Премини към съдържание

Запитване за жичкаджиите


Viper

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Обръщам се към вас с няколко въпроса относно електрическата част на Галант и специално халогените.

Тъй като наскоро намерих VR4 халогени и скоро предстои монтаж въпросът е следния - ще издържи ли инсталацията увеличената консумация от халогените и дали няма някоя инсталация да сдаде багажа, тъй като VR4 халогените са с по 2 крушки на халоген, а не 1. Някой знае ли дали има разлика в сечението на кабелите захранващи халогени на Галантите след 97-ма година - GDI, V6-24 и VR4. Видях, че крушките са H3 12V-55W - но вече буксите за захващане на кабелите са две, а не една :icon_hmm: Ще съм благодарен за всякакви предложения. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

на Галант VR4 халоген е само вътрешната крушка, а външната ако я загледаш по-внимателно е със крушка 21W, или поне така трябва да е, която свети когато подадеш мигач наляво или надясно при включени фарове, за да ти осветява пътя от съответната страна.

Така че нямаш проблем да ги вържеш към съществуващата инсталация.

Да не говорим че на Avance двойните халогени пак са на една заводска и една допълнителна инсталация с реле до акумулатора, и светят заедно с дългите светлини.

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

на Галант VR4 халоген е само вътрешната крушка, а външната ако я загледаш по-внимателно е със крушка 21W, или поне така трябва да е, която свети когато подадеш мигач наляво или надясно при включени фарове, за да ти осветява пътя от съответната страна.

Така че нямаш проблем да ги вържеш към съществуващата инсталация.

Да не говорим че на Avance двойните халогени пак са на една заводска и една допълнителна инсталация с реле до акумулатора, и светят заедно с дългите светлини.

 

Успех!

 

Хитро е измислено! А пасват ли VR4 халогените на обикновена броня? Аз си мислех, че само за авансова стават...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само на Avance-а пасват. Това с мигачите и релето трябва да го видим, че ми стана интересно :icon_hmm: как и от къде да изкараме кабел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само на Avance-а пасват. Това с мигачите и релето трябва да го видим, че ми стана интересно :icon_hmm: как и от къде да изкараме кабел.

Най-добре е да си сложиш отделна верига, като логиката на управление (дали директно ще се пускат или ще е през фаровете) зависи от теб................ Силовата верига да я пуснеш от акумулатора през предпазител, само че трябва да си го изчислиш........... а релето, което ще управлява силовата верига, да мине през бутона/релето за фаровете, т.е. халогените да се вкл. само когато си на фарове или габарити и фарове.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли да се вържат на старите халогени? Самият кабел и куплунга да се преправи за новите и дали ще има проблеми? По този начин ще се пускат през бутона за халогените, когато трябва, но се страхувам дали няма да претоварват веригата? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли да се вържат на старите халогени? Самият кабел и куплунга да се преправи за новите и дали ще има проблеми? По този начин ще се пускат през бутона за халогените, когато трябва, но се страхувам дали няма да претоварват веригата? :icon_hmm:

Това ще да е решението, имаш букси вече... :icon_clap: но по тоя начин ще светят само вътрешните секции, а външните няма да светят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...