Премини към съдържание

Доразвиване на Дизелов Галант


Препоръчано мнение

Та, идеята ми беше друга - прегледах раздела и не видях никъде тема за дизеловия мотор, да е доразвит.

В смисъл, 2 литра е, не е малък мотор, предполагам е със сериозен ресурс. Гледам нашия галант с доста малко кулерче :) Та, ми идват мислите, виждам го, че е с електрона помпа, следователно има ЕКО, следователно може да се пипа

това едно друго. Ако има възможност, да се замени турбото? И да се постави по-голям кулер?

Чудно ми е много, и всички тези мои мисли се пораждат от мисълта, че дори да си навлека белята, тепърва да турбинирам някой от бензиновите двигатели, което е свързано с камара пари, после ще има и готин разход...

А при мен ситуацията не е толкова за високата мощност, доколкото за нормалната мощност, и най-вече така привлекателния ефект от Лъест-Гейта :)

Та, кажете какво мислите, все пак доразвиване на вече турбиниран двигател и предполагам, по лесно пък и нафтата

1.50 :icon_dance: :mitsu-smiley:

 

 

Модераторски контрол!

Колега, моля пишете по-грамотно!

И не с едно изречение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

С ел. помпа е, но се управлява механично :(

Не знам дали има някакжи начини за въздеиствие на управлението.

Нека някои от колегите да кажат.

Но може да се затапят тръбите който връщат от изгорелите газове обратно в двигателя.

Това ще ти даде до 5к.с.

Ако смениш и цялата генерация - до 15к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Хм мислех ,че все някой ще напише нещо вчера карайки галанта ми хрумна да направя някой тестове

,а те са следните

пробва за колко ускорява 0-100.

забелжека-два човека бяхме и пълен резервоар

резултат-12.5 сек

Бива добро време е на края на трета предавка таман прави 100 :)

,но максималната му скорост е другото нещо което неми допада ,но пък не е болка за умиране

около 180 е според мен :)

 

Та кажете сега може ли да се прави нещо?И да речем ,че има бюджет нескромен

Примерно да се увиличи дебита на гориво и налягането на турбината

или ако трябва нещо да се сменя

Ще има ли файда ако се премести кулера и се скъсят въздоховодите :)

Кажете ,че крастата е голяма карам го с голям кеф ,но малкоо по бърз да е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това е ясно :) ,но като нормален Българин ии Чист Габровец аз гледам нафтицата :icon_dance:

,а и подръжката на 2.5 е друга :) ,а едно дизелче 120 коня ме устройва идеално доката мога да си позволя 2.5 :)

то ясно ,че там е истината :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та кажете сега може ли да се прави нещо?И да речем ,че има бюджет нескромен

Примерно да се увиличи дебита на гориво и налягането на турбината

или ако трябва нещо да се сменя

Ще има ли файда ако се премести кулера и се скъсят въздоховодите :)

Кажете ,че крастата е голяма карам го с голям кеф ,но малкоо по бърз да е :)

Като ги направиш всичките тези работи, единственото което ще постигнеш е да спукаш главата,понеже повече гориво и по голямо налягане на сгъстеният въздух в цилиндъра, е равно на повече топлина-независимо колко ще е голям кулера.....Та за всеки случай да знаеш че колегата Тодор-от Пловдив продава такава глава.......Иначе ето ти една тема, прочети последните 3-поста, и ще се убедиш сам в най лесният начин да си вдигнеш мощноста...........http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...40&start=40
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хах това е пъровото нещо което мислех

,но

харесва ми турбото

харесва ми нафтата :)

е като няма начи няма :) просто беше интересно дали има без значение какъв е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ех откога не съм писал тука :)

Бях се примерил ,че не може да се пипа дизелчето ,но се сетих следното

Галанта няма електроника и неможе да се чипоса

,но и да имаше това щеше да доведе турбината до нейната "граница"(овърспин) предполагам

все пак нали тунинга на Турбо кола е: дигане на налягането и горивото.

Такаа

Всичко добре :) ,но не може ли да се сложи по-голямо турбо малко по-голямо

Аз незнам всичко точно за мотора ,но предполагам ,че сегашното прави налягане около 0,5 бара

нз и на какви обороти се върти ,но по размера съдя ,че е на големи

та

може да се изчисли

като знаем кубатурата и желаната мощоност ,и някой други параметри

какъв дебит ни трябва и следователно може да разгледаме

Турбо картите за подходящо за нас турбо спрямо дебит и обороти

И остава въпроса ?

Всяка ГНП си има регулация предполагам ако има достатъчно оставена аванта може да се пипне помпата и да се увиличи горивото :)

Та по този начин не може ли да се увеличи мощоста :)

Разберете ме правилно знам ,че 2.5 е най-лесно ,но много харесвам дизелчетата и много обичам

да правя нещо по колата си :)

Поздрави и честита нова година :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяка ГНП си има регулация предполагам ако има достатъчно оставена аванта може да се пипне помпата и да се увиличи горивото :)

Та по този начин не може ли да се увеличи мощоста :)

Разберете ме правилно знам ,че 2.5 е най-лесно ,но много харесвам дизелчетата и много обичам

да правя нещо по колата си :)

Поздрави и честита нова година :)

Ти последно кой по точно Галант визираш ??? Този с механичната помпа, или този с полу-електронната.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти последно кой по точно Галант визираш ??? Този с механичната помпа, или този с полу-електронната.

