sodar Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Да има представа някой как се разглобява лостчето на чистачките?Имам предвид самото лостче, някъде около регулатора на времето на предните чистачки или около пускателя на задната чистачки.Искам да стигна до контактите, които очевидно се намират там някъде вътре, но ме е страх да дърпам прекалено силно и не знам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 И аз се интересувам как се разглобява. Бутона за пръскалката на задното стъкло май е сдал багажа.Също така не мога да разбера как се включват дългите светлини - от лявото лостче нали (ама неще - само премигват); предполагам, че като се дръпне назад при включени фарове превключва къси/дълги. Въпроса е ако е така къде се намира релето и лесно ли се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 И аз се интересувам как се разглобява. Бутона за пръскалката на задното стъкло май е сдал багажа.Също така не мога да разбера как се включват дългите светлини - от лявото лостче нали (ама неще - само премигват); предполагам, че като се дръпне назад при включени фарове превключва къси/дълги. Въпроса е ако е така къде се намира релето и лесно ли се оправя. При включени къси светлини - лоста за мигачите/левия/ назад - леко назад - дългите светят, докато го държиш /светлинен клаксон/ - по-силно назад - прещтраква и остава на дълги светлиниРелето ти е наред, щом присветватПо скоро имаш проблем с ключа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Аз преди малко му се ядосах и го напънах по-яко и открих топлата вода. Трябвало е да го направят напред като, при нормална кола... :D Сега остана това на задната чистачка - то с отделна помпа ли е? Имам предвид да има предпазител или нещо друго или 99.95% е в бутона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Аз преди малко му се ядосах и го напънах по-яко и открих топлата вода. Трябвало е да го направят напред като, при нормална кола... :D Сега остана това на задната чистачка - то с оделна помпа ли е? Имам предвид да има предпазител или нещо друго или 99.95% е в бутона? Отделно моторче с помпа - може и то да е. Предпазителя е един и за двете помпи. Но може и запушена дюза, и прекъснат маркуч Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Като го натисна нищо не става. Авно ще трябва да се поровичка под капака да се намери тая помпа и да се провери дали работи и дали отива ток до нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Като го натисна нищо не става. Авно ще трябва да се поровичка под капака да се намери тая помпа и да се провери дали работи и дали отива ток до нея. Само ако знаеш къде е наврянаааа. На самия съд за течността на чистачките е. Пробвай някой да натисне бутона при включен контакт, а ти слушай при мотора. Чува се, ако работи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 29 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Провери моторчетата, скапани да и вероятно са изгорели.Намират се на казанчето както каза колегата.За да стигнеш до него, най лесно е да свалиш предна дясна гума и да свлиш подкалника и воала.Някой гениален инжинер е решил да сложи моторчетата на това място изложени на суровите метеорологични влияния, на калта водата и прахта.Моите и двете бяха корозирали, това за предното стъкло се държеше още, но за задното се беше скапало.За ремонт не стават, за нови такива, уви трудна работа, но аз намерих алтернатива, която е малко смешна.След дълго търсене установих, помпичките от мицубишито удивително приличат на тези от Daewo Tico.Съответно си купих две нови такива и така си карм вече 2 години без проблем.Правят малко по-малък дебит, но е достатъчен.Проблемът е само в захващането към казанчето, но там малко трябва да се импровизира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Провери моторчетата, скапани да и вероятно са изгорели.... А може и от морга да намери казанче с помпа /помпи/ от каквато и да е кола - стават, стига да им намери място. Даже на едно Пежо монтирах казанче в багажника, само дръпнах нов кабел. Абе варианти много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Сигурно ще подлежи на някакъв по-сериозен ремонт от моя страна, но както ми го обяснихте май няма да е много скоро. Исках да го замеря, но ако е така завряно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Моето лостче за чистачките някой го е къртил и явно не е знаел как става. Сега, от време на време като боравя с него, си изкача под натиска на пружинката на бутона за задното стъкло, така че внимавай да не увиснеш като мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Има секундно лепило за тези цели. Всяко над 30ст./бройката ще ти свърши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Как със секундно бре човек, то това се върти да си пускам задната чистачка, ако го лепна как ще пускам бърсалото отзад? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Там където се захваща и където е трябвало да се държи. Не ти казвам да го заливаш с кофата отгоре. П.С. Ако може преди това да го снимаш разглобено, че ми е интересно какво има вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 Ще го снимам, но чак в четвъртък, че апаратчето ми е командирковка до тогава. Просто казано - му се чудех как се захваща и защо изкача, ама така и не разбрах, може наистина да има нещо, което да се залепи ама, ако го капна в основата да не изкача, ще спре да функционира въртенето. Така живи и здрави в четвъртък само ме подсети, че телефон ми е много калпав няма да стане с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 ноември 2008 Сподели Публикувано 29 ноември 2008 То не е ли нещо като капачка и само да се нанизва отгоре. Идеята е да се залепи по средата, където прави контакт с превключвателя, който завърта или там където му е бил щифта на който се е дъжало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 Колегата е много прав.Държи се на нещо като щифтове и като го капнеш от двете страни няма да имаш проблем.Освен това ще продължи да работи.Моето излизаше по същия начин и така реших проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 Сега пак да питам за това копче, което мие задния прозорец:Като се натисне само пръскалката ли се задейства или помпата + задната чистачка? (при мен нищо не става); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 Сега пак да питам за това копче, което мие задния прозорец:Като се натисне само пръскалката ли се задейства или помпата + задната чистачка? (при мен нищо не става); Пръска вода, докато го държиш натиснато, чистачката тръгва и прави още 4 - 5 маха, след като го пуснеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 С две думи чистачката трябва да работи и проблема най-вероятно е в бутона (или в релето което управлява помпата и чистачката, но тя си работи); @Pepper преди да го залепиш, поразгледай го хубаво и ако можеш дай някакви предложения как да разглобя моето без да го чупя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 С две думи чистачката трябва да работи и проблема най-вероятно е в бутона (или в релето което управлява помпата и чистачката, но тя си работи); @Pepper преди да го залепиш, поразгледай го хубаво и ако можеш дай някакви предложения как да разглобя моето без да го чупя. Ако задната чистачка не тръгва от бутона, независимо, че не пръска вода, проблема може да е и в бутона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 1 декември 2008 Сподели Публикувано 1 декември 2008 Ама на тебе нито чистачката, нито вода ти пръска, така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Ето и обещаните снимки. Ако не се вижда, добре ще направя пак. Относно закачането, не съм сигурен, тъй като моето явно е счупено. Предполагам, че е имало две краченца, които като нахлузиш капачката, щтракват. Намират се отгоре и отдолу на лостчето, на снимката ясно се вижда лоста, че е равен на тези места, там минават тези крачета. Опитах се да снимам и капачката отвътре, но почти нищо не се вижда. Утре по светло пак ще пробвам няколко снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 А при тебе има ли регулатор за честотата на импулсите за предните чистачки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 4 декември 2008 Сподели Публикувано 4 декември 2008 Има то се вижда на 1-вата и 2-рата снимка. То е набраздено, като на парното врътките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.