Премини към съдържание

Управление на клапата за топъл - студен въздух


Препоръчано мнение

Още един бърз въпрос:)

Забелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?

Благодаря ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един бърз въпрос:)

Забелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?

Благодаря ви.

Пропуснах да кажа модела - Спейс Вагон 2000 година, ръчни скорости, нормален климатик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи следния опит:

При относително студен двигател (5-6 минути след като си я запалил) виж какъв е въздуха, който влиза в купето.

Ако е студен, то всичко е наред, а ако е топъл не ти се затваря кранчето на "парното".

Иначе, когото двигателя се напече, част от топлия въздух в двигателния отсек влиза в купето засмукан от вентилатора.

И аз съм се сблъсквал с такъв проблем и дори мислех да сложа кранче за да спра топлата вода към радиатора на "парнато", като на Москвича. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос когато пуснеш за първи път климатика ли или за студен атмосферен въздух - ако е така все пак трябва да се изстудят тръбите подаващи студения въздух/ако се е напекла в тези жеги колата е съвсем нормално да ти духа първо топло/ . И другото уточнеие е постоянно ли обдухва "топъл" въздух ? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато двигателят е студен въздухът, който влиза е с външна температура. Когато дигне малко температура и вече е по-топъл от външния. Няма разлика между леко загрял двигател и много загрял. Въобще не пускам климатика при този експеримент. Тази сутрин въздуховодите бяха студени и пак си дихаше леко загрят въздух щом стрелката на температурата отлепи от студеното.

Искам да отворя централната конзола или ако има друг начин да достигна до управлението студено-топло и да проверя крайните положения на жилата за клапата. Ако някой знае как да достигна до тях, ще му бъда благодарен за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един бърз въпрос:)

Забелязах, че когато врътката за студен-топъл въздух е в крайно студено положение, въздухът, който влиза, е леко загрят. Това на какво може да се дължи - на нестройка на жилото, което управлява клапата или на нещо по-сериозно? Как мога да стигна до жилото/жилата за управление и да опитам да ги донастроя?

Благодаря ви.

Там няма никакви жила, всичко става чрез електроника и моторчета, в твоя случай проблем ти прави Damper mix motor или моторчето ,което седи и управлява клапата за топло/ студено..................това моторче седи под джабката ,малко по в средата , почти до централната конзола и под нея...........за да стигнеш до там ,трябва да свалиш джабката, после кората страничната на централната конзола от страната на десния пасажер и там се вижда моторчето, то движи един механизъм, продължението на който е клапата............виж там какво е положението и така................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Там няма никакви жила, всичко става чрез електроника и моторчета, в твоя случай проблем ти прави Damper mix motor или моторчето ,което седи и управлява клапата за топло/ студено..................това моторче седи под джабката ,малко по в средата , почти до централната конзола и под нея...........за да стигнеш до там ,трябва да свалиш джабката, после кората страничната на централната конзола от страната на десния пасажер и там се вижда моторчето, то движи един механизъм, продължението на който е клапата............виж там какво е положението и така................

Като разглеждах схеми от разните сайтове има показани жила... все още не съм успял да разгледам подробно и да разглобя това онова. Някой знае ли, как се сваля конзолата с врътките на вентилацията? От къде се почва, шото не откривам никъде никакви винтове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще питам тук: как се сваля конзолата с врътките на вентилацията,че имам изгоряла крушка и ме дразни а не откривам никакви винтове както казва колегата благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще питам тук: как се сваля конзолата с врътките на вентилацията,че имам изгоряла крушка и ме дразни а не откривам никакви винтове както казва колегата благодаря.

И аз имам интерес за централната конзола, но нищо не открих

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...