V.V.Valio Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Имам Mitsubishi Pajero 91г. 2,5 TurboD и от известно време неще да превключи на последна предавка.моля кажете какво да правя!!! :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Колега, ами то е ясно какво да правиш - ремонт ) предполагам, че и е дошло времето. Ремонта на автоматик не е нищо страшно. Има и сервизи, има и части.Мога да ти дам тел-а на 1 механик от "джемини", който ги прави и на частно в извънработно време на по-изгодна цена. Не съм запознат с у-вото и проблемите на конкретно тази с.к., но съм имал същия проблем на съвсем друга кола, беше износено едно цилиндрично алуминиево бутало, което действа като съеденител. Според мен като се отваря такава кутия е хубвао да и се направи направо пълно реновиране с ремонт-кит (full repair/reconditioning kit) - става буквално нова. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Принципно можеш и така да караш, защото никой не може да ти каже какво точно се е случило без да се отвори автоматика. По всяка вероятност се е износила "дискетата" за тази скорост. Най-добре е ремонта да се прави от човек или сервиз специализирани в това. Иначе ремонтният комплект е около 500лв, 200 лв масла и филтри и труд. Просто автоматика е хубаво, но скъпо нещо, което трябва да се подържа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 1.От Джемини съм чувал много лоши неща...........не съм ги виждал как работят нито пък имам опит с тях ,ноо...........слухове само..........2.цената на частите ако сменяш всичко излиза доста по скъпо от 500 лв........това може да е цената на дисковете само но и това е съмнително ниска цена...........цената на частите и ремонта на целия автоматик може да скочи до 2-3 000 лв...............3. Така както обяснявате проблема може да има две вероятности: едната е в дисковете на 4 предавка , другата е в соленоидите за съответната предавка........Цената за сваляне, ремонт и качване на кутията е не по малко от 400лв а маслото ти е по 16 лв./л. а кутията ти събира 7 литра + филтъра е към 40-50 лв. ( маслото ти е по евтино ,защото кутията ти е по стара и се ползва Декстрон 2 ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.