Ivo Ru Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 :icon_crying: Колеги, имам странен проблем. При каране на 4-та и 5-та с около 4000 оборота на двигателя след около 30-тина секунди (като ги достигна) ми светва индикатота за маслото. Само да пипна съединителя или малко да отнема гаста и изгася. Не ми вдига температурата на водата и нищо друго не усещам да се променя. Карам основно градско и там светва само преди да запаля. Днес в града я натиснах на 4000 оборота на 2-ра и не свети. Колата е Спейс Вагон 1996 година 2000 кубика. По нормалната логика налягането на маслото при ниски обороти трябва да е по-ниско. Нямам никакво обяснение на проблема. Маслото е на 3000 км. след смяна, Мотул полусинтетика 15W-50. На сондата е в норма и дори още е бистро. Дайте идея какво да правя, къде и как да диагностицирам проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Иди при DJ-Пламен да ти я погледне! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 :icon_crying: Колеги, имам странен проблем. При каране на 4-та и 5-та с около 4000 оборота на двигателя след около 30-тина секунди (като ги достигна) ми светва индикатота за маслото. Само да пипна съединителя или малко да отнема гаста и изгася. Не ми вдига температурата на водата и нищо друго не усещам да се променя. Карам основно градско и там светва само преди да запаля. Днес в града я натиснах на 4000 оборота на 2-ра и не свети. Колата е Спейс Вагон 1996 година 2000 кубика. По нормалната логика налягането на маслото при ниски обороти трябва да е по-ниско. Нямам никакво обяснение на проблема. Маслото е на 3000 км. след смяна, Мотул полусинтетика 15W-50. На сондата е в норма и дори още е бистро. Дайте идея какво да правя, къде и как да диагностицирам проблема.След като на високи обороти ти го прави и мотора е 4G63 то това значи най вероятно клапана на маслената помпа ..............кофти е проблема , но.........се прави........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 28 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2008 Пропуснал съм може би най-важното - индикатора е за нивото, а не за налягане на маслото. Но сега за мое най голямо съжаление пускам нова тема. Вчера угасна както пърполеше по малките улички и край. Нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.