Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, възнамерявам да си купя Outlander 2003 г. от щатите. Моторът е 2.4 и четох във форума, че са 2 разновидности. Единият търпял газов инжекцион(щатския), другият не. За мен е важно дали наистина щатския мотор понася газово и дали е здрав двигател. Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Проучвах сериозно нещата и мога да ти кажа, че със сигурност се газифицират.

Проблем има само с GDI двигателите, а Outlander-а няма такъв..... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да знаеш здрави ли са тия двигатели?

 

 

Ами щях ли да рискувам и да си купя такъв, ако бяха зле :icon_hmm: .....вече 16 дена му се кефя :icon_dance:

Щатските коли са (повечето) 140к.с. на 2,4ссм, пъргави са и разхода е приличен 13(в града).

Автоматик и темпомат са чудесни екстри.

Аз съм очарован от :mitsu-smiley: Outlander

 

P.S. Гледай да е 4WD....иначе се губи ефекта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами щях ли да рискувам и да си купя такъв, ако бяха зле :icon_hmm: .....вече 16 дена му се кефя :icon_dance:

Щатските коли са (повечето) 140к.с. на 2,4ссм, пъргави са и разхода е приличен 13(в града).

Автоматик и темпомат са чудесни екстри.

Аз съм очарован от :mitsu-smiley: Outlander

P.S. Гледай да е 4WD....иначе се губи ефекта

Точно към такъв съм се ориентирал, но сега проучвам въпроса с регистрацията тук, че тия нашите пак са измислили нови глупости...технотестове истории.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари спестявате като взимате колата от USA , а не от "Балкан Стар" просто ми е любопитно струва ли си нервите с

технотестове и тнт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари спестявате като взимате колата от USA , а не от "Балкан Стар" просто ми е любопитно струва ли си нервите с

технотестове и тнт.

 

Колега тук не става въпрос за нов автомобил!

Освен това може да е двигател, който не се предлага в Европа, същото се отнася и за екстрите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук не става въпрос за нов автомобил!

Освен това може да е двигател, който не се предлага в Европа, същото се отнася и за екстрите.

 

 

А ясно , защото едни познати ходиха до Дубай и уж няква далавера , а без гаранция и губене на време пътища и нерви , че затова се питам струва ли си ? Ако е за нещо , което наистина не може да се намери тука е друга работа вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно към такъв съм се ориентирал, но сега проучвам въпроса с регистрацията тук, че тия нашите пак са измислили нови глупости...технотестове истории.

 

Сам ли ще го внасяш в БГ?

Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!

Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сам ли ще го внасяш в БГ?

Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!

Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач).

 

Скоро имаше една тема тук за кола внесена от Щатите, която не беше минала на технотеста заради фарове, така че и това може да е причина за връщане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сам ли ще го внасяш в БГ?

Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!

Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач).

От пристигане на пристанището вече аз си поемам нещата. Чух, че имало една немска фирма дето издава такъв сертификат и струва около 200 лв, а при технотест около 700+300 за рушвети=1000. Стоповете ще ги сменя ако се наложи :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От пристигане на пристанището вече аз си поемам нещата. Чух, че имало една немска фирма дето издава такъв сертификат и струва около 200 лв, а при технотест около 700+300 за рушвети=1000. Стоповете ще ги сменя ако се наложи :icon_thumbup:

 

Повечето от американските :mitsu-smiley: са с тези стопове

http://mobile.bg/photos/2/big/21213169418434521_2.pic

и малка част с http://mobile.bg/photos/2/big/21215676713163132_4.pic

 

И в двата случая имаш жълт мигач....предните са 100% с жълто :good:

Приятел ми каза, че не са толкоз зли при технотеста ...

 

Успех !!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Повечето от американските :mitsu-smiley: са с тези стопове

http://mobile.bg/photos/2/big/21213169418434521_2.pic

и малка част с http://mobile.bg/photos/2/big/21215676713163132_4.pic

 

И в двата случая имаш жълт мигач....предните са 100% с жълто :good:

Приятел ми каза, че не са толкоз зли при технотеста ...

 

Успех !!! :icon_thumbup:

 

 

Здрасти пичуи.

Преди месец и аз се сдобих с американски Outlander 2003, 2.4, AWD, 160 кс., автоматик

Минал е технотест, но този, който го внесе сигурно има страшни връзки там.

Стоповете са сменени като за тук, но фаровете изобщо не са тези според мен.

Като го купих имаше една изгоряла крушка на късите.

Та реших да му сложа направо биксенони. Светят екстра, ама ниама никва разлика в дължината на светене при къси и при дълги.

Има само разлика в петната светлина, която оставят по пътя. Също така левия фар избива очите на отсрещните въпреки, че съм го свалил да свети на 10 м от колата.

 

Та въпроса ми е, дали проблема е заради ксенона или просто в Щатите си карат без дълги и не им пука за отсрещните. :)

Да ми каже някой къде мога да направя консултация и евентуално, ако се наложи да сменя фаровете с някои по-европейски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно не са ти регулирани фаровете, едва ли в САЩ не им дреме за отсрещните коли и перат на дълги. Проблема може и да е в ксенона 2в1 има компромис ако си с Н4 - което мисля, че е така. Сложи си нормални крушки и регулирай фаровете в хоризонтала и вертикала, след това сложи ксенон и коригирай! Разприскването на светлината им е различно на тези от САЩ, така си опасен както за себе си, така и за останалите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно не са ти регулирани фаровете, едва ли в САЩ не им дреме за отсрещните коли и перат на дълги. Проблема може и да е в ксенона 2в1 има компромис ако си с Н4 - което мисля, че е така. Сложи си нормални крушки и регулирай фаровете в хоризонтала и вертикала, след това сложи ксенон и коригирай! Разприскването на светлината им е различно на тези от САЩ, така си опасен както за себе си, така и за останалите!

 

 

Крушките са H9007, и проблема по-скоро е, че няма разлика в дължината на осветения път при превключване на дълги и къси.

В момента късите са настроени за 20-тина метра напред. Дългите са точно толкова дълги.

:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пичуи.

Преди месец и аз се сдобих с американски Outlander 2003, 2.4, AWD, 160 кс., автоматик

Минал е технотест, но този, който го внесе сигурно има страшни връзки там.

Стоповете са сменени като за тук, но фаровете изобщо не са тези според мен.

Като го купих имаше една изгоряла крушка на късите.

Та реших да му сложа направо биксенони. Светят екстра, ама ниама никва разлика в дължината на светене при къси и при дълги.

Има само разлика в петната светлина, която оставят по пътя. Също така левия фар избива очите на отсрещните въпреки, че съм го свалил да свети на 10 м от колата.

 

Та въпроса ми е, дали проблема е заради ксенона или просто в Щатите си карат без дълги и не им пука за отсрещните. :)

Да ми каже някой къде мога да направя консултация и евентуално, ако се наложи да сменя фаровете с някои по-европейски.

 

Честито :mitsu-smiley: !!! Хиляди безаварийни километри с него :drive:

Имам някакви съмнения , че точно светлинния лъч не е като на Европейските фарове(така съм чувал :icon_n_dunno: ).Я се доближи фронтално до някоя стена и погледни дали ще се видят познатите триъгълни очертания....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...