Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано
преди 1 час, silveria написа:

Колега а в какво точно се изразява проблема ви? Някоя сутрин не сте успели да запалите или? Мен ми звучи като на самовнушение че нещо с колата ви не е наред.

Проблема е че напрежението от алтернатора  се мени в широки граници  от 12.0В до 14.4В.

Не е нормално напрежението да пада до такава стойност 11.9-12.0В

Алтернатора се управлява от компютъра ,това е ясно,  но трябва да го държи стабилно над 13В, иначе акумулатора е недозареден.

 

Публикувано

Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6

Публикувано
преди 1 час, silveria написа:

Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6

В кв Надежда съм.

Не мисля ,че този човек ще намери проблема.

Ходих на компютърна диагностика в Мицубиши не намериха грешки в компа.

Било нормално да е така .

Алтернатора смених, нов акумулатор, датчика на минусовата клема IBS  -няма подобрение.

Ако някой си сложи волтметър в запалката и ми потвърди, че и на неговата кола Мицубиши също така варира 12в-14в спирам да се занимавам.

Публикувано (редакция)

Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате.

От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете.

Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. 

Лек ден.

Редактирано от sunnyboy115
Публикувано
преди 56 минути, sunnyboy115 написа:

Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате.

От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете.

Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. 

Лек ден.

Благодаря! И ти си карай колицата без аварийно!

Да  варира 13-14В е ОК.

На мен пада даже да 11.9В понякога. 

  • преди 4 месеца ...
Публикувано

Е , след толкова време никой не можа да установи защо напрежението от алтернатора пада до 12В.

Изръсих се напразно и на едни кумулаторджий от Сточна гара, които твърдяха, че с техният софт могат да ресетнат компа и да обучат акумулатора.

Накрая извадих куплунга от датчика IBS на минусовата клема и напрежението закова 14-14.3В

Интересното в случая е, че съм вадил този куплунг преди и нямаше ефект а сега има.

Ще карам така известно време.

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...