Премини към съдържание

Номер на двигател- какво да правя?


Препоръчано мнение

Колеги,

в понеделник трябва да регистрирам в КАТ един Колт 1.3 (сам си го внесох). Днес се сетих, че за разлика от където и да било другаде в БГ искат и номер на двигател. Погледнах в книжката, дигнах капака и.... изненада :icon_crying: Толкова е ръждясал цвлия блок, че на мястото където трябва да е номера има поне 1 мм ръжда. Пробвах с телена четка, ама никакъв успех. Та дилемата ми е такава-да търкам със шкурка до метал, но дали няма да залича и номера или да ида така в КАТ пък там каквото сабя покаже?

Някой имал ли е подобен проблем или съвет за решение?

 

Само да добавя - КАТ Варна

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем в КАТ Стара Загора,три пъти ме връщаха да почиствам номера на двигателя докато не минах прегледа.Лошото е ,че е на доста неудобно място за почистване,единствено с отвека успях да достигна на всякъде пък и само това ми беше под ръка.Със шкурка не знам как ще го направиш.Добре си виж номера от книжката и докато не го прочетеш сам на двигателя не отивай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра.

Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра.

Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля.

Колега! Номерът е достатъчно дълбоко набит, и можеш спокойно да си го изчистиш с шкурка........Но няма смисъл защото ще ти го пишат и него в талона.......Ако на немските документи не е записан, и не се вижда, ще ти пишат в талона -без номер........Така после можеш да си качваш и друг мотор.......Моят галант така се води по талон, без номер......... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да си призная не знам как го сториха, но успяха да го прочетат. Аз се мъчих, мъчих и не успях. Дойде единия техник и с какво го светна не видях, но почти без мъка го прочете.

Та така- сега вече имам и регистриран :mitsu-smiley: Колт към Каризмата. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва някой голям "разбирач" да е техника, защото моя преди 4 години в КАТ Пазарджик след половинчасово взиране и куп закани, че "ей сега като го намеря номера ще те пратя при предишния собственик на м..ната си да го доведеш и да подпише протокол, че двигателя е същия", не можаха да намерят номера и сега съм без номер на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Канелов,

 

там няма номер на двигател. Има зжят на интериор и екстериор, но не и номер на джигател. Номера е набит на самия блок на двигателя. В зависимост от вида на двигателя е или хоризонтално или вертикално набит на еиздатина от блока. Ако имаш книжка на Колта виж раздел 10-2. Там са написани къде се намират.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здрасти Канелов,

 

там няма номер на двигател. Има зжят на интериор и екстериор, но не и номер на джигател. Номера е набит на самия блок на двигателя. В зависимост от вида на двигателя е или хоризонтално или вертикално набит на еиздатина от блока. Ако имаш книжка на Колта виж раздел 10-2. Там са написани къде се намират.

не мога да го намеря номера имам книжка но не знам дали е точно за моят колт 95г 1.3 12V знаеш ли каде е набит по точно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра.

Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля.

колта ти ти преди 96г ли можеш ли да ми каежш каде се намира този номер не мога да го открия аз пък имам един пръст ръжда по блока кажи ми само каде да търся и почвам да копая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, и при мен същата история като при някои колеги. В КАТ още като го светнаха и рекоха: Пуууу, гати и ръждата!! И ми вписаха в талона: без номер. :) Това е в КАТ Хасково през февруари 2011. Двигател 4Г13.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз бях така ражда колкото искаш сега на дукомента пи6е без номер на двигателя отиди първо без да миеш нека те да те накарат да го измиеш

Редактирано от nank 0
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,всички колтове са еднакви и аз като го докарах от Германия не намериха номер и сега съм без номер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...