Премини към съдържание

Здравейте,колеги!


D_I_V_A_K_A

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги! Чисто нов съм във форума Ви, както и чисто нов в идеята Митцубиши :) Та накратко, разбира се дано не ви е писнало или станало досадно от въпроси като моят следващ: Харесъл, та дори полувлюбил съм се в един Колт, 97-ма година, 1.3 моторетка (нямам идея кви клапани е 12 или 16, според изчетеното би трябвало да е 12). Мненията за автомобила като цяло забелязвам, че са изключителни :) Което естествено ме зарадва много. Фен съм на японските возила от дребен, но никога не съм имал възможноста да притежавам такова. Имам следните питания:

Къде да го закарам за да го оцени специалист, който да ми каже живо ли е колтчето или не? Аз лично го покарах,скоростите ме удивиха колко са стегнати, съединителя като че нещо прискърцва,но не зная - мотора си върви, не много, но като за 1.3 вдигна 70 и малко на втора, това е достатъчно.

Окачването - твърдо е и като че притропва, но не съм карал такава кола и не знам дали не е нормално. Иначе се усеща като тежко стъпила- не мърда, не е разбита, не дрънчи.

Сега споделям видимите кусури: НЯМА ОБОРОТОМЕР :( Моля Ви, кажете ми, че това е отстраним проблем и че мога да си купя табло с оборотомер и да заменя своето, без някакви трудни хватки да се наложи да се прилагат? :) Второ, няма кора отзад, скъпа ли е и намира ли се лесно? Трето, дясната врата и малко зад нея е натиснато? Колата е имала челен удар, но е бил козметичен, няма засегнато поне от горе видимо по коша, роговете и греда, но бронята не е припасната хубаво, както и предният капак(който е сменен), както и покрай фаровете. Няма и единият калобран под калника,той скъп ли и лесно ли се намира? Защото там има сноп жици, което ме притеснява, ще ми се да го скрия под кората. Има дребни забележки по купето, но като цяло е изключително запазено. Гумените уплътнения на прозорците са изгорели или от слънцето или някога някъде по автокъщи са я мазали с нещо и то ги е прецакало. Има климатик, който работи без проблемно, даже много бързо задухва студено. Радиатора с перките за климата е чисто нов, както и двата фара. Друго не знам дали е ново, защото не разбирам нищо от тази кола. Трябва да си търся хубави лети джанти за лятото, сега е с 13-ки железни, което не ме притеснява, защото идва зима. Има някакво странно антикрило или спойлер, не съумявам да преценя точно каква му е дейността- не седи грозно, но според мен ще е по добре без него. Салонът му е запазен и то доста. Няма АБС :( Каза ми, че има, но гледах много и не видях никъде да има АБС помпа - пък и я пробвах, колелетата си зацепват.

 

Мисля,че това е всичко което успях да се досетя.. моля Ви за коментар заслужава ли колт-чето и най-вече мога ли да му сменя таблото? Навремето първата ми кола беше фиеста.. най-много в нея ме дразнеше, че нямах око за двигателя.. не ми се кара пак такава кола.

 

Благодаря Ви за вниманието предварително :) Надявам се в скоро време и аз да се присъединя към вашият екип.

 

П.С. И аз като доста членове тук, съм се засилил към хонда :)) Но по стечение на обстоятелствата ми изпадна тази оферта,почетох,покарах и хоп - май се влюбих!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Малко трудно ти се чете поста, не е структуриран много добре, има доста информация :)

 

По въпросите ти: потърси във форума Dj Tymbi да хвърли едно око на колата преди да я купиш - много точен човек е, сигурен съм, че ще ти помогне.

Той ще може да отговори и на доста от въпросите ти по техническата част.

 

За части - според мен не се намират трудно.

Специално за кората отзад - това май е някакъв хроничен проблем за Колтовете, моя също има малък проблем с кората. Втора ръка мисля, че трудно ще намериш, за нова питай в Ратола или се свържи с Miroslav от форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и поздравления за избора!

 

- За задната кора мога да ти кажа че и при мен беше проблемна, леко начупена... Взех си на старо пак посчупена, но по-малко и с малко реставриране горе-долу стана. Трудни са за намиране именно поради леката си трошливост. Нова в Ратола бях се навил да взимам, но като питах там, пича каза по-добре да не питам за цена, защото лошо ще ми стане :) Като цяло интериорните части не са евтини оригинални нови. Единия вариант е да си намериш втора употреба (дори леко почупена) и да я реставрираш, втория е да ти направят някъде дървена с тапицерия (макар и да е доста голфистко). Третия е да си караш така и да не ти пука (ако вземеш тоя Колт де) :)

 

- Подкалници бях намерил някъде по няма и 30 лева нови, така че мисля не трябва да се притесняваш за това.

 

- За табло с оборотомер мисля че не би трябвало да имаш проблеми да сложиш, ако намериш такова, защото няма жила и т.н. Само 2 куплунга и не вярвам модификациите без оборотомер да не получават до тези куплунзи сигнал за оборотите. Но нека някой по-запознат с електрониката там да каже...

 

Иначе като цяло колата ако е правена кофти като ламарини, значи има голяма вероятност и принципно да е поддържана кофти, което може да ти доведе доста ядове (аз примерно доста се изтръсках за глупости след като взех моята, просто защото не я избрах добре).

 

Общо за модела, 1.3 двигателчето е доста пъргаво, но все ми се иска да съм с 1.6 ;) Мощността за града е супер, но за магистралата при спешни изпреварвания не достига. Въпреки това не е проблем да караш със 160-180 по магистралата - стабилността на количката е може би най-силната й страна и доста хора определят поведението като че ли си по релси. За класа си може би е от най-силните.

 

И така... Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря Ви за отговорите :) Dj Tymbi има Л.С. и чакам отговора му :)

 

Страхотен форум момчета! Евала, има доста инфо и особено голямо впечатление ми прави изключителното поведение на членовете на клуба, не се толерира простащина и малоумие, което наистина радва :)

 

Сори за наистина малко обърканият ми пост в началото на темата, но наистина доста инфо исках да споделя и се стараех да е максимално сбито, за да не се налага да се чете като роман :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти се разрови и за други Колт-чета.Аз МОЯТА кола месец и нещо я търсех. :)

Ти от колко време търсиш???

 

С уважение

С.Илиев

 

ПС.Aз си мисля,че 1.6 е по-добрият вариант. :)

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за добрия избор и от мен! Ако колт-а е читав, бъди сигурен, че няма да съжаляваш след покупката му и даже ще си изцяло влюбен като мен :icon_blush: Колата е една от най-добрите в класа си (лично за мен номер 1)...Успех! ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, С. Илиев 1.6 мотор определено е по-добрия вариант :) И аз с удоволствие без да се замисля бих го предпочел, но просто ми изпада 1.3. Иначе търся от вече близо 6-ти месец, разгледал съм над 30 хонди, защото основно хонди търсех. Гледах и три Мицубишита,от които едното беше 1.6 113 кончета, но състоянието му беше изключително лошо... в една автокъща в Люлин, пък и нов внос,цената с регистрацията щеше да ми дойде много дебела.

 

Дали Колт-чето е читаво нямам идея, спрямо своите разбирания е дори перфектно,за годините си :) Затова и търся компетентно мнение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,търсенето продължава :(

 

След оглед от Dj Tymbi (Пламен) се отказвам от офертата . Оказа се,че в този колт живот няма! :(

 

Пламен,Благодаря за съдействието и вниманието! :drinks: :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се отчайвай колега :) Хубавите работи стават бавно! Важното е да вземеш един читав колт и да ти е верен дълги години ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...