красикостов Публикувано 9 февруари Автор Сподели Публикувано 9 февруари преди 1 час, silveria написа: Колега а в какво точно се изразява проблема ви? Някоя сутрин не сте успели да запалите или? Мен ми звучи като на самовнушение че нещо с колата ви не е наред. Проблема е че напрежението от алтернатора се мени в широки граници от 12.0В до 14.4В. Не е нормално напрежението да пада до такава стойност 11.9-12.0В Алтернатора се управлява от компютъра ,това е ясно, но трябва да го държи стабилно над 13В, иначе акумулатора е недозареден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 9 февруари Сподели Публикувано 9 февруари Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
красикостов Публикувано 9 февруари Автор Сподели Публикувано 9 февруари преди 1 час, silveria написа: Ако сте близко до кв. Дружба или сте ок да дойдете до тук има човек при който мога да ви пратя с опит в тия неща. Има си магазинче откак се помня, ето тук, синята дограма с надпис акумулатори от горе https://maps.app.goo.gl/4KsEWq3k6Ebt8YcN6 В кв Надежда съм. Не мисля ,че този човек ще намери проблема. Ходих на компютърна диагностика в Мицубиши не намериха грешки в компа. Било нормално да е така . Алтернатора смених, нов акумулатор, датчика на минусовата клема IBS -няма подобрение. Ако някой си сложи волтметър в запалката и ми потвърди, че и на неговата кола Мицубиши също така варира 12в-14в спирам да се занимавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 12 февруари Сподели Публикувано 12 февруари (редакция) Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате. От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете. Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. Лек ден. Редактирано 12 февруари от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
красикостов Публикувано 12 февруари Автор Сподели Публикувано 12 февруари преди 56 минути, sunnyboy115 написа: Мисля че напразно се вкарваш във филм, карай си автомобила със здраве и много безаварийни километри да имате. От скоро в пежото имам волтметър и при мен си играят волтовете. Ако автомобила не е пален няколко дена в началото държи високи волтове, като в последствие падат до диапазона 13-13,6 волта, но подчертавам че волтметъра го има от около месец и не съм излизал извънградско. Лек ден. Благодаря! И ти си карай колицата без аварийно! Да варира 13-14В е ОК. На мен пада даже да 11.9В понякога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.