Премини към съдържание

Тресене в предните гуми при спиране на Outlander Turbo


Препоръчано мнение

Здравейте ако някой може да помогне благодаря предварително, та проблема е че тресе доста като тръгна да спирам, и ми се струва че когато потеглям демек са студени дисковете не тресе, но след две три натискания на спирачките се почва едно тресене което много се усеща на волана колата е нова на 3000 километра е и не са правени екстремни неща с нея става дума за Outlander Turbo, има ли някой идея от какво може да е това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами може да са много неща:

Дискове

Накладки

спирачни апарати...

 

Но след като колата ти е нова защо не я закараш в сервиза, който ти я обслужва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами може да са много неща:

Дискове

Накладки

спирачни апарати...

 

Но след като колата ти е нова защо не я закараш в сервиза, който ти я обслужва?

е то така ще стане, но мисълта ми е дали си е често срещан дефект при тези коли, или само аз съм късметлия, назад по-темите бях чел ,че паджеротата имали проблем с дисковете много ги кривели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш криви дискове, получава се при екстремно спиране от висока скорост, или при спортно каране на мокро. С всяка кола може да се случи, освен ако не е предварително подготвена като за състезание.

Запомни, че дисковете никога не се кривят сами - винаги има причина за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш криви дискове, получава се при екстремно спиране от висока скорост, или при спортно каране на мокро. С всяка кола може да се случи, освен ако не е предварително подготвена като за състезание.

Запомни, че дисковете никога не се кривят сами - винаги има причина за това.

точно това съм написал,че не е имало екстремно каране карал със си много внимателно тези 3000км и несъм спирал рязко с висока скорост

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само ти ли караш колата?

Да само аз съм и знам как си я карам ,затова казвам,че не е имало екстремни изпълнения, те и от фирмата когато я купих ми казаха да си я карам по-кротичко до 10000 км за да се разработи двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Все пак се оказаха криви вътрешни дискове, закарах колата в Ратола Орландовци шлайфаха ги и за сега нямам проблем. Аз междудругото останах доволен от момчетата в Ратола. И все пак за мен си остана необяснимо как на кола на 5000км карана много внимателно може да и се случи това :icon_crying: използвам момента да попитам има ли някъкви други производители на дискове, които да решат проблема кардинално,защото не ми се ходи всеки два месеца да шлайфам дискове, и ако може да дадете адреси къде да ходя да си купя комплект дискове. От Ратола казаха,че няма да отпадне гаранцията ако те ги сменят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е основно от прегряване (колкото и да ти се струва невероятно и че си карал внимателно - просто това е статистиката, като стигнеш до смяна на накладки кажи на какъв пробег си и ще се поизясни случая), между другото доста често се случва при градско шофиране (често ползване на спирачки, комбинирано с ниска скорост и съответно слаб въздушен поток който да охлажда диска и спирачния апарат). Относно идеята със смяна на дискове, според мен няма да си решиш проблема с кривенето на дискове, за да има решение на проблема трябва да смениш спирачните апарати заедно с дисковете (такова решение изпитано и работещо аз не се сещам). Всички спирачни апарати които са едностранно действащи имат цитирания от теб недостатък, дължи се на неправилен баланс на спирачното усилие което действа на накладката която се намира отвътре и отвън на диска (разликата става по-осезаема след загряване на спирачния апарат), а съответно за да спреш натискаш все по-силно педала, от там и усилието върху вътрешната накладка, това пък води до прегряване защото апарата започва да работи неефективно. Това е причината при състезателните автомобили EVO8, 9 например както и при новото Паджеро дълга база да се използват четири бутални апарати (те имат бутала от двете страни на спирачния апарат - от външната и вътрешната страна на диска), при тях кривене на дискове се случва много по-рядко и наистина само при екстремна експлоатация.

Колега ти си като енциклопедия :icon_thumbup: благодаря ти много за изчерпателния отговор, а така прехвалените дискове БРЕМБО няма ли да решат проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какъв Outlander става дума? 2.2Л, 2.0 или 2.4 модели 2008-ма?

Ето за този модел http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=349 202коня само че на моя има отвори на предния капак за охлаждане на турбото, незнам модела коя година е, аз съм го взел от Италия чисто нов всички екстри, на талона пише 2007г

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

карам Outlander от 10 месеца 40000км, забелязах че това тресене се получава

когато изключиш от скорост и оборотите са м/у 900-1500. Ако изключиш от скорост

по-рано и мотора се успокои колата спира без тези тласъци. Мисля че е проблем

на мотора , а не на дисковете.

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Здравейте,

карам Outlander от 10 месеца 40000км, забелязах че това тресене се получава

когато изключиш от скорост и оборотите са м/у 900-1500. Ако изключиш от скорост

по-рано и мотора се успокои колата спира без тези тласъци. Мисля че е проблем

на мотора , а не на дисковете.

поздрави

не при мене няма подобни тласъци, беше си от дисковете, шлайфаха ги и вече 2-3 месеца няма проблеми колата е супер

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз съм леко потресен от начина по-който са отстранили проблема.

Как може представител да ти шлайфа дисковете на автомобил на 3000км :icon_crying:

Или ги сменя гаранционно или те кара да си ги платиш.

Шлайфането не е добро нещо,то е просто ефтино и бързо.

 

Ето какво бих ти предложил:

http://www.project-mu.co.jp/e/files/SCR_LIST.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз съм леко потресен от начина по-който са отстранили проблема.

Как може представител да ти шлайфа дисковете на автомобил на 3000км :icon_crying:

Или ги сменя гаранционно или те кара да си ги платиш.

Шлайфането не е добро нещо,то е просто ефтино и бързо.

 

Ето какво бих ти предложил:

http://www.project-mu.co.jp/e/files/SCR_LIST.htm

ами...................какво да ти кажа караш колата в сервиза оставяш я, после ти се обаждат,че е готова и това е. Като питах какво беше казаха криви дискове шлайфахме ги и........това е. В интерес на истината от тогава няма проблем а и ремонта стана в рамките на 3 часа така,че за сега нямам оплаквания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...