D_I_V_A_K_A Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Здравейте, колеги! Чисто нов съм във форума Ви, както и чисто нов в идеята Митцубиши Та накратко, разбира се дано не ви е писнало или станало досадно от въпроси като моят следващ: Харесъл, та дори полувлюбил съм се в един Колт, 97-ма година, 1.3 моторетка (нямам идея кви клапани е 12 или 16, според изчетеното би трябвало да е 12). Мненията за автомобила като цяло забелязвам, че са изключителни Което естествено ме зарадва много. Фен съм на японските возила от дребен, но никога не съм имал възможноста да притежавам такова. Имам следните питания: Къде да го закарам за да го оцени специалист, който да ми каже живо ли е колтчето или не? Аз лично го покарах,скоростите ме удивиха колко са стегнати, съединителя като че нещо прискърцва,но не зная - мотора си върви, не много, но като за 1.3 вдигна 70 и малко на втора, това е достатъчно. Окачването - твърдо е и като че притропва, но не съм карал такава кола и не знам дали не е нормално. Иначе се усеща като тежко стъпила- не мърда, не е разбита, не дрънчи. Сега споделям видимите кусури: НЯМА ОБОРОТОМЕР :( Моля Ви, кажете ми, че това е отстраним проблем и че мога да си купя табло с оборотомер и да заменя своето, без някакви трудни хватки да се наложи да се прилагат? Второ, няма кора отзад, скъпа ли е и намира ли се лесно? Трето, дясната врата и малко зад нея е натиснато? Колата е имала челен удар, но е бил козметичен, няма засегнато поне от горе видимо по коша, роговете и греда, но бронята не е припасната хубаво, както и предният капак(който е сменен), както и покрай фаровете. Няма и единият калобран под калника,той скъп ли и лесно ли се намира? Защото там има сноп жици, което ме притеснява, ще ми се да го скрия под кората. Има дребни забележки по купето, но като цяло е изключително запазено. Гумените уплътнения на прозорците са изгорели или от слънцето или някога някъде по автокъщи са я мазали с нещо и то ги е прецакало. Има климатик, който работи без проблемно, даже много бързо задухва студено. Радиатора с перките за климата е чисто нов, както и двата фара. Друго не знам дали е ново, защото не разбирам нищо от тази кола. Трябва да си търся хубави лети джанти за лятото, сега е с 13-ки железни, което не ме притеснява, защото идва зима. Има някакво странно антикрило или спойлер, не съумявам да преценя точно каква му е дейността- не седи грозно, но според мен ще е по добре без него. Салонът му е запазен и то доста. Няма АБС :( Каза ми, че има, но гледах много и не видях никъде да има АБС помпа - пък и я пробвах, колелетата си зацепват. Мисля,че това е всичко което успях да се досетя.. моля Ви за коментар заслужава ли колт-чето и най-вече мога ли да му сменя таблото? Навремето първата ми кола беше фиеста.. най-много в нея ме дразнеше, че нямах око за двигателя.. не ми се кара пак такава кола. Благодаря Ви за вниманието предварително Надявам се в скоро време и аз да се присъединя към вашият екип. П.С. И аз като доста членове тук, съм се засилил към хонда ) Но по стечение на обстоятелствата ми изпадна тази оферта,почетох,покарах и хоп - май се влюбих! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Здрасти колега,Малко трудно ти се чете поста, не е структуриран много добре, има доста информация По въпросите ти: потърси във форума Dj Tymbi да хвърли едно око на колата преди да я купиш - много точен човек е, сигурен съм, че ще ти помогне.Той ще може да отговори и на доста от въпросите ти по техническата част. За части - според мен не се намират трудно. Специално за кората отзад - това май е някакъв хроничен проблем за Колтовете, моя също има малък проблем с кората. Втора ръка мисля, че трудно ще намериш, за нова питай в Ратола или се свържи с Miroslav от форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Здравей колега и поздравления за избора! - За задната кора мога да ти кажа че и при мен беше проблемна, леко начупена... Взех си на старо пак посчупена, но по-малко и с малко реставриране горе-долу стана. Трудни са за намиране именно поради леката си трошливост. Нова в Ратола бях се навил да взимам, но като питах там, пича каза по-добре да не питам за цена, защото лошо ще ми стане Като цяло интериорните части не са евтини оригинални нови. Единия вариант е да си намериш втора употреба (дори леко почупена) и да я реставрираш, втория е да ти направят някъде дървена с тапицерия (макар и да е доста голфистко). Третия е да си караш така и да не ти пука (ако вземеш тоя Колт де) - Подкалници бях намерил някъде по няма и 30 лева нови, така че мисля не трябва да се притесняваш за това. - За табло с оборотомер мисля че не би трябвало да имаш проблеми да сложиш, ако намериш такова, защото няма жила и т.н. Само 2 куплунга и не вярвам модификациите без оборотомер да не получават до тези куплунзи сигнал за оборотите. Но нека някой по-запознат с електрониката там да каже... Иначе като цяло колата ако е правена кофти като ламарини, значи има голяма вероятност и принципно да е поддържана кофти, което може да ти доведе доста ядове (аз примерно доста се изтръсках за глупости след като взех моята, просто защото не я избрах добре). Общо за модела, 1.3 двигателчето е доста пъргаво, но все ми се иска да съм с 1.6 ;) Мощността за града е супер, но за магистралата при спешни изпреварвания не достига. Въпреки това не е проблем да караш със 160-180 по магистралата - стабилността на количката е може би най-силната й страна и доста хора определят поведението като че ли си по релси. За класа си може би е от най-силните. И така... Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Колеги, благодаря Ви за отговорите Dj Tymbi има Л.С. и чакам отговора му Страхотен форум момчета! Евала, има доста инфо и особено голямо впечатление ми прави изключителното поведение на членовете на клуба, не се толерира простащина и малоумие, което наистина радва Сори за наистина малко обърканият ми пост в началото на темата, но наистина доста инфо исках да споделя и се стараех да е максимално сбито, за да не се налага да се чете като роман Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Ти се разрови и за други Колт-чета.Аз МОЯТА кола месец и нещо я търсех. Ти от колко време търсиш??? С уважение С.Илиев ПС.Aз си мисля,че 1.6 е по-добрият вариант. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Поздравления за добрия избор и от мен! Ако колт-а е читав, бъди сигурен, че няма да съжаляваш след покупката му и даже ще си изцяло влюбен като мен :icon_blush: Колата е една от най-добрите в класа си (лично за мен номер 1)...Успех! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Колега, С. Илиев 1.6 мотор определено е по-добрия вариант И аз с удоволствие без да се замисля бих го предпочел, но просто ми изпада 1.3. Иначе търся от вече близо 6-ти месец, разгледал съм над 30 хонди, защото основно хонди търсех. Гледах и три Мицубишита,от които едното беше 1.6 113 кончета, но състоянието му беше изключително лошо... в една автокъща в Люлин, пък и нов внос,цената с регистрацията щеше да ми дойде много дебела. Дали Колт-чето е читаво нямам идея, спрямо своите разбирания е дори перфектно,за годините си Затова и търся компетентно мнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Еее значи аз малко време съм търсил Пожелавам ти скорощно намиране на КОЛАТА. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 11 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Колеги,търсенето продължава :( След оглед от Dj Tymbi (Пламен) се отказвам от офертата . Оказа се,че в този колт живот няма! :( Пламен,Благодаря за съдействието и вниманието! :drinks: :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 октомври 2008 Сподели Публикувано 11 октомври 2008 Не се отчайвай колега Хубавите работи стават бавно! Важното е да вземеш един читав колт и да ти е верен дълги години ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.