CynepMEH Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Привет. Кажете някой, който разбира от електроника. Имам ECU, което е за ремонт. Не работи изобщо и не знам дали е само от кондензатори или и друго нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Привет. Кажете някой, който разбира от електроника. Имам ECU, което е за ремонт. Не работи изобщо и не знам дали е само от кондензатори или и друго нещо...При мен............... :D Без майтап................какъв е проблема ? от какво е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 Ще трябва да връщам ЕКУ-то, което ползвам в момента и си купих ново. Епром от d27a (AWD 4x4). Днес го взех от митницата. Слизам до колата, вадя чипа от старото, слагам го на новото и свързвам. Въртя на контакт и няма чек енджин. Завъртам ключа и не пали. Все едно няма ЕКУ. После си върнах чипа на старото ЕКУ, завъртях и си запали и чек енджин имаше на контакт. Имам 3 хипотези:1. ЕКУ-то е с протекли кондензатори и са засегнали някоя писта2. При смяната на чипа с цокъл да се е прецакала някоя пистичка3. Да е изгоряло тотално (но не виждам никъде тъмни петна по двете страни на платката) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 А твоето е D22A и то с преработена ел. инсталация..............сигурен ли си че пиновете са еднакви.......щом не свети чек-а, значи тотално е умрял, провери дали идва захранване и дали пиновете не са разменени местата .............Ако има протекли кондензатори то се вижда, дори и ако не са протекли пак се вижда - надути са.............вземи една лупа и огледай всичко подробно............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 18 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2008 Моето е D32A, но мотор инсталация и ЕКУ са от D27A. Това за пиновете не го разбрах. С едното ECU си работи, а с другото не иска - значи пиновете са си наред и има захранване. Не съм виждал разлики в инсталациите или пиновете на еку-тата за 1г турбо. Нямам как да ги проверя гадовете - нито имам мултицет, нито мога да работя с него :( Кондензаторите май са протекли, но трябва да съм голям карък, за да прецакат цялото ECU. Доколкото съм чел тези злучаи са адски редки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Аз пък не схванах какъв чип си свалял и на кое ЕКУ си го слагал. Нещо тази манипулация сама по себе си не ми харесва :icon_blush: Вижте го с Пламен дали ще се обади на уреда за диагностика, ако не или захранващия блок или процесора са загинали. Мога и аз да го погледна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Нищо не ви разбирам от електрониката, момчета, но познавам майстор, който създава (не се бъзикам) електронни запалвания на мотоциклети пистови, дори. Не съм опирал до него (слава на всичките богове), но момчето си разбира от работата. Казва се Майстор Пъни, намира му се работилницата зад ОПЕТ на 4-ти километър, срещу Гъбата....... Всички в квартала го знаят...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Моето е D32A, но мотор инсталация и ЕКУ са от D27A. Това за пиновете не го разбрах. С едното ECU си работи, а с другото не иска - значи пиновете са си наред и има захранване. Не съм виждал разлики в инсталациите или пиновете на еку-тата за 1г турбо. Нямам как да ги проверя гадовете - нито имам мултицет, нито мога да работя с него :( Кондензаторите май са протекли, но трябва да съм голям карък, за да прецакат цялото ECU. Доколкото съм чел тези злучаи са адски редки...Ами това значи че по всеки пин тече някакъв ток/сигнал и всеки пин си има точното място, ако на единия комп пиновете са по един начин а на другия по друг начин подредени, то друг, различен комп няма да тръгне.............най много да го изпаткаш........това зависи от куплунгите и как са подредени пиновете.......При изтекли кондензатори има голяма вероятност да изпатка и цялото ЕКУ................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Лео, Пламен е прав... до колкото знам пиновете са около 100... Нищо чудно японеца да разменил местата на някои...Куплунзите стават, но пиновете може да са различни...Трябват ти схеми на едното и другото ЕКУ и да ги сравниш.Задачата е сложна.. питай Марин Досев, той мисля е правил нещо подобно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Лео, Пламен е прав... до колкото знам пиновете са около 100... Нищо чудно японеца да разменил местата на някои...Куплунзите стават, но пиновете може да са различни...Трябват ти схеми на едното и другото ЕКУ и да ги сравниш.Задачата е сложна.. питай Марин Досев, той мисля е правил нещо подобно... Става и с прост осцилоскоп и кръстене да не горне нещо. ;) Но след като вече го е пробвал, квото е имало да изгори - вече е изгоряло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Ще трябва да връщам ЕКУ-то, което ползвам в момента и си купих ново. Епром от d27a (AWD 4x4). Днес го взех от митницата. Слизам до колата, вадя чипа от старото, слагам го на новото и свързвам. Въртя на контакт и няма чек енджин. Завъртам ключа и не пали. Все едно няма ЕКУ. После си върнах чипа на старото ЕКУ, завъртях и си запали и чек енджин имаше на контакт. Имам 3 хипотези:1. ЕКУ-то е с протекли кондензатори и са засегнали някоя писта2. При смяната на чипа с цокъл да се е прецакала някоя пистичка3. Да е изгоряло тотално (но не виждам никъде тъмни петна по двете страни на платката) А това, дето си го пробвал, сигурен ли си, че е абс. същото като това, което работи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2008 Първо да поясня. Оригиналният чип от двата комнпютъра е изваден и е запоен цокъл, в който се слага този чип. И двата компютъра ги пробвам с един и същи чип. Единият компютър работи - другият не. Двата компютъра имат разлики в номерата, които са под парт номера, но не съм гледал самият парт номер дали има разлики. Неработещото е със следните номера MD166262, E2T36578E, а работещото трябва да го видя, но вторичния номер май завършваше на 76, което трябва да е едно от следните според този сайтMD165529, E2T36576 или MD193298, E2T60876 Милене, кажи кога и къде мога да ти го донеса да го погледнеш. Предполагам, че Пламен ще е много зает както винаги :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Лео, Пламен е прав... до колкото знам пиновете са около 100... Нищо чудно японеца да разменил местата на някои...Куплунзите стават, но пиновете може да са различни...Трябват ти схеми на едното и другото ЕКУ и да ги сравниш.Задачата е сложна.. питай Марин Досев, той мисля е правил нещо подобно... Разлика има между 90та и 91-94. Но това не е 90та, доколкото си спомням. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 20 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2008 така или иначе тази разлика е незначителна - 2 инжекторни кабела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.