Премини към съдържание

Подготовка на Мицубиши Колт за състезания


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

До сега съм участвал в Българския автомобилен шампионат на писта и рали-крос с Лада 2105 X2, .Но днес я размених за Мицубиши Колт 1.6,16V,83 KW. Разбрах че не е върхов модел но е добра база.Абсолютно серийна кола е.Съдбата и е ясна ,но нямам никакви позная по тези машини.Единствената информация ми е от 2 дена ровене във форума.Имам много въпроси .Отворен съм към всякакви съвети и предложения.Почвам

 

Какво окачване ще препоръчате- карам предимно рали-крос и трябва да не е много ниска.Позволява ли маховика и коляновия вал да се олекотяват?Колко тежи маховика серийно?Главата може ли да се портва и сгъстява ,има ли недоход блока и буталото като при Ладите?Предлагат ли се разпределителни валове с други фази?Компютъра програмируем ли е ? Ходовата част издръжлива ли е и има ми части?

 

Благодаря много

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!!! Специално заради теб, ще идвам на рали :) Желая ти успех, и да ни държиш непрекъснато във връзка какво става :) На въпросите ти, ще отговорят по-компетентните! За техническата част може да ти помогнат DJ Tymbi и Mario64, за части Miroslav...УСПЕХ!

 

P.S. Това трябва да е модела преди моя, с легналия стоп 113 коня който е :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, ще се радвам ако излезе нещо. До сега съм карал все Лади със задно по състезания и сега ми е малко странно. Модела е Колт 1.6, 16 V 113 коня, стопа е продълговат на страни. Кода на шасито е CA 4, на двигателя 4G92, поне така ми казаха ,а документите са в колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, стана ми ясно :) Той и следващия модел е с 4Г92, но е с промени (да речем с две бубини и т.н.) и е 90 коня ;)

Да му сложиш спортен филтър и да му изпаткаш една генерация да се отпуши дзвера ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!

 

Ще е интересно Colt да се види в крос състезания у нас.

Малко са му дълги скоростите и за да имаш постоянно мощност трябва да го държиш на 5000-6000 оборота, а не мисля, че това е много удачно при при рали спорта.

Но все пак се консултирай с хората, които ти е изброил Емо :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с олекотяване на маховик,колянов вал,портване и подобни-отслабваш двигателя който ще яде газ по състезанията.

Най доброто решение е 1.6 16V MIVEC-взимай един такъв двигател.

Успех :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имам възможност за друг двигател.Маховика оказва голям ефект като се резне ,едно окачване и генерация самоделка .Това ще е за сега

За тези които не знаят що е рали крос ето :

 

http://videos.streetfire.net/video/Rallycr...2007_161524.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да имам възможност за друг двигател.Маховика оказва голям ефект като се резне ,едно окачване и генерация самоделка .Това ще е за сега

За тези които не знаят що е рали крос ето :

 

http://videos.streetfire.net/video/Rallycr...2007_161524.htm

То за тази цел, няма и да имаш нужда от друг двигател, по скоро от скоростна кутия(с по къси скорости), но дали ще издържа натоварването не знам.....На теб по скоро ти трябва усилване на окачването, и по твърди амортисьори (по още един например)......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта е с предно, 5-цата е със задно, ще трябва да се учиш да караш наново. :icon_bye: Иначе по колата много неща могат да се направят, но всичко зависи от бюджета...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колта е с предно, 5-цата е със задно, ще трябва да се учиш да караш наново. :icon_bye: Иначе по колата много неща могат да се направят, но всичко зависи от бюджета...

 

Имам служебно Пунто ,иде зима,ще има щети.Каквото науча това ще остане.Бюджета не е от големите да не кажа сиромашки ,разчитам много на приятелите си .Ладата съм я гладувал около 1 год. и с много чужда помощ ,като работа и подготовка стана добре.Дано и с Мицубишито се получи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам до колко ти е бюджета предвиден, но вероятно за окачването да го замениш със спортни амортисьори и coilover-и - специално знам, че повечето джипове по състезания са с такива - щом ще е крос. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които искаха да помогнат.Стана ми ясно,че няма да мога да се справя .Нека модераторите да изтрият ,заключат или преместят темата.

 

Темата се затваря по желание на автора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...