Илияна Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Здравейте, надявам се че не досаждам пускайки тема след тема, но...тъй като още нямам опит (и нямам и книжка с указание за работа), а слушам кой какво ми казва..та....днес едни познати ми казаха, че би следвало при скоростната кутия като моята (автоматик, с механичен съединител), трябвало като спирам на светофар да изключвам на Неутрална, защото колата загрявала?!? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 глупости на таркалета караи си колата не ги слушаи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Здравейте, надявам се че не досаждам пускайки тема след тема, но...тъй като още нямам опит (и нямам и книжка с указание за работа), а слушам кой какво ми казва..та....днес едни познати ми казаха, че би следвало при скоростната кутия като моята (автоматик, с механичен съединител), трябвало като спирам на светофар да изключвам на Неутрална, защото колата загрявала?!? :icon_crying:Има логика в това което са ти казали.....Тя за това е направена кутията да има Р и N като си в престой да ги използваш.......Иначе се товари съединителят...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Принципно зависи колко време ще седиш на място - ако ще е доста не ти пречи да изключиш за малко от скорост, но ако след съвсем малко ще тръгваш можеш да си останеш - все пак нали за това е автоматик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Какъв е този механичен съединител? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илияна Публикувано 15 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2008 Какъв е този механичен съединител? Така ми обясниха, че автоматик но с механичен съединител...оффф нищо не рабирам от коли :icon_blush: Понеже карах и Волвото на мъжа ми, което е също автоматик, разликата е, че при него не се осеща когато се сменят скоростите, докато при Колта се осеща, леко придъпва. Колата е Mitsubishi Colt, 2004, 1.6, 110к.с., бензин, автоматик, типтроник. Има А(автоматик), N (неутрална)и задна (не помня буквичката). Пали само когато е на N. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 септември 2008 Сподели Публикувано 15 септември 2008 Мисля, че Миро беше достатъчно изчерпателен! Сега и на мен ми стана ясно :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.