Gunther Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 Здравейте, възнамерявам да си купя Outlander 2003 г. от щатите. Моторът е 2.4 и четох във форума, че са 2 разновидности. Единият търпял газов инжекцион(щатския), другият не. За мен е важно дали наистина щатския мотор понася газово и дали е здрав двигател. Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 19 юли 2008 Сподели Публикувано 19 юли 2008 Проучвах сериозно нещата и мога да ти кажа, че със сигурност се газифицират.Проблем има само с GDI двигателите, а Outlander-а няма такъв..... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gunther Публикувано 22 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2008 А случайно да знаеш здрави ли са тия двигатели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 25 юли 2008 Сподели Публикувано 25 юли 2008 А случайно да знаеш здрави ли са тия двигатели? Ами щях ли да рискувам и да си купя такъв, ако бяха зле :icon_hmm: .....вече 16 дена му се кефя :icon_dance: Щатските коли са (повечето) 140к.с. на 2,4ссм, пъргави са и разхода е приличен 13(в града).Автоматик и темпомат са чудесни екстри.Аз съм очарован от :mitsu-smiley: Outlander P.S. Гледай да е 4WD....иначе се губи ефекта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gunther Публикувано 30 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2008 Ами щях ли да рискувам и да си купя такъв, ако бяха зле :icon_hmm: .....вече 16 дена му се кефя :icon_dance: Щатските коли са (повечето) 140к.с. на 2,4ссм, пъргави са и разхода е приличен 13(в града).Автоматик и темпомат са чудесни екстри.Аз съм очарован от :mitsu-smiley: OutlanderP.S. Гледай да е 4WD....иначе се губи ефектаТочно към такъв съм се ориентирал, но сега проучвам въпроса с регистрацията тук, че тия нашите пак са измислили нови глупости...технотестове истории. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 Колко пари спестявате като взимате колата от USA , а не от "Балкан Стар" просто ми е любопитно струва ли си нервите с технотестове и тнт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 Колко пари спестявате като взимате колата от USA , а не от "Балкан Стар" просто ми е любопитно струва ли си нервите с технотестове и тнт. Колега тук не става въпрос за нов автомобил!Освен това може да е двигател, който не се предлага в Европа, същото се отнася и за екстрите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 30 юли 2008 Сподели Публикувано 30 юли 2008 Колега тук не става въпрос за нов автомобил!Освен това може да е двигател, който не се предлага в Европа, същото се отнася и за екстрите. А ясно , защото едни познати ходиха до Дубай и уж няква далавера , а без гаранция и губене на време пътища и нерви , че затова се питам струва ли си ? Ако е за нещо , което наистина не може да се намери тука е друга работа вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Точно към такъв съм се ориентирал, но сега проучвам въпроса с регистрацията тук, че тия нашите пак са измислили нови глупости...технотестове истории. Сам ли ще го внасяш в БГ?Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 31 юли 2008 Сподели Публикувано 31 юли 2008 Сам ли ще го внасяш в БГ?Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач). Скоро имаше една тема тук за кола внесена от Щатите, която не беше минала на технотеста заради фарове, така че и това може да е причина за връщане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gunther Публикувано 1 август 2008 Автор Сподели Публикувано 1 август 2008 Сам ли ще го внасяш в БГ?Не са нови тези работи....Коли от САЩ винаги минават на технотест!!!Това е модел, който се продава и е стандартизиран за БГ (в Технотест) и единствено проблем може да има само със стоповете (ако нямат жълт мигач).От пристигане на пристанището вече аз си поемам нещата. Чух, че имало една немска фирма дето издава такъв сертификат и струва около 200 лв, а при технотест около 700+300 за рушвети=1000. Стоповете ще ги сменя ако се наложи :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 От пристигане на пристанището вече аз си поемам нещата. Чух, че имало една немска фирма дето издава такъв сертификат и струва около 200 лв, а при технотест около 700+300 за рушвети=1000. Стоповете ще ги сменя ако се наложи :icon_thumbup: Повечето от американските :mitsu-smiley: са с тези стоповеhttp://mobile.bg/photos/2/big/21213169418434521_2.picи малка част с http://mobile.bg/photos/2/big/21215676713163132_4.pic И в двата случая имаш жълт мигач....