smallbug Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 Колеги,в понеделник трябва да регистрирам в КАТ един Колт 1.3 (сам си го внесох). Днес се сетих, че за разлика от където и да било другаде в БГ искат и номер на двигател. Погледнах в книжката, дигнах капака и.... изненада :icon_crying: Толкова е ръждясал цвлия блок, че на мястото където трябва да е номера има поне 1 мм ръжда. Пробвах с телена четка, ама никакъв успех. Та дилемата ми е такава-да търкам със шкурка до метал, но дали няма да залича и номера или да ида така в КАТ пък там каквото сабя покаже? Някой имал ли е подобен проблем или съвет за решение? Само да добавя - КАТ Варна Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 Имах подобен проблем в КАТ Стара Загора,три пъти ме връщаха да почиствам номера на двигателя докато не минах прегледа.Лошото е ,че е на доста неудобно място за почистване,единствено с отвека успях да достигна на всякъде пък и само това ми беше под ръка.Със шкурка не знам как ще го направиш.Добре си виж номера от книжката и докато не го прочетеш сам на двигателя не отивай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 2 август 2008 Автор Сподели Публикувано 2 август 2008 Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра. Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра. Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля.Колега! Номерът е достатъчно дълбоко набит, и можеш спокойно да си го изчистиш с шкурка........Но няма смисъл защото ще ти го пишат и него в талона.......Ако на немските документи не е записан, и не се вижда, ще ти пишат в талона -без номер........Така после можеш да си качваш и друг мотор.......Моят галант така се води по талон, без номер......... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arise Публикувано 4 август 2008 Сподели Публикувано 4 август 2008 Моят номер след бая търкане не успяха да го разчетат и си останах без номер на двигателя в талона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 4 август 2008 Автор Сподели Публикувано 4 август 2008 Ми да си призная не знам как го сториха, но успяха да го прочетат. Аз се мъчих, мъчих и не успях. Дойде единия техник и с какво го светна не видях, но почти без мъка го прочете. Та така- сега вече имам и регистриран :mitsu-smiley: Колт към Каризмата. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 5 август 2008 Сподели Публикувано 5 август 2008 Трябва някой голям "разбирач" да е техника, защото моя преди 4 години в КАТ Пазарджик след половинчасово взиране и куп закани, че "ей сега като го намеря номера ще те пратя при предишния собственик на м..ната си да го доведеш и да подпише протокол, че двигателя е същия", не можаха да намерят номера и сега съм без номер на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 6 август 2008 Сподели Публикувано 6 август 2008 здр моят номер на двигателят е под капака кадето натиска6 да го отвори6 има една табелка и там пи6е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 8 август 2008 Автор Сподели Публикувано 8 август 2008 Здрасти Канелов, там няма номер на двигател. Има зжят на интериор и екстериор, но не и номер на джигател. Номера е набит на самия блок на двигателя. В зависимост от вида на двигателя е или хоризонтално или вертикално набит на еиздатина от блока. Ако имаш книжка на Колта виж раздел 10-2. Там са написани къде се намират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 Здрасти Канелов, там няма номер на двигател. Има зжят на интериор и екстериор, но не и номер на джигател. Номера е набит на самия блок на двигателя. В зависимост от вида на двигателя е или хоризонтално или вертикално набит на еиздатина от блока. Ако имаш книжка на Колта виж раздел 10-2. Там са написани къде се намират. не мога да го намеря номера имам книжка но не знам дали е точно за моят колт 95г 1.3 12V знаеш ли каде е набит по точно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 Няма как да го видя номера, защото колата е от Германия, а там номер на двигател не се вписва. Страх ме е тоя номер на двигател да не го изтрия ако ръждата е дълбока и да ми кажат, че съм сменял двигател. Тогава иди доказвай, че нямаш сестра. Иначе тъй като двигателя е 4Г13 номера е хоризонтален и доста добре достъпен за чистене, но не знам колко дълбоко е набит. Мислех за чистене с киселина, ама ще направя някоя беля. колта ти ти преди 96г ли можеш ли да ми каежш каде се намира този номер не мога да го открия аз пък имам един пръст ръжда по блока кажи ми само каде да търся и почвам да копая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 22 април 2011 Сподели Публикувано 22 април 2011 Мда, и при мен същата история като при някои колеги. В КАТ още като го светнаха и рекоха: Пуууу, гати и ръждата!! И ми вписаха в талона: без номер. Това е в КАТ Хасково през февруари 2011. Двигател 4Г13. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 23 април 2011 Сподели Публикувано 23 април 2011 (редакция) и аз бях така ражда колкото искаш сега на дукомента пи6е без номер на двигателя отиди първо без да миеш нека те да те накарат да го измиеш Редактирано 23 април 2011 от nank 0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahi_mitov Публикувано 25 април 2011 Сподели Публикувано 25 април 2011 Колеги,всички колтове са еднакви и аз като го докарах от Германия не намериха номер и сега съм без номер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.