 

 

Хвана ме неподготвен, но мисля, че полу-електронната. В смисъл педала е с жило което отпред в двигателния отсек влиза в един потенциометър (незнам дали се изразявам правилно). Помпата е марка Дензо.

 

 

 

Модераторски контрол!

Получавате предупреждение!

Колега, моля пишете по-грамотно!

И не с едно изречение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хвана ме неподготвен, но мисля, че полу-електронната. В смисъл педала е с жило което отпред в двигателния отсек влиза в един потенциометър (незнам дали се изразявам правилно). Помпата е марка Дензо.

Коя година ти е Галанта? Кой модел е - Е57А или ЕА6А?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя година ти е Галанта? Кой модел е - Е57А или ЕА6А?

 

 

Ами модела след 96 конкретния е 99година.

Но ще се взема още един на който ще се прави това нещо ако може.

Той пак няма да е под 98 надявам се да е по нов даже. :)

Нз колко са ми верни сметките ,но мисля ,че ако това което виждам в един сайт е вярно

компресията му е 22.4 при което за 90 коня при 4500 оборота оригинално надува около

0,6 бара като се взема предвид спада от кулера значи предполагам на около

0,5 бара работи ,но това са само мои догатки

и за да стане:

110коня трябва да надува 0.9 някаде

120коня трябва да надува на 1.05 някаде

,но това са само някакви мои теории :)

нз какво може да издържи двигателя и колко дебит имам помпата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хвана ме неподготвен, но мисля, че полу-електронната. В смисъл педала е с жило което отпред в двигателния отсек влиза в един потенциометър (незнам дали се изразявам правилно). Помпата е марка Дензо.

 

 

 

Модераторски контрол!

Получавате предупреждение!

Колега, моля пишете по-грамотно!

И не с едно изречение!

Значи е след 96-та година, с полу електронната помпа........Точно при този модел, мисля че няма как да увеличиш цикловата порция гориво, защото нямаш стъпково въртящо устройство за порцията гориво, и датчик за хода на иглата(т.н.умна дюза) а само един клапан за регулиране на налягането.......Също нямаш и датчик за педала на газта........Нека и Пламен се изкаже, но мисля че няма как да се накара компютъра да ти увеличи порцията гориво........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже наистина как седят нещата с помпата.

Мисля си в стария галант преди 97 двигателя различен ли е?

Дали няма да има възможност да се ползва неговата помпа?

Или каквато и да е помпа. :)

Въпроса може да се изкаже и по друг начин:

Има ли начин?Знам добре ,че всичко струва пари ,но има ли начин и до какво налягане би

издържал двигателя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Лансер от 95-та с 4D68T мотор. Промените, които направих по него са:

1. Махнах клапана, който връща част от изгорелите газове в смукателните колектори и сложих МЕТАЛНИ тапи на дупките.

2. Натегнах байпасния клапан на турбото да се включва по-късно. В резултат компресията в смукателните колектори стана толкова висока, че предпазния клапан започна да изпуска част от нея.

3. Тя е следствие на точка 2 - махнах предпазния клапан на смукателните колектори и сложих направена ми от стругар метална тапа.

Вследствие на всичко това мощността на Лансера се вдигна осезаемо, но не мога да кажа с колко, защото не съм я мерил на Дино-тест. Помпата и количеството на горивото не съм променял. Така я карам вече няколко години и нямам никакви ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слави ! Това става но при старият мотор , с механичната помпа......Там принципа на регулиране на цикловата порция е , чрез механичен регулатор с вакум мембрана........При всичкият този тунинг дето си направил, си увеличил надува......А вследствие на това, чрез тънкото маркуче, което отива от смукателните тръби към помпата, се увеличава и хода на мембраната(на цикловият регулатор) а по този начин и количеството гориво.....Само че при колегата този циклов регулатор на порцията гориво, го няма......За това при него нещата стоят другояче......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На никой не му се пише :) и не казахте може ли да се вземе помпа от стария галант и да се сложи на новия? Има ли разлики някакви?вакуми макуми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже наистина как седят нещата с помпата.

Мисля си в стария галант преди 97 двигателя различен ли е?

Дали няма да има възможност да се ползва неговата помпа?

Или каквато и да е помпа. :)

Въпроса може да се изкаже и по друг начин:

Има ли начин?Знам добре ,че всичко струва пари ,но има ли начин и до какво налягане би

издържал двигателя ?

 

Двете помпи са коренно различни и не става ............За друга помпа не знам дали ще стане, не съм чувал такова нещо.Какво значи "до какво налягане би издържал двигателя ?"............наллягането на мотора няма значение ,то е "фиксирано" един вид , компресията му е 27атм. има значение налягането на турбината ,която създава и това дали може да се регулира клапана така че да отваря по късно с цел по високия надув в колекторите..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За двигателя имах предвид колко налягане произведено от турбото би издържал

,а за помпата много кофти след като няма начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За двигателя имах предвид колко налягане произведено от турбото би издържал
Не много, защото буталата са кухи зад челото им, заради масленото охлаждане......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...