Ivan Zapryanov Публикувано 12 Май 2008 Сподели Публикувано 12 Май 2008 Здравейте, Колеги ! Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.Отвреме на време припалва някой цилиндър.След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700. Иначе двигатела е часовник.Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.Свещите ги смених но няма промяна.Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.И на газ и на бензин колата върви много добре.Какво да правя ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Здравейте, Колеги ! Сутрин пали трудно след продължително въртене на стартер 5-10 секунди.Отвреме на време припалва някой цилиндър.След като запали всичко е нормално без прекъсвания . оборотите към 2000 и до две три минути си падат на 700. Иначе двигатела е часовник.Струва ми се че и като е топъл пали след 2-3 секунди въртене.Свещите ги смених но няма промяна.Има и газов инжекцион БСМ Бардолини.И на газ и на бензин колата върви много добре.Какво да правя ?Какви свещи сложи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 Какви свещи сложи? Ами старите бяха Denso W16EPR11 новите са W16EPR U11.Имат някаква разлика е в единия електрод , нещо като V-образен канал.И със старите и със новите няма разлика. Абе понякога пали веднага.Може ли да е някаква лоша електрическа връзка.Акумулатора е 47 Ah и не е първа младост.Уж върти ама може да пада напрежението много.Май трябва да е по-голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Да, наистина по каталог са тези свещи: 3.0 i V-6 (V23 / V43) 110 6G72 W/W Cat 05/'91-> W16EPR-U11 IW16 VW16 1.1 Може...всичко може да е :rolleyes: Аз лично до сега не съм имал проблем от този род с моито паджеро. Най-добре Пламен да си каже мнението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Интересно, че наистина 48 Ач го дават че трябва да е, а ми се струва малък... но това не е от такова значение, а какъв ток успява да отдаде при палене. От много неща може да е, може просто да са ти хлабави или мръсни клемите. Да провериш акумулатора е най-лесно или сам, или където продават акумулатори... ПП. На друго място видях, че трябва да е 60 което ми се струва по-вероятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Сега направих една бърза справка с моя джип и се оказа ,че акумулатора е 100Аh :icon_thumbup: виж снимката: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 Интересно, че наистина 48 Ач го дават че трябва да е, а ми се струва малък... но това не е от такова значение, а какъв ток успява да отдаде при палене. От много неща може да е, може просто да са ти хлабави или мръсни клемите. Да провериш акумулатора е най-лесно или сам, или където продават акумулатори... ПП. На друго място видях, че трябва да е 60 което ми се струва по-вероятно. Не знам дали го дават 48 Ач ама има място още за 20 Ач. Къде го видя че е 48 Ач. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Много модификации има. Дай номер на рама и вероятно ще се види точно какъв трябва да е твоя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 Много модификации има. Дай номер на рама и вероятно ще се види точно какъв трябва да е твоя... JMB0NV430PJ000464 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 JMB0NV430PJ000464 Твоя акумулатор е тип 75D26R Което в този каталог е 65 Ач и са дадени и размерите, ако ти трябватhttp://www.theoneltd.com/Battery/Japan%20standard.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 15 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2008 И аз му сложих 100 ач акумулатор , да видим как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 И аз му сложих 100 ач акумулатор , да видим как ще е. Сподели после,дали има разлика и дали всичко е ОК. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 18 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2008 Сподели после,дали има разлика и дали всичко е ОК. :icon_dance: След смяната на акумулатора със 100 Ач. проблемите са вече в миналото ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.