предните са 100% с жълто :good: Приятел ми каза, че не са толкоз зли при технотеста ... Успех !!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaeci Публикувано 9 септември 2008 Сподели Публикувано 9 септември 2008 Повечето от американските :mitsu-smiley: са с тези стоповеhttp://mobile.bg/photos/2/big/21213169418434521_2.picи малка част с http://mobile.bg/photos/2/big/21215676713163132_4.pic И в двата случая имаш жълт мигач....предните са 100% с жълто :good: Приятел ми каза, че не са толкоз зли при технотеста ... Успех !!! :icon_thumbup: Здрасти пичуи.Преди месец и аз се сдобих с американски Outlander 2003, 2.4, AWD, 160 кс., автоматикМинал е технотест, но този, който го внесе сигурно има страшни връзки там.Стоповете са сменени като за тук, но фаровете изобщо не са тези според мен.Като го купих имаше една изгоряла крушка на късите.Та реших да му сложа направо биксенони. Светят екстра, ама ниама никва разлика в дължината на светене при къси и при дълги.Има само разлика в петната светлина, която оставят по пътя. Също така левия фар избива очите на отсрещните въпреки, че съм го свалил да свети на 10 м от колата. Та въпроса ми е, дали проблема е заради ксенона или просто в Щатите си карат без дълги и не им пука за отсрещните. Да ми каже някой къде мога да направя консултация и евентуално, ако се наложи да сменя фаровете с някои по-европейски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 9 септември 2008 Сподели Публикувано 9 септември 2008 Вероятно не са ти регулирани фаровете, едва ли в САЩ не им дреме за отсрещните коли и перат на дълги. Проблема може и да е в ксенона 2в1 има компромис ако си с Н4 - което мисля, че е така. Сложи си нормални крушки и регулирай фаровете в хоризонтала и вертикала, след това сложи ксенон и коригирай! Разприскването на светлината им е различно на тези от САЩ, така си опасен както за себе си, така и за останалите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaeci Публикувано 9 септември 2008 Сподели Публикувано 9 септември 2008 Вероятно не са ти регулирани фаровете, едва ли в САЩ не им дреме за отсрещните коли и перат на дълги. Проблема може и да е в ксенона 2в1 има компромис ако си с Н4 - което мисля, че е така. Сложи си нормални крушки и регулирай фаровете в хоризонтала и вертикала, след това сложи ксенон и коригирай! Разприскването на светлината им е различно на тези от САЩ, така си опасен както за себе си, така и за останалите! Крушките са H9007, и проблема по-скоро е, че няма разлика в дължината на осветения път при превключване на дълги и къси.В момента късите са настроени за 20-тина метра напред. Дългите са точно толкова дълги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 11 септември 2008 Сподели Публикувано 11 септември 2008 Здрасти пичуи.Преди месец и аз се сдобих с американски Outlander 2003, 2.4, AWD, 160 кс., автоматикМинал е технотест, но този, който го внесе сигурно има страшни връзки там.Стоповете са сменени като за тук, но фаровете изобщо не са тези според мен.Като го купих имаше една изгоряла крушка на късите.Та реших да му сложа направо биксенони. Светят екстра, ама ниама никва разлика в дължината на светене при къси и при дълги.Има само разлика в петната светлина, която оставят по пътя. Също така левия фар избива очите на отсрещните въпреки, че съм го свалил да свети на 10 м от колата. Та въпроса ми е, дали проблема е заради ксенона или просто в Щатите си карат без дълги и не им пука за отсрещните. Да ми каже някой къде мога да направя консултация и евентуално, ако се наложи да сменя фаровете с някои по-европейски. Честито :mitsu-smiley: !!! Хиляди безаварийни километри с него Имам някакви съмнения , че точно светлинния лъч не е като на Европейските фарове(така съм чувал :icon_n_dunno: ).Я се доближи фронтално до някоя стена и погледни дали ще се видят познатите триъгълни очертания.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.