Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

divoto zove

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

divoto zove's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ами...................какво да ти кажа караш колата в сервиза оставяш я, после ти се обаждат,че е готова и това е. Като питах какво беше казаха криви дискове шлайфахме ги и........това е. В интерес на истината от тогава няма проблем а и ремонта стана в рамките на 3 часа така,че за сега нямам оплаквания.
  2. не при мене няма подобни тласъци, беше си от дисковете, шлайфаха ги и вече 2-3 месеца няма проблеми колата е супер
  3. Така да обясня зимно време колата я ползвам малко но лятото пътувам повече занимавам се с басейни и както се сещаш сезона при мене започва от края на март до септември тогава е яко път и затова когато е купена колата декември 2007 година бензина беше около 1.80 непомня точно колко но там някъде беше, а сега има тенденция ,че ще чукне 3лв до края на годината, та и от тука моето желание за газ. Никога несъм карал на газ несъм и фен но.............вече просто не е оправдано да минавам 100км за 30лв а това "Новият проект въвежда още един клас автомобили - над 130 киловата. За тях годишният данък трябва да е от 5 до 7 лв. на киловат" изобщо невиждам каква връзка има с газовата уредба
  4. Абе и аз хич неискам ама минавам по 800-900км седмично и нали се сещаш колко болезнено почва да става, ако си седи бензина около 2лв хич и няма да помисля, колата изобщо не харчи много за 202 коня, просто бензина стана много скъп и което е още по-лошо продължава много злобно да се качва
  5. когато я взимах бензина беше 1.80лв/л и колата има смесен разход 10/100 беше нормално но сега бензина по-прогнози ще става 3лв/л и какво да ти кажа , когато я взимах несъм мислил,че ще я карам със златен бензин, а и колата пак ще си е хубава просто ще върви по-евтинко с половината от това което давам сега. Дотук добре само няма предложения за уредба и сервиз
  6. нова е да в момента е на 7000 вече съм готов да я прежаля гаранцията в името на по-евтината возия карам доста и мисля,че ще ми е по-добре да няма гаранция но да ми е по-евтино а ако нещо стане да недава Господ, ще се цака и това е. Общо взето гледам,че нещата които се прецакват при тези коли не се покриват от гаранцията все били "консумативи" та .................къв е смисъла
  7. Здравейте може ли някой да ми препоръча газова уредба като модел и марка (несъм хич наясно с газта несъм и фен но при тези галопиращи цени на горивата :icon_box: ) колата е като тази http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=349 202коня турбо, интересува ме хубава газова макар и по-скъпичка и къде има читави сервизи за монтаж. Благодаря предварително
  8. Ето за този модел http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=349 202коня само че на моя има отвори на предния капак за охлаждане на турбото, незнам модела коя година е, аз съм го взел от Италия чисто нов всички екстри, на талона пише 2007г
  9. Колега ти си като енциклопедия :icon_thumbup: благодаря ти много за изчерпателния отговор, а така прехвалените дискове БРЕМБО няма ли да решат проблема?
  10. Все пак се оказаха криви вътрешни дискове, закарах колата в Ратола Орландовци шлайфаха ги и за сега нямам проблем. Аз междудругото останах доволен от момчетата в Ратола. И все пак за мен си остана необяснимо как на кола на 5000км карана много внимателно може да и се случи това :icon_crying: използвам момента да попитам има ли някъкви други производители на дискове, които да решат проблема кардинално,защото не ми се ходи всеки два месеца да шлайфам дискове, и ако може да дадете адреси къде да ходя да си купя комплект дискове. От Ратола казаха,че няма да отпадне гаранцията ако те ги сменят
  11. Да само аз съм и знам как си я карам ,затова казвам,че не е имало екстремни изпълнения, те и от фирмата когато я купих ми казаха да си я карам по-кротичко до 10000 км за да се разработи двигателя
  12. точно това съм написал,че не е имало екстремно каране карал със си много внимателно тези 3000км и несъм спирал рязко с висока скорост
  13. е то така ще стане, но мисълта ми е дали си е често срещан дефект при тези коли, или само аз съм късметлия, назад по-темите бях чел ,че паджеротата имали проблем с дисковете много ги кривели
  14. Здравейте ако някой може да помогне благодаря предварително, та проблема е че тресе доста като тръгна да спирам, и ми се струва че когато потеглям демек са студени дисковете не тресе, но след две три натискания на спирачките се почва едно тресене което много се усеща на волана колата е нова на 3000 километра е и не са правени екстремни неща с нея става дума за Outlander Turbo, има ли някой идея от какво може да е това?
  15. благодаря много за бързия отговор,ще го сваля този рар. и дано стане
×
×
  • Създаване...