Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със зареждането на акумулатора на Mitsubishi ASX , 2020, 2.0 бензин.


Препоръчано мнение

преди 1 час, silveria написа:

Колега а в какво точно се изразява проблема ви? Някоя сутрин не сте успели да запалите или? Мен ми звучи като на самовнушение че нещо с колата ви не е наред.

Проблема е че напрежението от алтернатора  се мени в широки граници  от 12.0В до 14.4В.

Не е нормално напрежението да пада до такава стойност 11.9-12.0В

Алтернатора се управлява от компютъра ,това е ясно,  но трябва да го държи стабилно над 13В, иначе акумулатора е недозареден.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, silveria написа:

Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6

В кв Надежда съм.

Не мисля ,че този човек ще намери проблема.

Ходих на компютърна диагностика в Мицубиши не намериха грешки в компа.

Било нормално да е така .

Алтернатора смених, нов акумулатор, датчика на минусовата клема IBS  -няма подобрение.

Ако някой си сложи волтметър в запалката и ми потвърди, че и на неговата кола Мицубиши също така варира 12в-14в спирам да се занимавам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате.

От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете.

Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. 

Лек ден.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, sunnyboy115 написа:

Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате.

От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете.

Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. 

Лек ден.

Благодаря! И ти си карай колицата без аварийно!

Да  варира 13-14В е ОК.

На мен пада даже да 11.9В понякога. 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...