rosko Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Ама то не стига до долната чертичка, мъничко под средата, та доливам да е на мах... Ама ако трябва - няма проблеми, каквото с 2 - такова и без тях! Господи, като знам какво маслоналиване падаше на предната.... това е направо нищичко! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Ама то не стига до долната чертичка, мъничко под средата, та доливам да е на мах... Ама ако трябва - няма проблеми, каквото с 2 - такова и без тях! Господи, като знам какво маслоналиване падаше на предната.... това е направо нищичко! При теб поне както казваш, че правиш големи преходи и т. е. колата не работи в съвсем тежък режим - плюс това като се долее малко нали се опреснява. Така че 11000 км. би трябвало да са напълно нормално. А бе номера е да е хубаво маслото, да не е ментак че .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Не е съвсем точно, за всеки автомобил производителя дава нормите, друг е въпроса дали се спазват точно и дали всички четат точно всичките изисквания които ако са спазени е валиден определения междусменен период. Обикновенно със звездичка отблязват че се намаляват при експлоатация в тежък режим, с лоши горива и т.н. В България едва ли има автомобил който да не е експлоатиран в тежък режим (комбинация от лоши горива, кратки преходи, много голям пробег в градски условия и т.н). Така че всеки сам да си прави сметката, аз не бих рискувал и поне за по-старите автомобили (над 5-6 години) бих си сменял маслото на 10 000км или един път годишно, което настъпи първо, не ми се правят експерименти и икономии от масло и маслен филтър. Всичко това е ясно, с режимите на експлоатация, интервалите, и т.н. Но на никой не му пука дали е тежък или лек режим, повечето хора изобщо нямат предства от тези неща и ръководствата на книжките надали са ги чели някога. Просто маслото се сменя веднъж годишно, колкото км, толкова. Това е само факт... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 При теб поне както казваш, че правиш големи преходи и т. е. колата не работи в съвсем тежък режим - плюс това като се долее малко нали се опреснява. Така че 11000 км. би трябвало да са напълно нормално. А бе номера е да е хубаво маслото, да не е ментак че ....Аааа, Велико, никакви ментаци, Мотул и толкоз! За режима на работа - не бих казал, че не е на моменти "съвсем тежък"... Слабичък изглеждам, ама с тези мускули на десния крак.... Все пак в по-голямата част от времето колата работи в температурен режим, така че..... Въртя много километри, ама... какво пък, въртя ги с удоволствие с тази кола! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Всичко това е ясно, с режимите на експлоатация, интервалите, и т.н. Но на никой не му пука дали е тежък или лек режим, повечето хора изобщо нямат предства от тези неща и ръководствата на книжките надали са ги чели някога. Просто маслото се сменя веднъж годишно, колкото км, толкова. Това е само факт...Сега ме уби! Там поне не се ли следи това - сервизи, гаранции.... Боже, дали сменя редовно маслото немеца, на когото дадох за 10 годишна разработка чисто новият си Outlander?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Цитат - ,,Не съм луд. Живея до границата с Холандия и тук всички карат на газ. Гаранцията на колата за мен е няколко месеца, до тогава тя ще си покаже всичките дефекти. След това слагам газова виалле, защото колата работи идеално с нея. Интересува ме този мотор мивек дали е с меки клапани и дали може да се сложи газ> за гди знам че е невъзможно. Това ми е въпроса? От гаранцията нямам файда. Набутват ми масло 4 литра по 20 еуро литъра и всичките им цени за филтъри са тройни.,, ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ това го беше написал един колега съвсем скоро за новия си Лансър.Ами той е българин,ще го разберем човека.Но дали и немците или който и да е друг навън мислят така.Да кажат хората които живеят там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 19 ноември 2009 Сподели Публикувано 19 ноември 2009 Здравейте колеги, някой може ли да даде впечатления от маслата на Yacco? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 20 ноември 2009 Сподели Публикувано 20 ноември 2009 Здравейте колеги, някой може ли да даде впечатления от маслата на Yacco? За масла много е говорено и писано и всяка марка звучи като реклама :icon_dance: п.с. Аз лично ползвам тези масла от 10 г. !!! ако го нямаше това масло бих ползвал Motul или Bardahl Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.