Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Pajero 3.0 V6 93г Пали трудно


Препоръчано мнение

Здравейте, Колеги !

 

Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.

Отвреме на време припалва някой цилиндър.

След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700.

Иначе двигатела е часовник.

Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.

Свещите ги смених но няма промяна.

Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.

И на газ и на бензин колата върви много добре.

Какво да правя ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги !

 

Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.

Отвреме на време припалва някой цилиндър.

След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700.

Иначе двигатела е часовник.

Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.

Свещите ги смених но няма промяна.

Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.

И на газ и на бензин колата върви много добре.

Какво да правя ?

Какви свещи сложи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи сложи?

 

Ами старите бяха Denso W16EPR11 новите са W16EPR U11.

Имат някаква разлика е в единия електрод , нещо като V-образен канал.

И със старите и със новите няма разлика.

 

Абе понякога пали веднага.

Може ли да е някаква лоша електрическа връзка.

Акумулатора е 47 Ah и не е първа младост.

Уж върти ама може да пада напрежението много.

Май трябва да е по-голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина по каталог са тези свещи: 3.0 i V-6 (V23 / V43) 110 6G72 W/W Cat 05/'91-> W16EPR-U11 IW16 VW16 1.1

Може...всичко може да е :rolleyes: Аз лично до сега не съм имал проблем от този род с моито паджеро. Най-добре Пламен да си каже мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че наистина 48 Ач го дават че трябва да е, а ми се струва малък... но това не е от такова значение, а какъв ток успява да отдаде при палене. От много неща може да е, може просто да са ти хлабави или мръсни клемите.

Да провериш акумулатора е най-лесно или сам, или където продават акумулатори...

 

ПП. На друго място видях, че трябва да е 60 което ми се струва по-вероятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, че наистина 48 Ач го дават че трябва да е, а ми се струва малък... но това не е от такова значение, а какъв ток успява да отдаде при палене. От много неща може да е, може просто да са ти хлабави или мръсни клемите.

Да провериш акумулатора е най-лесно или сам, или където продават акумулатори...

 

ПП. На друго място видях, че трябва да е 60 което ми се струва по-вероятно.

 

Не знам дали го дават 48 Ач ама има място още за 20 Ач.

 

Къде го видя че е 48 Ач. ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

JMB0NV430PJ000464

 

Твоя акумулатор е тип 75D26R

 

Което в този каталог е 65 Ач и са дадени и размерите, ако ти трябват

http://www.theoneltd.com/Battery/Japan%20standard.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз му сложих 100 ач акумулатор , да видим как ще е.
Сподели после,дали има разлика и дали всичко е ОК. :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сподели после,дали има разлика и дали всичко е ОК. :icon_dance:

 

След смяната на акумулатора със 100 Ач. проблемите са вече в миналото !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...