем различни неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 ..... степента на компресия ..... На мен нещо не ми стана ясно какво си имал предвид. Степен на сгъстяване или компресия......понеже така си го написал, и не ми стана ясно. Пък и тропането на повдигачите влияе на едното и не влияе на другото..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.