Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Здравейте, аз се включвам отново с тъпите въпроси :icon_blush: , как да разбера кога се сменя маслото на скоростната кутия. както и на хидравликата, или това се прави профилактично когато реши човек? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Дават смяната към 100 000 км. Сменя се, когато купиш колата, защото няма гаранция някога това дали се е случвало и после на 100 000. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ок мерси много, значи и това ни чака :icon_rock: А на хидравиката, там как стоят нещата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ми сигурно пак така, не знам на какъв период се сменя, но де що е течност - си ги смени. Да не говорим, че не се знае дали има достатъчно........ Пък и не струва милиони, 1,8 литра масло за скоростната са ти мах 50 лв. Виж, за хидравликата - не помня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 ясно, а различни ли са видовете масло или е стандартно? Междо другото, честито за колата, разбрах че големи ядове си имал със скъсан ремък, радвам се че пак си на пътя Исках да те питам и според теб ако някоя ролка не се движи добре, това усеща ли се по някакъв начин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 За ролката - не мога да ти отговоря, защото моята си беше добре. Според мен спре ли да се движи добре - се усеща, но това усещане не го пожелавам на никой! Много боли! Ролките в определен момент започват да свирят, стават шумни, можеш да ги разбереш. Моя случай, обаче, не беше такъв, защото и ролката, и водната помпа са си ок...... Просто калпав ремък! Относно маслото - има синтетика и полу-синтетика. Ще те излъжа за вискозитета, но те по магазините и сервизите знаят. Не ми се слиза до колата да погледна в книжката какво пише. По спомен - Мобил синтетично, ако не се лъжа струваше 27 лв/литър. Ама беше преди повече от година и не претендирам за точност, че то едно ли е?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 благодаря, значи ще питам в сервиза, те ще ме насочат.А за ролката питам само за да знам ........ защото се притеснявам данеби да си карам и да не усетя нищо, или то можеби ако е така няма да мога да се движа нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Гадното на тези повреди са, че се случват изневиделица! Ей тъй на! От небитието. Всичко си е супер нормално, караш си и край. Колата умира. Нищо не можеш да разбереш, нищо не можеш да направиш, бе нищо, край. Затова - редовна смяна и само читави части. Дори сега кумът ми ми каза, че старата ролка може да изкара още един ремък, ама аз не ща и да чуя.... Аз ги смених, че се скъса, пък иначе - да не говорим! Бе пази Боже! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 ДА много неприятно наистина, ноо човек никога не знае, май единствената застраховка в случая е оригинални части.... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 План технического обслуживания Mitsubishi 1) Каждые 7500 км или 6 месяцев:замена масла и масляного фильтра 2) Каждые 15000 км или 6 месяцев:проверка уровня масла в механической КПП проверка уровня и плотности охлаждающей жидкости проверка ремней насоса охлаждающей жидкости, генератора и кондиционера проверка и чистка воздушного фильтра проверка наличия подтеканий эксплуатационных жидкостей проверка и регулировка педали тормоза проверка вакуумного усилителя тормозов проверка и регулировка ручного тормоза проверка состояния тормозных колодок и дисков тормозов проверка состояния выхлопной системы проверка состояния колес, подвески и рулевого управления проверка состояния резиновых чехлов ШРУСов проверка состояния батареи и уровня электролита проверка затяжки гаек колес проверка схождения колес проверка регулировки света фар смазка петель дверей, крышек капота и багажника регулировка струи стеклоомывателя проверка ремней безопасности проверка состояния кузова 3) Каждые 30000 км или 12 месяцев:замена топливного фильтра замена воздушного фильтра 4) Каждые 24 месяца:замена жидкости в гидроприводе тормозовзамена воздушного фильтра кондиционера 5) Каждые 60000 км :замена масла/трансмиссионной жидкости в КПП (АКПП)замена охлаждающей жидкости 6) Каждые 90000 км: проверка и регулировка зазоров клапанов 7) Каждые 100000 км:замена ремней ГРМ, генератора, гидроусилителя руля, кондиционера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ако това "рамней ГРМ" иде да рече агренажен ремък..... то много хубаво, ама.....Ми туй то! Благодаря на Юнака! Значи на 60 000 км е смяната на маслото, т.