Премини към съдържание

Скъсах ангренажен ремък


Препоръчано мнение

Да се намеся и аз. Скъсах ремък на балансиращия вал, който впоследствие е "захапан" от ангренажа и прехвърли няколко зъба и което е най-важното наби 8 смукателни клапана. Така, че когато започнах да чета темата в началото искрено се учудих, че няма набити клапани. Наистина провери си ги. Двигателя ми е същия - 4Г63.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се намеся и аз. Скъсах ремък на балансиращия вал,който впоследствие е "захапан" от ангренажа и прехвърли няколко зъба и което е най- важното наби 8 смукателни клапана. Така, че когато започнах да чета темата вначалото искренно се учудих, че няма набити клапани. Наистита провери си ги. Двигателя ми е същия 4Г63.

Къде ги гледате тези цифри бе хора? :icon_blush:

Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко, но усещам как постепенно косата ми се изправя. А пък аз съм с гола глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На табелката с информацията за колата - там пише и кутията каква е, на самия двигател - началото на серийния номер, както и на талона....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги гледате тези цифри бе хора? :icon_blush:

Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко, но усещам как постепенно косата ми се изправя. А пък аз съм с гола глава.

Колега, твоя мотор е 4G63 SOHC 16 клапана, 136 коня и купето е Галант ЕА2А........... Още когато говорихме първия път по телефона и каза че "е изгаснала и не може да запали ", аз ти казах че най-вероятно е ремък........... наред с това ти казах, че е дебела работата станала и няма да се разминеш само с ремъци............ Когато я отворих, моите думи се превърнаха във факт, тогава ти казах че поне 8 клапана ще смениш, тъй като тези мотори удрят клапаните в буталата........... още повече, че след "изгасването" на мотора, ти си се опитвал поне 3-4 пъти да запалиш, т.е. въртял си на стартер............

За това сега както сте зацепили новите ремъци и всичко е на белези, то можете да измерите компресията без значение дали има или няма датчик на коляновия вал................ но съм убеден, че компресията няма да е хич добра. За сведение тя трябва да бъде в границите от 12 атм. до 10 - 10.5 атм. зависи какво е било състоянието му преди да скъсаш ремъка............. но ако единия цилиндър е 12, а втория е 8, третия 6, четвъртия е 11 атм. примерно, 100 % си ударил клапани в бутала и би трябвало майсторите ти (дано не са същите ) да знаят как да проверят откъде идва тази разлика м/у компресията на цилиндрите..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно си мислех, че може и да съм се разминал леко,
Надявай се колега..... Тя надеждата крепи човека, ама искам да ти кажа, че всичко, което ти е казал Пламен, си е баш така...... Даже и на някой цилиндър може и хич да не отчете уреда....... Този мотор криви клапани даже и само на стартер да го завъртиш, ако ремъка не е зацепен правилно.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твоя мотор е 4G63 SOHC 16 клапана 136 коня и купето е Галант ЕА2А...........още когато говорихме първия път по телефона и каза че "е изгаснала и не може да запали " аз ти казах че най вероятно е ремък ...........наред с това т иказах че е дебела работата станала и няма да се разминеш само с ремъци............когато я отворих моите думи се превърнаха във факт, тогава ти казах че поне 8 клапана ще смениш,тъй като тези мотори удрят клапаните от буталата...........още повече че след " изгасването " на мотора ,ти си се опитвал поне 3-4 пъти да запалиш ,т.е. въртял си на стартер ............

За това сега както сте зацепили новите ремъци и всичко е на белези ,то можете да измерите компресията без значение дали има или няма дадчик на коляновия вал................но сум убеден че компресията няма да е хич добра ,за сведение тя трябва да бъде в гграниците от 12 атм. до 10-10.5 атм. зависи какво е било състоянието му преди да скъсаш ремъка.............но ако единия цилиндър е 12 ,а другя е 8, третия 6, четв. е 11 примерно , сто процента си удаил клапани в бутала и би трябвало майсторите ти (дано не са същите ) да знаят как да проверят откъде идва тази разлика м/у компресията на цилиндрите ..............

 

Как се прецаках не е истина, а като се сетя колко близо до теб бях закъсал. :icon_crying:

Пламене, теоретично възможно ли е с клапаните всичко да е наред?

Ако не, какво ще ме посъветваш, в Ратола ли да я правя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се прецаках не е истина,а като се сетя колко близо до теб бях закъсал. :icon_crying:

Пламене теоретично възможно ли е с клапаните всичко да е наред?

Ако не какво ще ме посъветваш в Ратола ли да я правя?

Ами не знам за Ратола. Тук Ратола не са популярни с добрия си сервиз, но за Пловдив нямам наблюдения. Ако все пак искаш моето мнение, най-добре е тъй като си от Пловдив, то обърни се към Милен (Milen_Z) или към Марио64... според мен те са твоите хора...........

Това дали клапаните удрят или не от буталата, аз споделих по горе че 99% имаш криви клапани..........

Ако е така, то приеми още един съвет: проверете и повдигачите дали са читави, защото те са слабо звено, което се намира между кобилиците и клапаните и при един удар напълно възможно е да са увредени и те, смени ги всичките, защото работата ще стане двойна после...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте, отдавна не бях влизал.

Исках само да се похваля, че при мен се случи някакво чудо - скъсаният ангренажен ремък се оказа единствената щета, и ролките смених де.

Компресията ми беше наред, не съм сменял клапани и т.н.

Как е възможно не знам, но изобщо не се оплаквам. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, отдавна не бях влизал.

Исках само да се похваля, че при мен се случи някакво чудо - скъсаният ангренажен ремък се оказа единствената щета, и ролките смених де.

Компресията ми беше наред, не съм сменял клапани и т.н.

Как е възможно не знам, но изобщо не се оплаквам. :icon_thumbup:

Много е странно, но явно е късмет........... а тракат ли повдигачите, защото те са най-слабото звено и те поемат удара най-вече............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е странно, но явно е късмет........... а тракат ли повдигачите, защото те са най-слабото звено и те поемат удара най-вече............

 

Ами да ти кажа, няма абсолютно никаква разлика в шума на двигателя, сиреч не се чува.

Но те ако тракаха не трябва ли да има разлика в компресията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа, няма абсолютно никаква разлика в шума на двигателя, сиреч не се чува.

Но те ако тракаха не трябва ли да има разлика в компресията?

Не,-тракането на повдигачите и степента на компресия са съвсем различни неща.

:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... степента на компресия .....

 

 

На мен нещо не ми стана ясно какво си имал предвид. Степен на сгъстяване или компресия......понеже така си го написал, и не ми стана ясно. Пък и тропането на повдигачите влияе на едното и не влияе на другото.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...