Щерю Тодоров Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Здравейте колеги, До сега съм участвал в Българския автомобилен шампионат на писта и рали-крос с Лада 2105 X2, .Но днес я размених за Мицубиши Колт 1.6,16V,83 KW. Разбрах че не е върхов модел но е добра база.Абсолютно серийна кола е.Съдбата и е ясна ,но нямам никакви позная по тези машини.Единствената информация ми е от 2 дена ровене във форума.Имам много въпроси .Отворен съм към всякакви съвети и предложения.Почвам Какво окачване ще препоръчате- карам предимно рали-крос и трябва да не е много ниска.Позволява ли маховика и коляновия вал да се олекотяват?Колко тежи маховика серийно?Главата може ли да се портва и сгъстява ,има ли недоход блока и буталото като при Ладите?Предлагат ли се разпределителни валове с други фази?Компютъра програмируем ли е ? Ходовата част издръжлива ли е и има ми части? Благодаря много Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 (редакция) Поздравления!!! Специално заради теб, ще идвам на рали Желая ти успех, и да ни държиш непрекъснато във връзка какво става На въпросите ти, ще отговорят по-компетентните! За техническата част може да ти помогнат DJ Tymbi и Mario64, за части Miroslav...УСПЕХ! P.S. Това трябва да е модела преди моя, с легналия стоп 113 коня който е Редактирано 12 октомври 2008 от Emil Dimitrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Щерю Тодоров Публикувано 12 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Мерси много, ще се радвам ако излезе нещо. До сега съм карал все Лади със задно по състезания и сега ми е малко странно. Модела е Колт 1.6, 16 V 113 коня, стопа е продълговат на страни. Кода на шасито е CA 4, на двигателя 4G92, поне така ми казаха ,а документите са в колата. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Да, стана ми ясно Той и следващия модел е с 4Г92, но е с промени (да речем с две бубини и т.н.) и е 90 коня ;)Да му сложиш спортен филтър и да му изпаткаш една генерация да се отпуши дзвера ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Поздравления! Ще е интересно Colt да се види в крос състезания у нас.Малко са му дълги скоростите и за да имаш постоянно мощност трябва да го държиш на 5000-6000 оборота, а не мисля, че това е много удачно при при рали спорта.Но все пак се консултирай с хората, които ти е изброил Емо :icon_clap: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Не се занимавай с олекотяване на маховик,колянов вал,портване и подобни-отслабваш двигателя който ще яде газ по състезанията.Най доброто решение е 1.6 16V MIVEC-взимай един такъв двигател.Успех :good: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Щерю Тодоров Публикувано 13 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Няма да имам възможност за друг двигател.Маховика оказва голям ефект като се резне ,едно окачване и генерация самоделка .Това ще е за сегаЗа тези които не знаят що е рали крос ето : http://videos.streetfire.net/video/Rallycr...2007_161524.htm Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Няма да имам възможност за друг двигател.Маховика оказва голям ефект като се резне ,едно окачване и генерация самоделка .Това ще е за сегаЗа тези които не знаят що е рали крос ето : http://videos.streetfire.net/video/Rallycr...2007_161524.htmТо за тази цел, няма и да имаш нужда от друг двигател, по скоро от скоростна кутия(с по къси скорости), но дали ще издържа натоварването не знам.....На теб по скоро ти трябва усилване на окачването, и по твърди амортисьори (по още един например)...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Колта е с предно, 5-цата е със задно, ще трябва да се учиш да караш наново. :icon_bye: Иначе по колата много неща могат да се направят, но всичко зависи от бюджета... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Щерю Тодоров Публикувано 13 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Колта е с предно, 5-цата е със задно, ще трябва да се учиш да караш наново. :icon_bye: Иначе по колата много неща могат да се направят, но всичко зависи от бюджета... Имам служебно Пунто ,иде зима,ще има щети.Каквото науча това ще остане.Бюджета не е от големите да не кажа сиромашки ,разчитам много на приятелите си .Ладата съм я гладувал около 1 год. и с много чужда помощ ,като работа и подготовка стана добре.Дано и с Мицубишито се получи. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Незнам до колко ти е бюджета предвиден, но вероятно за окачването да го замениш със спортни амортисьори и coilover-и - специално знам, че повечето джипове по състезания са с такива - щом ще е крос. :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Щерю Тодоров Публикувано 15 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Окачването ще го сменя ,или с преправено,или ще заръчам от Поли Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Щерю Тодоров Публикувано 19 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Благодаря на всички които искаха да помогнат.Стана ми ясно,че няма да мога да се справя .Нека модераторите да изтрият ,заключат или преместят темата. Темата се затваря по желание на автора! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение