Премини към съдържание

Автоматична трансмисия на Колт


Препоръчано мнение

Днес имахме дълъг митинг с GETRAG, това е фирма за механични агрегати за автомобили, с 3 милиона продадени трансмисии годишно. Както си му е реда, преди да стигнем до нашия проект за сензор на ъглова позиция за трансмисия с двоен съединител, беше направена обстойна презентация на фирмата която трая има-няма 5 часа :D Пълен обзор на трансмисиите от 100 до 1000 нютон метра и технологиите, от АТ трансмисия с торк конвертор, през МАТ (Manual Automated Transmission), конвенционална МТ и т.н. Специалитет на фирмата е технологията Powershift, адаптивно сменяща шифт патърна според стила на каране - нещо което е реализирано като алгоритъм (който е независим от механичната имплементация) преди повече от 15 години с технологията INVEX на Мицубиши. Тенденцията през близките години е двойният съединител напълно да измести всички други видове дори в баничарки като Форд Кънект. Позиционирането на зъбните предавки става с електродвигатели. Риск анализът е показал че Парк позицията трябва да остане изцяло механична.

 

Като приятна изненада за мен беше постоянното споменаване на Мицубиши като партньор в техните разработки, по-специално става дума за автоматичната трансмисията на Мицубиши Колт и Смарт Фор-фор, която е изцяло Made in Germany. Новата им гама трансмисии ще бъде за първи път в моделите на Рено, които са известни с охотното си използване на нови недоказани концепции (нещо като тест платформа, затова са известни като Рендета).

 

Имат сериозен развоен център в Братислава. Изобщо източна европа се оформя като развоен център за автомобилни агрегати, защото в Унгария се проектират кормилните системи на ThyssenKrupp за БМВ и Форд, там се произвежда изцяло Ауди ТТ. В Румъния Сименс-Континентал имат голям развоен център за електронни модули.

 

Кога и в България ще има подобни инвестиции (освен Мелексис)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен Мелексис в България са и Johnson Controls (JCI) със софтуерен развоен център (в момента м/у 400 и 500 човека).

Слава богу още не работят за Мицубиши ;-) Но ако си купите догодина BMW 5,6 или 7-ма серия и "телевизора" му не свети като хората да знаете, че и аз имам малък принос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен Мелексис в България са и Johnson Controls (JCI) със софтуерен развоен център (в момента м/у 400 и 500 човека).

Слава богу още не работят за Мицубиши ;-) Но ако си купите догодина BMW 5,6 или 7-ма серия и "телевизора" му не свети като хората да знаете, че и аз имам малък принос.

 

Вярно, забравих за JCI.

 

При вас нали има една Тони? С нея сме колеги от ТУ.

 

Нали главно дашборд и инфотейнмънт, тестове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях там в периода 12.2005 - 10.2006 г. Тони-та има и то не една. Сещам се за Антония Лаврова.

 

Има и боди контролери, но таблата и дисплеите са най-много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях там в периода 12.2005 - 10.2006 г. Тони-та има и то не една. Сещам се за Антония Лаврова.

 

Има и боди контролери, но таблата и дисплеите са най-много.

 

Преди да се омъжи беше Антоанета Антова, но и забравих новата фамилия.

Даваше ми лекции :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...