е. - идва ред на моето...... и туй то Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Да благодаря, ще прочета внимателно, лошото е че при мен километража май е превъртян :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 С всички е така, не се шашкай, обслужи колицата и следвай този списък оттук нататък. Половината от нещата не се правят баш така, но е хубаво да се придържаш максимално близо до него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Ако това "рамней ГРМ" иде да рече агренажен ремък..... то много хубаво, ама.....Ми туй то! Благодаря на Юнака! Значи на 60 000 км е смяната на маслото, т.е. - идва ред на моето...... и туй то Абе и на мен туй 100 000 за ангренажен ремък /ГРМ - газо-разпределительны механизм/ много ми се види, ама сигурно имат впредвид този от завода. Сменяй си го на 60-70 000 да ти е мирна главата. И друго - при руснаците и украинците почти няма дизели - не са внасяни официално. А на бензиновия мотор ремъка е по-малко натоварен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Да, да, и аз такава сметка правех, на 60-70, ама го скъсах на 55..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Да, да, и аз такава сметка правех, на 60-70, ама го скъсах на 55.....Абе "вързвайте попа"-на 50000км.-да е мирно селото.....100000-дават, ама на оригиналният ремък......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Здравейте, аз се включвам отново с тъпите въпроси :icon_blush: , как да разбера кога се сменя маслото на скоростната кутия. както и на хидравликата, или това се прави профилактично когато реши човек? :rolleyes:Да ти кажем какво масло се сипва в даден агрегат и на колко км е смяната, редно да знаем за какъв автомобил иде реч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 дам..........така ще да направя Благодаря за изчерпателната информация..........засега чао от мен и ако има нещо пак ще питам А автомобила е Митсубиши Спейс Вагон '97 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 дам..........така ще да направя Благодаря за изчерпателната информация..........засега чао от мен и ако има нещо пак ще питам А автомобила е Митсубиши Спейс Вагон '97Дизел, бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Дизел, бензин? Бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 MitsubishiSpace Wagon 2.0 1992-1998Component Capacity Product Check/Change Engine 4G63 4,3 liter Havoline Extra 10W-40 Havoline Extra 15W-50 - / Change 15000 km / 12 months Transaxle, automatic 4/1 6,1 liter Texamatic 7045 E Check 15000 km / 12 months / Change 45000 km / 36 months Transaxle, manual 5/1 1,8 liter Multigear MTF SAE 75W-80W ,Multigear S SAE 75W-90 ,Check 15000 km / 12 months / Change 75000 km / 60 months Hydraulic brakes/clutch system Brake Fluid - / Change 30000 km / 24 months Power steering 0,9 liter- Texamatic 7045 E Cooling system 6 liter Havoline XLC Premixed 50/50 (-40C) - / Change 60000 km / 48 months Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 MitsubishiSpace Wagon 2.0 1992-1998Component Capacity Product Check/Change Engine 4G63 4,3 liter Havoline Extra 10W-40 Havoline Extra 15W-50 - / Change 15000 km / 12 months Transaxle, automatic 4/1 6,1 liter Texamatic 7045 E Check 15000 km / 12 months / Change 45000 km / 36 months Transaxle, manual 5/1 1,8 liter Multigear MTF SAE 75W-80W ,Multigear S SAE 75W-90 ,Check 15000 km / 12 months / Change 75000 km / 60 months Hydraulic brakes/clutch system Brake Fluid - / Change 30000 km / 24 months Power steering 0,9 liter- Texamatic 7045 E Cooling system 6 liter Havoline XLC Premixed 50/50 (-40C) - / Change 60000 km / 48 months Много благодаря, а Havoline, предполагам е марка, не може ли с друга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Може, как да не може, но да отговарят цифричките и буквичките след това....Всеки си има предпочитания за марка, аз съм много доволен от масло за двигателя Мотул, полусинтетика 10W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malcho Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Може, как да не може, но да отговарят цифричките и буквичките след това....Всеки си има предпочитания за марка, аз съм много доволен от масло за двигателя Мотул, полусинтетика 10W40.Скоро смених маслото полусинтетика 10W40, сложиха ми на COMAC, май се казваше фирмата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2008 Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Може, как да не може, но да отговарят цифричките и буквичките след това....Всеки си има предпочитания за марка, аз съм много доволен от масло за двигателя Мотул, полусинтетика 10W40.Абе щом Вальо е написал Хаволин, да си слага такова, че след малко и Приста ще му препоръча....... :lol: .......А ти стига си писал , ами се обади за кнок-сензора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.