Георги Павлов Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Още един бърз въпросЗабелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?Благодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 31 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2008 Още един бърз въпросЗабелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?Благодаря ви.Пропуснах да кажа модела - Спейс Вагон 2000 година, ръчни скорости, нормален климатик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Направи следния опит:При относително студен двигател (5-6 минути след като си я запалил) виж какъв е въздуха, който влиза в купето.Ако е студен, то всичко е наред, а ако е топъл не ти се затваря кранчето на "парното".Иначе, когото двигателя се напече, част от топлия въздух в двигателния отсек влиза в купето засмукан от вентилатора.И аз съм се сблъсквал с такъв проблем и дори мислех да сложа кранче за да спра топлата вода към радиатора на "парнато", като на Москвича. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Става въпрос когато пуснеш за първи път климатика ли или за студен атмосферен въздух - ако е така все пак трябва да се изстудят тръбите подаващи студения въздух/ако се е напекла в тези жеги колата е съвсем нормално да ти духа първо топло/ . И другото уточнеие е постоянно ли обдухва "топъл" въздух ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 31 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2008 Когато двигателят е студен въздухът, който влиза е с външна температура. Когато дигне малко температура и вече е по-топъл от външния. Няма разлика между леко загрял двигател и много загрял. Въобще не пускам климатика при този експеримент. Тази сутрин въздуховодите бяха студени и пак си дихаше леко загрят въздух щом стрелката на температурата отлепи от студеното.Искам да отворя централната конзола или ако има друг начин да достигна до управлението студено-топло и да проверя крайните положения на жилата за клапата. Ако някой знае как да достигна до тях, ще му бъда благодарен за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Явно е клапата - провери тук за някакво инфо- jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Space/Manuals :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Още един бърз въпросЗабелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?Благодаря ви.Там няма никакви жила, всичко става чрез електроника и моторчета, в твоя случай проблем ти прави Damper mix motor или моторчето ,което седи и управлява клапата за топло/ студено..................това моторче седи под джабката ,малко по в средата , почти до централната конзола и под нея...........за да стигнеш до там ,трябва да свалиш джабката, после кората страничната на централната конзола от страната на десния пасажер и там се вижда моторчето, то движи един механизъм, продължението на който е клапата............виж там какво е положението и така................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 26 август 2008 Автор Сподели Публикувано 26 август 2008 Там няма никакви жила, всичко става чрез електроника и моторчета, в твоя случай проблем ти прави Damper mix motor или моторчето ,което седи и управлява клапата за топло/ студено..................това моторче седи под джабката ,малко по в средата , почти до централната конзола и под нея...........за да стигнеш до там ,трябва да свалиш джабката, после кората страничната на централната конзола от страната на десния пасажер и там се вижда моторчето, то движи един механизъм, продължението на който е клапата............виж там какво е положението и така................Като разглеждах схеми от разните сайтове има показани жила... все още не съм успял да разгледам подробно и да разглобя това онова. Някой знае ли, как се сваля конзолата с врътките на вентилацията? От къде се почва, шото не откривам никъде никакви винтове? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirko1ta Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 За да не отварям нова тема ще питам тук: как се сваля конзолата с врътките на вентилацията,че имам изгоряла крушка и ме дразни а не откривам никакви винтове както казва колегата благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 За да не отварям нова тема ще питам тук: как се сваля конзолата с врътките на вентилацията,че имам изгоряла крушка и ме дразни а не откривам никакви винтове както казва колегата благодаря. И аз имам интерес за централната конзола, но нищо не открих Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.